سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش سقف و کف شیشه ای

سفارش سقف و کف شیشه ای

امروزه پیشرفت دانش مهندسی شیشه در کنار خواص مکانیکی و سازه‌ای شیشه‌های لمینت و سکوریت (مقاومت این محصولات در برابر تحمل ضربه و فشار) باعث طراحی سازه‌های تمام شیشه‌ای خاص همانند سقف و کف شیشه‌ای شده است.

بدون شک سقف و کف شیشه‌ای از منحصر به فردترین و زیباترین اجزای یک ساختمان نسبت به محصولات مشابه خود به شمار می‌آید. کف‌های شیشه‌ای این قابلیت و توانایی را دارند که فقط قسمتی از کف ساختمان را پوشش داده یا بسته به نوع سلیقه کارفرما و برای طراحی‌های خاص در ساختمان‌های لوکس کل کف ساختمان را پوشش دهند. برای تأمین ایمنی شیشه‌های استفاده شده در سقف و کف شیشه‌ای با توجه به وزن سنگین آن‌ها از سازه‌های فلزی و آهنی به عنوان زیرسازی در ابعاد استاندارد استفاده می شود و شیشه‌های لمینت یا سکوریت داخل این قابهای فلزی قرار می‌گیرند.

حرکت روی یک کف شیشه‌ای با محاسبات و اجرای صحیح، حس هیجان فوق العاده‌ای را ایجاد می‌نماید و در عین حال کف را از قاب‌های تکراری خارج می‌نماید.

در بیشتر موارد کف‌های شیشه‌ای با سندبلاست (پوشش مات‌کننده) و یا سرامیک طرحدار که سطح رویی برجسته‌ای دارند، ساخته می‌شوند که کنترل کشش را حتی در زمان رطوبت شیشه نیز حفظ می‌نمایند .در این صورت کف‌های شیشه‌ای هیچگاه لغزنده نخواهند بود.

برای حفظ حریم خصوصی افراد در طبقات از یک برچسب مات کننده شیشه یا شیشه های دکوراتیو طرحدار می‌توان استفاده کرد تا ضمن اینکه اجازه‌ی عبور نور به طبقات دیگر داده می‌شود، حریم خصوصی نیز حفظ خواهد گردید.

کف شیشه ای

سفارش سقف و کف شیشه ای

از گذشته تا کنون شیشه جایگاه مهمی در زندگی مردم و همچنین ساختمان ها داشته است. در گذشته از شیشه عموما در نمای ساختمان و پنجره ها استفاده می شد.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید شیشه های سکوریت و شیشه لمینیت کاربرد های دیگری نیز برای شیشه بوجود آمد.

در عموم مردم شیشه نشکن به شیشه ای گفته می شود که شکسته نمی شود؛ اما این باور اشتباه است.

خاصیت شیشه شکست پذیری آن است. اما با پیشرفت تکنولوژی شیشه هایی تولید شد که مقاومت آن بسیار بالاتر از شیشه های خام معمولی می باشد.

شیشه سکوریت مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد اما باز هم به همان دلیل ماهیت خود طی فشار بالا شکسته و به قطعات کوچک تبدیل می شود. این قطعات بسیار ریز با کنارههای ساییده شده صیقلی است که در صورت برخورد با پوست آسیبی واردنمی کند.

شیشه لمینت یا به اصلاح شیشه نشکن و شیشه ضدگلوله نوعی از شیشه های مصرفی در بازار می باشند که علاوه بر خاصیت مقاومت در برابر ضربات احتمالی در برابر تخریب نیز ایستایی وایمنی مورد نظر را دارند و این بدان معناست که در صورت شکست این دیواره شیشه ای فرو نمیریزد و نسبت به خطرات ناشی از شکست شیشه های سکوریت و خام دارای ضریب اطمینان خطر صفر و ضریب ایمنی صد می باشد.

مزایای سقف و کف شیشه‌ای

  • امکان عبور نور و انتقال آن به طبقات پایین
  • افزایش انتقال نور به طبقه پایین و زیبایی
  • افزایش زیبایی محیط با بازی‌های نور و سایه
  • آسان برای تمیز کردن
  • تنوع بسیار زیاد
  • مقاومت بسیار زیاد
  • نصب سریع و آسان

سفارش سقف

کف‌های شیشه‌ای برای معمارانی که به دنبال طراحی چشمگیر در فضای ساختمان اعم از مسکونی و تجاری و تفریحی و … هستند هیچ جایگزینی نخواهد داشت

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و سفارش با شماره 55803615-021 شرکت ایمن جام پیروزان (ویکتوری) تماس حاصل نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − 5 =