سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
درب اتوماتیک هوشمند

درب اتوماتیک هوشمند

در گذشته نه چندان دور و حتی اکنون هم درب های اتوماتیک  به دربهایی گفته می شود که باز و بسته شدن آنها با استفاده از انرژی الکتریکی بوده و فرمان های اجرایی آنها هم از قبل برنامه ریزی شده است. به عنوان مثال دربهای اتوماتیک پارکینگی طوری برنامه ریزی شده اند که بعد از فرمان باز به صورت خود کار پس از 2 دقیقه فرمان بسته شدن صادر شود.

درب اتوماتیک هوشمند نسل بعدی دربهای اتوماتیک هستند که با پیشرفت تکنولوژی هماهنگ شده اند. بدین ترتیب که کنترل آنها با ابزارهای هوشمند ممکن شده است. به عبارتی دیگر به جای استفاده از ریموت کنترل های معمول می توان آنها را بادستگاه های هوشمند همچون تلفن همراه مدیریت کرد.

کنترل هوشمند دربهای اتوماتیک را می توان برای انواع درب های اتوماتیک فعال کرد.

درب های اتوماتیک شیشه ای که معمولا در ساختمانها و بیمارستان ها و مراکز تجاری نصب می شود از انواع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، درب اتوماتیک شیشه ای لولایی، درب اتوماتیک شیشه ای گردان و درب اتوماتیک گرد و نیم گرد برخوردار است که همگی آنها قابلیت کنترل هوشمند را دارا می باشند.

انواع درب پارکینگ ساختمان ها و مجتمعات پارکینگی نیز قابلیت نصب درب اتوماتیک هوشمند را دارا می باشند.

یکی از راه های هوشمند سازی درب های اتوماتیک نصب ماژول wifi بر روی دربها وسپس کنترل آنها با اپلیکیشن های موبایل می باشد. بدین ترتیب بدون نیاز به حمل و نقل ریموت کنترل درب پارکینگ میتوان با نرم افزارهای تلفن همراه درب را باز و بسته کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = چهار