سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش دیوار شیشه ای ؛ دیوار شیشه ای و کاربردهای آن

سفارش دیوار شیشه ای ؛ دیوار شیشه ای و کاربردهای آن

دیوار شیشه ای

دیوار شیشه ای در دکوراسیون منزل ایده بسیار جذابی است و می توان برای جداسازی فضا یا بخش های مختلف خانه از این روش استفاده کرد. دیوار شیشه ای رنگی موجب زیبایی، تفاوت و مدرن بودن دکوراسیون خواهد شد. نصب سریع و درخشش دیوار شیشه ای رنگی و براق بودن آن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. دیوار شیشه ای اتاق خواب برای طراحی منحصر به فرد این فضا بسیار جذاب و زیباست ممکن است این دیوار تا سقف امتداد نیافته باشد. فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی با سقف کاذب همراه با نور مخفی دیوار شیشه ای با فریم مشکی رنگ همراه با کفپوش طرح دار روشن یک فضای رومانتیک و خاص ایجاد می کند.

برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

سفارش دیوار شیشه ای ؛ دیوار شیشه ای و کاربردهای آن

قیمت دیوار شیشه ای

قیمت دیوار شیشه ای به فاکتورهای بسیار متعددی مانند سایز و اندازه، جنس و متریال به کار رفته، سبک و مدل و ضخامت بستگی دارد.

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت دیوار شیشه ای مدل و جنس دیوار است که اگر ساده یا رنگی باشد با ضخامت ‌های مختلف  از آن وجود دارد.

معمولا قیمت دیوار شیشه ای اگر ضخامت بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری نیز دارد. مدل‌های مختلفی از دیوار شیشه رنگی وجود دارد که هر کدام دارای کاربردها و مزایای خاص خود هستند.

قیمت دیوار شیشه ای با سبک و مدل های متنوع می‌ تواند متفاوت باشد و نمی‌ توان یک قیمت یکسان برایشان در نظر گرفت، شما می توانید براساس سلیقه و نیازتان انتخاب مناسب و جذابی داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت انواع درب شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

 

سفارش دیوار شیشه ای ؛ دیوار شیشه ای و کاربردهای آن

کاربرد دیوار شیشه ای

کاربرد دیوار شیشه ای برای همه بخش های خانه یا محل کار است و این نوع پوشش دیوار به عنوان یک سطح روی هر زیر ساخت و مصالحی قابل استفاده است.

کاربرد دیوار شیشه رنگی با پیچ کردن به دیوار زیری یا چسباندن آن به سطح زیرین در تمام مراکز اداری و مراکز خرید قابل استفاده است و دکوراسیونی خاص و درخشان ایجاد می کند.

کاربرد دیوار شیشه ای به عنوان پارتیشن برای جدا کردن بخش‌های مختلف در حمام و سرویس بهداشتی یا در آشپزخانه به عنوان دیوار بین کابینتی است.

برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

کاربرد دیوار شیشه ای

نصب دیوار شیشه ای

نصب دیوار شیشه ای به عنوان یک جداکننده درفضای داخلی مطرح شده، اهمیت فراوانی دارد و می تواند نور را از خود عبور دهد و ارتباط فضای دو طرف خود را به طور کامل قطع نکند.

سندبلاست کردن که سطح شیشه را از حالت ساده به سطحی سمباده خورده و بافت دار تبدیل می کند و نصب دیوار شیشه ای با این طراحی برای فضاهایی که می خواهید مانع دید به وجود بیاورید کاربرد دارد.

نصب دیوار شیشه ای رنگی در بخش های مختلف خانه می تواند فضای خانه مدرن را کمی سنتی کرده و رنگ و لعاب خاصی به خانه ببخشد و دکوراسیون دلگیر و خسته کننده را تغییر بدهد.

برای فضاهایی که نیاز است پشت دیوار اصلا دیده نشود مانند سرویس بهداشتی یا سایر فضاها می توان با نصب دیوار شیشه ای مات نور کمتری عبور داد ولی دید به پشت ندارد و در حد نیاز نور را نیز عبور می دهد.

برای مشاوره رایگان به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نموده و با همکاران باتجربه ما در این زمینه مشورت نمایید.

 

سفارش دیوار شیشه ای ؛ دیوار شیشه ای و کاربردهای آن

دیوار شیشه ای دوجداره

دیوار شیشه ای دوجداره عنصر منحصر به فردی برای تفکیک فضاها به شمار می ‌رود و به عنوان عایق صوتی عمل کرده همچنین مانعی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات به داخل است.

دیوار شیشه ای دوجداره و نصب آن می تواند با استفاده ازفریم های آلومینیومی، استیل، پروفیل چوب یا سایر پروفیل‌ های نگهدارنده اجرا شود.

برای مشاهده نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

قیمت دیوار شیشه ای دوجداره

قیمت دیوار شیشه ای دوجداره یا دیوار شیشه ای دکوراتیو با رنگ بندی مختلف و به شکل مات یا شفاف متفاوت است.

قیمت دیوار شیشه ای دوجداره بستگی به جنس شیشه، رنگ بندی و طرح آن دارد که ارزان ترین نوع آن بیرنگ شفاف است، نوع شیشه ایرانی یا خارجی نیز در قیمت تمام شده تاثیر دارد،

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه × = 36