سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی و لولای مناسب برای درب شیشه ای

در این صفحه از شیشه لولایی با موارد زیر آشنا می شوید:

  • درب شیشه ای لولایی
  • شیشه لولایی
  • درب شیشه سکوریت لولایی
  • قیمت درب شیشه ای سکوریت لولایی

 

همه لوازم و اتصالات درب شیشه لولایی بر روی یک سیستم ماژولار نصب می‌گردد. آماده‌سازی درب شیشه لولایی سریع و آسان است. استفاده از مواد باکیفیت و نصب حرفه‌ای درب شیشه لولایی، تضمین‌کننده عمر طولانی آن می‌باشد.
درب شیشه ای لولایی دارای اتصالات با استاندارد جهانی می‌باشند که همراه واشر برای شیشه‌ ارائه می‌گردند. درب شیشه لولایی  در طیف گسترده‌ای از معماری‌ها برای عموم ارائه می‌گردد. درب شیشه لولایی برای مصرف داخلی یا خارجی در اماکن گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.
از ویژگی‌های درب شیشه لولایی

  • بدون چارچوب، به‌طور کامل جهت نصب تنظیم می‌گردد.
  • انتخاب مناسبی برای درب شیشه‌ای انواع اماکن می‌باشد. از اماکن می توان درب شیشه لولایی دوطرفه که تقریباً برای هر فروشگاه و مکانی ارائه می شود استفاده نمود.
  • بدون محدودیت ارتفاع
  • قابلیت چرخش غیر خودکار
  • درب شیشه لولایی می‌تواند با تعبیه ابزاری, خود قابلیت بسته شدن را دارا شود.

قیمت درب شیشه ای سکوریت لولایی

درب شیشه ای لولایی در انواع مختلف و با متریال متفاوتی در صنعت درب سازی از شیشه ساخته و پرداخته می شود که پرکاربرد ترین درب شیشه ای سکوریت لولایی را بنا به آمار تولید می توان درب شیشه ای سکوریت لولایی عنوان کرد. به دلیل استفاده فراوان از درب شیشه ای سکوریت لولایی افراد به دنبال آگاهی از قیمت درب شیشه ای سکوریت لولایی هستند تا بتوانند براساس متراژ و نیاز خود قیمت درب شیشه ای مورد نیاز خود را براورد نمایند. درب های شیشه ای لولایی به دلیل راحتی و سهولت در استفاده مورد کاربرد بسیاری از افراد قرار می گیرد.
درب لولایی به دلیل نصب راحت و امنیت در هنگام استفاده طرفداران بسیاری دارد به همین دلیل اغلب افراد خواهان قیمت درب شیشه ای سکوریت لولایی می باشند. در تعیین قیمت درب شیشه ای لولایی همانند سایر درب شیشه ای، متراژ شیشه اپراتور مورد استفاده و سایر متعلقات مورد نیاز برای نصب و راه اندازه درب لولایی دخیل می باشد. می توانید برای دستیابی به قیمت ها و دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

درب‌ شیشه سکوریت لولایی

درب های شیشه لولایی یک‌راه فوق‌العاده برای تغییر ظاهر فضای شما است. به جای استفاده از درهای چارچوب دار گذشته استفاده از درب شیشه لولایی راحت‌تر به نظر می رسد، چرا که دارای شرایط نصب راحت‌تری می‌باشند. درب شیشه لولایی در دو صورت تمام شیشه ساده و یا شیشه طرح دار و سند بلاست شده در دسترس می‌باشند، البته عموماً درب شیشه ریلی و درب شیشه لولایی در شرکت‌ها و فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند که در نصب این درب‌های شیشه‌ای، اتصالات با فولاد ضدزنگ مورد استفاده می‌باشد.
درب‌های لولایی با چرخش 90درجه روی لولاهایی که از پایین و بالا تعبیه‌شده باز و بسته می‌شوند.

شکل ظاهری درب‌های شیشه لولایی از گذشته تاکنون تفاوتی نداشته است و با استفاده از یراق‌آلات و فریم‌های جدید می توان تحولی شگرف در کیفیت و زیبایی درب‌های شیشه سکوریت لولایی ایجاد نمود.

شیشه لولایی

شیشه لولایی مناسب برای فروشگاه ها و مغازه ها در ابعاد و اندازه دلخواه کارفرما تولید و نصب می گردد. تمامی شیشه ها از نوع سکوریت می باشد که اندازه و ابعاد آن بستگی به دهنه فروشگاه تولید می شود. تمامی یراق آلات استفاده شده نیز همگی دارای جنس مرغوب و بسیار باکیفیت می باشد. با توجه به تمامی این مسائل می توان بیان کرد که در تعیین قیمت شیشه فروشگاه لولایی ابعاد و اندازه دهنه که متناسب با آن شیشه نصب می شود و همچنین یراق آلات مورد استفاده تاثیر بسزایی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و مشاوره برای انتخاب محصول متناسب با پروژه خود با ما در تماس باشید.
با کاهش متراژ و مساحت ساختمان ها برای جداسازی فضا و بدست آوردن بیشترین فضای کاربردی بهترین گزینه استفاده از شیشه می باشد. ششه های استفاده شده از نوع سکوریت است که می توان به عنوان درب ورودی ها استفاده کرد. درب شیشه ای لولایی به دلیل نحوه طراحی و اجرای آن از رضایتمندی و طرفداران بیشتری برخوردار است.
شیشه لولایی به دلیل استفاده آسان و راحت بودن در باز و بسته شدن سطح فضای کمی می خواهد و مناسب برای فضاهایی است که فضای باز شو 90 درجه است استفاده می شود. شیشه لولایی می تواند به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید و اجرا می گردد.

درب لولایی شیشه فروشگاهی

درب لولایی شیشه فروشگاهی لولایی گزینه‌ای مناسب برای ایجاد یک حس زیبا و مدرن است که اجازه می‌دهد نور طبیعی در سراسر محیط از فروشگاه و یا مغازه جریان یابد.
درب شیشه لولایی می‌تواند با توجه به درخواست شما طراحی گردد و برای شما نصب شود. درب‌های شیشه لولایی را می‌توان با دسته‌ها و قفل‌های مختلف با توجه به نیاز شما و سلیقه شما نصب نمود. استفاده از درب شیشه لولایی به نظر میرسد که بیشتر برای فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که نیاز به دید گسترده‌تری از محیط می‌باشد، مناسب‌تر است.
سیستم‌های درب لولایی شیشه فروشگاهی لولایی هر دو عنصر کاربردی بودن و زیبایی را برای پروژه‌های کاربردی غیرمسکونی فراهم می‌کند. این درب شیشه لولایی ویژگی دوام، یکپارچگی در طراحی، مقاوم در برابر حرارت و تأمین امنیت و ایمنی را دارا می‌باشد.
در هنگام انتخاب یک درب شیشه فروشگاه لولایی در مکان‌های تجاری باید عوامل مختلفی مورد بررسی قرار گیرد.

درب شیشه لولایی را برای چه منظوری و کجا می‌خواهید نصب نمایید؟

مرحله اول: درب شیشه لولایی می‌تواند برای درب ورودی و خروجی مورد استفاده قرار گیرد تا جهت بهره‌وری انرژی و برحسب نیاز ساختمان استفاده شود. درب شیشه ریلی در برابر فشار هوا و دمای بیرونی و داخلی ایجاد شده توسط باد، فشار تهویه مطبوع و تغییرات فصلی که می‌تواند درها را به انبساط یا انقباض، مقاوم می‌باشد.

در مرحله دوم: باید معماری محیط مورد توجه قرار گیرد. ورودی نقش زیادی در زیبایی کلی نمای ساختمان بازی می‌نماید، بنابراین انتخاب یک درب شیشه لولایی مناسب چون مکمل طراحی پروژه معماری ساختمان و ارائه‌کننده چشم‌انداز ساختمان می‌باشد مهم است. هنگامی‌که فریم و شکل درب طراحی شد و نوع کاربرد مورد نظر برای درب شیشه لولایی مشخص گردید، هزینه و زمان ارائه درب شیشه لولایی تأثیرگذار در انتخاب درب شیشه فروشگاهی لولایی می‌باشند.
این مهم است که توجه داشته باشید درب تمام شیشه لولایی دارای محدودیت در ارتفاع، عرض و وزن می‌باشند. علاوه بر این، حداقل ضخامت شیشه‌های نشکن با توجه به ارتفاع درب شیشه لولایی تعیین می‌شود. بسته به درب و اندازه آن، ممکن است نیاز به نصب تیرک در بین پانل ها باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 − دو =