سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

 

درب پارکینگ:برای انتخاب یک درب پارکینگ ریلی یا کرکره ای نیاز دارید به عواملی مثل جنس، طرح، اندازه و رنگ آن توجه کنید.علاوه بر این عوامل باید توجه داشته باشید که درب پارکینگ شما ریلی می‌باشد یا کرکره‌ ای و یا همانند اکثر درب‌های پارکینگ به داخل منزل باز می‌شود.آیا برای باز کردن آن ریموت می‌خواهید؟

موارد متنوعی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید آنها را انتخاب کنید.در این مقاله راه‌های مختلف باز کردن درب پارکینگ همراه انواع مختلف درب‌های پارکینگ معرفی شده‌است.

درب پارکینگ شما ریلی است یا به داخل منزل باز می‌شود؟

اینکه درب پارکینگ شما کدام حالت بالا باشد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • چند بار در روز از درب پارکینگ استفاده می‌شود؟
  • چه مقدار فضا برای درب پارکینگ دارید؟
  • طول درب چقدر است؟
  • جنس درب پارکینگ چیست؟
  • آیا درب فضا درب کناره‌هایش دارد؟

درب پارکینک برقی چیست؟

درب پارکینگ برقی یک بازوی مکانیکی است که کمک می‌کند درب پارکینگ ما به صورت اتوماتیک باز و بسته شود.یک سیگنال از طرف ریموت یا کی‌پد فرستاده می‌شود که به درب پارکینگ برقی فرمان باز یا بسته شدن را می‌دهد.وقتی جسمی در مقابل سنسور این درب ها قرار بگیرد، درب به صورت اتوماتیک باز می‌شود.

درب پارکینگ داخل باز شو

همان طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید این درب‌ها به فضای زیادی نیاز دارند چون درب باید بتواند به طور کامل در داخل منزل باز  شود.اکثر اوقات این درب‌ها برای استفاده خانگی استفاده می‌شوند.این مدل درب ها امنیت کمتری نسبت به درب پارکینگ ریلی دارند چون با یک فشار می‌توانند باز شوند.

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

درب پارکیگ ریلی

اکثر مردم این مدل درب را به دلایل زیادی مانند فضای کمتر، تعمیر و نگه‌داری مناسب و امنیت بالا انتخاب می‌کنند.درب پارکینگ ریلی نیاز به فضای زیادی ندارد از این رو فضای خوبی برای پارک کردن ماشین صرفه جویی می‌شود.به علاوه درب پارکینگ ریلی در سراشیبی‌ها هم کاربرد دارد که این کاربرد، در درب مدل قبل استفاده نمی‌شود.

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

روش‌های مختلف باز کردن درب پارکینگ

راه های زیادی برای باز و بسته کردن درب پارکینگ وجود دارد مانند:

  • ریموت
  • کارت
  • کد
  • گوشی هوشمند
  • باز شدن درصورت نزدیکی به درب

ریموت

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

یکی از راه‌های معمول استفاده از ریموت می‌باشد.با فشردن یک دکمه برروی ریموت سیکنالی به جعبه فرمان درب پارکینگ فرستاده می‌شود و فرمان باز یا بسته انجام می‌شود.این روش هم برای مصارف خانگی و هم تجاری کاربرد دارد.

یکی از مشکلات بالقوه‌ی ریموت‌ها این است که به راحتی کپی و دزدیده می‌شوند و این یک نگرانی است که افراد را به استفاده از راه‌های جایگزین مانند گوشی هوشمند سوق می‌دهد.

کارت

یکی دیگر از راه‌‌ها،  استفاده از کارت‌ RFID می‌باشد که این مورد در مصارف تجاری استفاده می‌شود.در این کارت‌ها یک چیپ قرار داده شده است که شما باید کارت را بکشید یا در نزدیکی دستگاه بگیرید.این روش دیگر نیازی به باتری برخلاف ریموت ها ندارد.

همانند ریموت ها این روش هم دارای مشکلاتی مانند سرقت کارت با کپی کردن آن است.

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

کد

یکی از راه‌های باز کردن درب پارکینگ که مصارف تجاری دارد استفاده از کد است. این روش از روش‌های بالا از امنیت بشتری برخوردار است.

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

 

باز شدن در هنگام نزدیکی به درب پارکینگ

 

چگونه یک درب پارکینگ ریلی خوب انتخاب کنیم؟

در این روش با نزدیکی به درب پارکینگ به صورت اتوماتیک باز می‌شود. یعنی به نوعی شما را شناسایی می‌کند و سپس درب پارکینگ را باز می‌کند.

باز و بسته کردن درب با استفاده از گوشی

این روش یکی از ارزان ترین، راحتترین و ایمن ترین روش ها برای باز و بستن درب پارکینگ می‌باشد.در این روش شما دیگر نیاز به ریموت ندارید و ریموت شما گم یا دزدیده نمی‌شود.اگر بخواهید اجازه دسترسی به کسی بدهید به راحتی می‌توانید در داخل اپلیکیشن این کار را انجام دهید و از باز و بسته کردن درب پارکینگ خود به وسیله گوشی هوشمند لذت ببرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + 3 =