سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
درب پارکینگ کرکره ای و خصوصیات آن

درب پارکینگ کرکره ای و خصوصیات آن

درب پارکینگ کرکره ای یکی از بهترین مدل‌ها و پرکاربردترین آن‌ها است.درب‌هایی که به صورت عمودی باز و بسته می‌شوند و فضایی از داخل پارکینگ در هنگام باز شدن اشغال نمی‌کنند.

این نوع درب‌ها به طور خاص یک پرده است که بروری نوار نقاله‌ای بالا و پایین می‌رود و از آلومینیوم یا استیل ساخته شده است.

درب پارکینگ کرکره ای استیل، از یک لایه فلز تشکیل شده‌است، در صورتی که درب پارکینگ کرکره ای از جنس آلومینیوم عایق صدا و حرارت نیز می‌باشد.

سایز کوچک چرخ درب پارکینگ کرکره ای اجازه می‌دهد تا در جاهایی که فضای کمی در تاج درب داریم به راحتی نصب شوند در صورتی که مدل‌های دیگر درب پارکینگ این قابلیت را ندارند.

در صورتی که شما جعبه فیوز، درب داخلی و یا هرچیزی در پارکینگ خود دارید که مانع باز شدن درب پارکینگ می‌شود، به راحتی می‌توانید با استفاده از درب پارکینگ کرکره ای این مشکل را حل کنید.

قطر چرخ درب پارکینگ کرکره ای معمولا بین 300 تا 350 میلی متر است. اما بسته به ارتفاع پرده این قطر تغییر پیدا می‌کند.

درب های اتوماتیک

مزایا درب پارکینگ کرکره ای :

درب پارکینگ کرکره ای راه حل خوبی برای مشکلات متنوع ارائه می‌دهد.

یکی از مهمترین مزایای این نوع درب‌ها این است که فضای بسیار کمی نیاز دارد، ویژگی که به تنهایی این نوع درب ها را خاص کرده است.

باز شدن عمودی درب پارکینگ به صاحبان این پارکینگ اجازه می‌دهد که طول زیادی برای پارکینگ خودشان در نظر بگیرند و حتی بتوانند در زیر درب پارکینگ خودرو خود را پارک کنند و حتی می توانند خودروهای شاسی بلند هم پارک کنند.

باز کردن درب پارکینگ به وسیله‌ی تلفن همراه

یکی دیگر از قابلیت‌های درب پارکینگ کرکره ای این است که با اضافه کردن یک دستگاه به سیستم موجود می‌توانید درب پارکینگ خود را به وسیله تلفن همراه خود باز و بسته نمایید. این دستگاه کار ریموت شما را انجام می‌دهد و دیگر نیاز نیست که ریموت خود را حمل کنید.امکان اشتراک گذاری یا اجازه دسترسی در این سیستم موجود می‌باشد، یعنی دیگر نیازی نیست ریموت خود را به فرد دیگری بدهید و از طریق اپلیکیشن می‌توانید اجازه دسترسی برای فرد دیگری اعمال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − 8 =