سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

درب اتوماتیک اتوبوسی (Folding)

برای مکان های پر رفت و آمد با عرض ورودی کم بهتر است از درب هایی استفاده کنید که میزان بازشوندگی بیشتری داشته باشند. استفاده از این نوع درب ها کمک می کند که رفت و آمد با سرعت بیشتری انجام پذیرد و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود. یکی از درب های منحصر به فرد در این زمینه درب اتوماتیک فولدینگ می باشد که ویژگی های منحصر به فردی را پشتیبانی می کند. این درب ها سرعت عملکرد بالایی دارند و مطابق با استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند. نصب و دسترسی به درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ بسیار راحت می باشد. این درب ها ظاهری شیک و زیبا دارند و ویژگی هایی همچون امنیت بالا، سرعت بالای باز و بسته شدن و تنوع رنگ بندی بالا را پشتیبانی می کنند. در ادامه به بررسی کامل ویژگی ها و مشخصات درب اتوماتیک اتوبوسی خواهیم پرداخت.

معرفی کامل درب اتوماتیک فولدینگ - نصب و فروش درب فولدیگ - شرکت پویان در

درب اتوماتیک فولدینگ چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ که به آن درب اتوماتیک اتوبوسی یا درب نیمه اتوماتیک اتوبوسی نیز گفته می شود برای مکان هایی که عرض ورودی کمی دارند طراحی و ساخته شده اند. این درب ها دارای عملکرد بسیار عالی می باشند و امکان باز شدن تا 75 درصد اندازه ورودی درب را دارا می باشند. بنابراین افراد می توانند به راحتی از این درب اتوماتیک فولدینگ رفت و آمد کنند و از ازدحام جمعیت در مکان های شلوغ جلوگیری می نماید. درب اتوماتیک اتوبوسی در انواع مختلف و رنگ های متنوعی طراحی و ساخته می شود بنابراین می توانید با توجه به نیاز خود درب ایده آل خودتان را برای خرید انتخاب نمایید. درب اتوماتیک فولدینگ برای مکان های پر رفت و آمد همچون ورودی سالن ها و ساختمان های مسکونی مناسب می باشد. این درب ها همچون سایر درب های اتوماتیک دارای عملکرد 5 گانه می باشند. بنابراین می توانید در حالت های اتوماتیک، همیشه باز، یکسو تردد، قفل و زمستانی از این درب ها استفاده نمایید.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک فولدینگ

درب اتوماتیک اتوبوسی جزو بهترین درب اتوماتیک ها برای استفاده در مکان های با ورودی کم عرض می باشد که ویژگی ها و مزایای زیادی دارد. از مهم ترین ویژگی ها و مزایای درب اتوماتیک فولدینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• نصب راحت و دسترسی آسان به درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ
• رنگ بندی متنوع فریم ها و کاورها
• قابلیت اتصال به سیستم Access Control
• طراحی شده مطابق با تکنولوژی های روز دنیا و استاندارد جهانی
• دارای عملکرد عالی و سرعت بالا هنگام باز شدن
• دارای امنیت بالا
• قابلیت باز شدن به صورت 75 درجه
• مناسب برای مکان هایی با عرض ورودی کم
• قابلیت باز شدن در یک یا دو طرف
• مقاومت بالای درب اتوماتیک فولدینگ در برابر باد
• پشتیبانی از قابلیت نصب سیستم های ایمنی مختلف
• نیاز به اپراتور با توان کم برای باز و بسته شدن درب اتوبوسی
• قابلیت نصب ابزار های کنترل رفت و آمد همچون دستگاه اثر انگشت

 

درب اتوماتیک تاشو - درب اتوماتیک اتوبوسی - درب اتوماتیک

ساختار و نحوه عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب اتوماتیک فولدینگ همچون درب های لولایی طراحی شده است. تنها تفاوت این درب با درب های لولایی این است که لنگه های آن به دو بخش تقسیم شده است. با باز شدن درب این بخش ها روی همدیگر قرار می گیرند. درب های اتوماتیک فولدینگ با توجه به تکنولوژی های روز دنیا و استاندارد های جهانی طراحی شده اند بنابراین هنگام باز و بسته شدن سرعت خوبی دارند و به صورت نرم و روان باز می شوند. این درب ها را می توانید به سیستم های امنیتی مختلف همچون فتوسل ها ، لبه های امنیتی safety edge ، فلاشر، قفل الکتریکی ،چراغ راهنما و ضربه گیرهای لاستیکی واقع برلبه های لت درب و تیرک افقی پایین درب متصل نمایید.

 

کاربرد درب اتوماتیک فولدینگ

درب اتوماتیک فولدینگ عملکرد یکسانی دارند اما با توجه به اینکه درب اتوماتیک فولدینگ در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند می توانید در مکان های مختلفی از این درب ها استفاده نمایید. به طور کلی از درب اتوماتیک فولدینگ در مکان های زیر استفاده می شود:

• بانک ها و مراکز بزرگ
• ساختمان های دولتی
• بیمارستان و اورژانس ها
• پاسگاه نظامی
• فرودگاه ها
• لنگرگاه ها و اسکله ها
• تأسیسات نظامی و کنترل مرزی

 

خصوصیات درب اتوماتیک اتوبوسی | اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین

درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی چه مزیت هایی نسبت به سایر درب های اتوماتیک دارد؟

درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ جزو درب اتوماتیک های پرکاربرد و محبوب می باشد که در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود. این نوع درب اتوماتیک فولدینگ نسبت به سایر درب ها عملکرد بسیار سریع و نرم تری دارند. همچنین می توانید به صورت پیوسته و نامحدود از این درب اتوماتیک فولدینگ استفاده نمایید. با توجه به بودجه، ابعاد و طرحی که برای مکان مورد نظرتان احتیاج دارید می توانید بهترین درب اتوماتیک اتوبوسی را خریداری کنید و نیاز های خودتان را برطرف نمایید.

 


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ

درب اتوماتیک اتوبوسی جزو درب های پرکابرد و پرفروش به شمار می رود که قیمت آن به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. از جمله فاکتور های تاثیر گذار در قیمت درب اتوماتیک فولدینگ می توان به ابعاد، رنگ، جنس و نوع درب اشاره نمود. جهت ارتباط با ما و کسب اطلاعات درمورد قیمت درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ با کارشناسان هورمن در تماس بگیرید.

 

جمع بندی

درب اتوماتیک فولدینگ جزو بهترین درب های اتوماتیک موجود در بازار می باشد که برای مکان هایی که عرض ورودی کمی دارند مناسب می باشد. این درب ها عملکرد بسیار خوبی دارند و با توجه به سرعت بالای باز شوندگی و ویژگی های منحصر به فردی که دارند گزینه ایده آلی برای خرید می باشند. با نصب درب اتوماتیک اتوبوسی می توانید شرایط لازم برای باز شدن درب تا 75 درصد ورودی را فراهم نمایید. مقاومت بالا در برابر باد، حفظ امنیت، باز شوندگی با سرعت بالا و دسترسی آسان جزو ویژگی های منحصر به فرد درب نیمه اتوماتیک اتوبوسی به شمار می روند.

منبع: farsidoor

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = ده