سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

انواع آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای انواع مختلفی دارد که براساس نیاز و فضای مورد نظر اجرا و نصب می شود. آسانسور شیشه ای کششی و هیدرولیکی از انواع پرکاربرد هستند.

آسانسور شیشه ای کششی برای ساختمان ها با ارتفاع بلند مناسبند و توسط سیم بکسل و وزنه طراحی می شوند. کابین شیشه ای باعث می شود که تجهیزات مکانیکی آسانسور دیده شود.

در آسانسور شیشه ای هیدرولیکی از سیم بکسل و وزنه استفاده نمی شود و مناسب برای ساختمان هایی با ارتفاع بلند نیست در این نوع آسانسور تجهیزات مکانیکی آسانسور در معرض دید قرار نگرفته است. برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

 

انواع آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای

نصب آسانسور شیشه ای

نصب آسانسور شیشه ای گرد یا پانوراما معمولا برای فضاهای تجاری و اداری و حتی برای خانه‌های دوبلکس استفاده می شود و دید ۳۶۰ درجه دارد.

نصب و اجرای آسانسور شیشه ای گرد سخت‌تر از آسانسورهای مکعبی است و نیاز به مهارت بالایی دارد.

اگر قصد خرید و اجرای آسانسور شیشه ای گرد را دارید این کار را به شرکت‌های معتبر و با سابقه سفارش دهید.  برای مشاوره رایگان به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نموده و با همکاران باتجربه ما در این زمینه مشورت نمایید.

نصب کابین آسانسور شیشه ای به شکل کابین آسانسور پانوراما معمولا در مدل های دایره ای، نیم دایره ای و مکعبی طراحی و اجرا می شوند.

 

 

قیمت آسانسور شیشه ای

قیمت آسانسور شیشه ای به ضخامت شیشه لمینیت مورد استفاده و تعداد لایه‌ های آن بستگی دارد و تاثیر مستقیم روی قیمت آسانسور شیشه ای دارد.

به دلیل زیبایی منحصر به‌ فردی که آسانسور شیشه ای دارد و روی زیبایی نمای ساختمان نیز اثرگذاری فراوانی دارد، با اینکه قیمت آسانسور شیشه ای نسبت به نمونه ‌های فلزی بیشتر است با کیفیت تر و لوکس تر است.

قدرت موتور به کار رفته دارای اهمیت است، از طرفی ظرفیت یا قدرت تحمل آسانسور نیز مرتبط با قدرت موتور بوده و هر دو عامل روی قیمت آسانسور شیشه ای تأثیر می ‌گذارند.

بسته به نوع و مدل آسانسور هزینه اجرا و یراق‌آلات آسانسور شیشه ای گرد بیشتر، در نتیجه قیمت آسانسور پانوراما نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است.

آسانسورهایی که شیشه دور آسانسور با کابین آسانسور شیشه ای یکی باشد شیشه کمتری استفاده‌ شده است بنابراین قیمت آسانسور شیشه ای ارزان تراست.

 

انواع آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای

آسانسور شیشه ای خانگی

آسانسور شیشه ای خانگی در خانه‌های دوبلکس و حتی برای آپارتمان‌های تا ارتفاع پنج طبقه مناسب بوده و برای رفت ‌وآمدهای مداوم طراحی می‌شود.

برای ساخت آسانسور شیشه ای خانگی از آسانسور شیشه ای هیدرولیکی استفاده می‌ شود، چون آسانسور شیشه ای خانگی ارتفاع کمی دارد و چون در داخل خانه است دکوراسیون داخلی منزل است و زیبایی در آسانسور شیشه ای خانگی مهم است. برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

از ویژگی ‌های آسانسور شیشه ای خانگی این است که این نوع آسانسور قابلیت جا به جایی حداکثر تا ۶ نفر را دارد، اندازه کابین آسانسور شیشه ای خانگی از ۷۰ سانتیمتر تا حداکثر ۱۴۰ سانتی ‌متر است.

نوع دیگری از آسانسور شیشه ای خانگی هوم لیفت ها هستند که در خانه های قدیمی و جاهایی که از قبل آسانسور تعبیه نشده و ساختمان های ۲ تا ۴ طبقه کاربرد دارند و بسیار به‌ صرفه هستند و میزان برق مصرفی آنها نیز به نسبت آسانسورهای دیگر بسیار کمتر است.

 

انواع آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای

کابین آسانسور شیشه ای

کابین آسانسور شیشه ای یا همان شیشه دور آسانسور قابی است که آسانسور در داخل آن حرکت کرده و از جنس شیشه لمینت است.

کابین آسانسور شیشه ای می ‌تواند سکوریت باشد اما برای مقاومت بیشتر در برابر لرزش ‌های آسانسور شیشه ای بهتر است از شیشه های لمینیت با مساحت کمتر از یک مترمربع استفاده کرد.

کابین آسانسور شیشه ای دارای شیشه های ثابت با قابی فلزی و چند ایستگاه یا همان درب آسانسور شیشه ای است.

درواقع شیشه دور آسانسور درون قابی فلزی احاطه ‌شده و درب‌ها نیز دارای مکانیسمی جدا هستند.

در برخی از آسانسورها کابین آسانسور شیشه ای به‌ طور جداگانه تعبیه نشده و در برخی دیگر شیشه دور آسانسور با کابین شیشه ای یکی است. برای اطلاع از قیمت اواع درب شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت ما به آدرس  www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

انواع آسانسور شیشه ای ؛ سفارش آسانسور شیشه ای

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × = چهل نُه