سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

خلاقانه ترین کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی

  1. لوازم دکوراتیو آینه ایلوازم و اکسسوری های آینه ای در منزل علاوه بر زیبایی، نور، هوا و انرژی مثبت را در خانه به جریان می اندازد. شما می توانید از آینه و میز کنسول، آینه و شمعدان و یا میز تلویزیون آینه ای و … در قسمت های مختلف خانه چیدمان کنید تا از زیبایی و مزایای آینه نهایت استفاده را برده باشید.
  2. آینه را روی درب بچسبانید!

یکی از کاربردهای آینه در منزل، استفاده از درب های آینه است. شما می توانید به جای اینکه از آینه در کنار درب ورودی استفاده کنید، آینه را روی در بچسبانید و به این صورت درب آینه ای داشته باشید!!

  1. تزنین دیوار با گالری آینه ای

ممکن است خیلی از افراد علاقه ای به داشتن دیوارهای آینه ای نداشته باشند، به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا با نصب آینه های بزرگ و کوچک با طرحی خاص و زیبا بر روی دیوار، از زیبایی آینه استفاده کنید.

  1. قفسه های آینه ای در منزل

شما می‌توانید به کمک ایجاد یک قاب مستطیلی اطراف آینه، یک قفسه شیک و جذاب را در منزلتان به وجود آورید. همچنین شما می‌توانید این قفسه را در کنار درب ورودی برای قرار دادن وسایلی مانند جاکلیدی، سوئیچ و یا حتی در اتاق خواب، به عنوان قرار دادن لوازم آرایشی استفاده کنید.

  1. استفاده از آینه در قاب های طلایی

یکی از موارد استفاده از آینه در دکوراسیون، نصب آینه هایی در قاب های طلایی است که به شما کمک می‌کند تا فضای منزل بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند. این آینه ها متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن در بازار وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزلتان از یکی از آن ها استفاده کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = سه