سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش شیشه خم

سفارش شیشه خم

شیشه‌ خم در ابتدا در زمانی که بسیاری از طراحان داخلی متوجه مزایای این شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های تخت قدیمی شدند و فهمیدند که می‌توان از آن‌ها در بخش‌های مختلف محوطه‌ها استفاده کرد، ساخته و به بازار عرضه شدند. البته امروزه بیشتر شیشه‌های تولید شده که به منظور استفاده‌های مختلفی تولید می‌شوند به صورت تخت طراحی و ساخته می‌شوند. شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از 15 سال سابقه آماده انجام هرگونه پروژه در زمینه صنعت شیشه می باشد.

شیشه‌های خم که به نام شیشه‌های منحنی هم شناخته می‌شوند، بیشتر در اتومبیل‌ها (در بخش‌هایی مانند شیشه چراغ‌های عقب و جلو و شیشه جلو ماشین)، ساختمان‌های تجاری، خانه‌ها، گنبدهای شیشه‌ای، درهای گردان، آسانسورها، ویترین‌ها و بسیاری از سازه‌ها و سطوح شیشه‌ای دیگری هم به کار می‌روند.

سفارش شیشه خم

در سراسر دنیا اجرای نمای شیشه ای فراگیر شده تا جایی که حتی سازمان های اداری نیز دارای نمای شیشه ای هستند و برای اجرای چنین نمایی می توان از شیشه های مختلفی استفاده کرد ، یکی از خاص ترین شیشه های تولید شده در صنعت شیشه که همواره برای اجرای نمای شیشه ای ساختمان های لوکس بکار می رود شیشه خم می باشد ، در این مقاله نحوه سفارش شیشه خم و انواع آن را بررسی خواهیم کرد . شما عزیزان جهت مشاهده نمونه کارهای سفارش شیشه خم به وب سایت  شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید .

جالب است بدانید که پس از سفارش شیشه خم مراحل مختلفی در کارخانه صورت می گیرد که به طور خلاصه می توان به ساخت قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ، برش شیشه با دستگاه CNC و عملیات سردسازی شیشه پس از خارج کردن آن از کوره اشاره کرد .

 

سفارش شیشه خم – آکواریوم

محبوبترین نوع شیشه خم که به نوعی اغلب افراد شیشه های خم را در قالب آن مشاهده کرده اند شیشه خم آکواریوم نام دارد ، به طور کلی ساخت آکواریوم با شیشه خم بسیار سخت تر از آکواریوم های ساده است چرا که پس از سفارش شیشه خم باید مراحل تولید شیشه خم انجام شود سپس فرآیند زمانبر چسباندن شیشه های خم به یکدیگر انجام خواهد شد .

 

سفارش شیشه خم – بوفه 

امروزه در اغلب خانه ها بوفه های چوبی که دارای شیشه خم است وجود دارد چرا که علاوه بر نگهداری وسایل تزیینی موجب زیباتر شدن فضای داخلی خانه می شود ، برای تولید شیشه خم بوفه معمولا از شیشه های ۴ میل شفاف استفاده می شود که در اغلب موارد به صورت U و S می باشد .

 

سفارش شیشه خم – نما

اجرای نمای شیشه ای خم نیاز به محاسبات بسیار پیچیده و زمانبری دارد چرا که کوچکترین اشتباهی هنگام اندازه گیری و تولید شیشه های خم موجب اجرا نشدن پروژه خواهد شد ، شیشه خم نمای ساختمانی با استفاده از شیشه های خم سکوریت و شیشه های خم لمینت شده اجرا می شود .

 

سفارش شیشه خم – سکوریت

در پروژه هایی که نیاز به استفاده از شیشه های خم با مقاومت بالاست باید از شیشه خم سکوریت شده استفاده کرد به طور مثال می توان به اجرای نمای شیشه ای ساختمان اشاره کرد ، در بررسی های انجام شده مشخص شد که مقاومت شیشه خم سکوریت حدود دو برابر شیشه های خم ساده است .

 

سفارش شیشه خم – لمینت

در واقع شیشه های خم لمینت همان شیشه های خم سکوریت شده است که به صورت دو لایه می باشد به طوری برای تولید آن ابتدا دو شیشه با ابعاد یکسان برش داده شده سپس قابل فلزی ساخته شده و در داخل کوره قرار می گیرد در نهایت هم با استفاده از لایه PVB دو شیشه خم سکوریت به یکدیگر چسبیده می شود .

 

سفارش شیشه خم – رنگی

در صنایع شیشه و آینه شیشه های خم رنگی دو رو نما و یک رو نما نیز تولید می شود در حالت اول از شیشه های رنگی ساده مانند شیشه دودی برای تولید شیشه خم استفاده می شود اما در حالت دوم از شیشه های خم رنگی یک رو نما یا لاکوبل جهت تولید شیشه خم بکار می رود .

 

سفارش شیشه خم – دوجداره

برای تولید شیشه های خم دوجداره ابتدا دو شیشه خم با ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده می شود در نهایت هم با جسب ماستیک دور آن پوشش داده خواهد شد .

 

سفارش شیشه خم – ویترین

امروزه اغلب فروشگاه ها دارای ویترین های تمام شیشه ای جهت نمایش محصولات هستند ، جدیدترین ویترین های شیشه ای در سراسر دنیا با استفاده از شیشه خم فلوت و کریستال اجرا می شود .

 

سفارش شیشه خم – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه  با بهره گیری از دستگاه سندلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های خم به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگو را روی شیشه سندبلاست کرد .

 

سفارش شیشه خم – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های خم حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

سفارش شیشه خم – هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های خم که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است سفارش شیشه خم هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

سفارش شیشه خم – اسیدکاری 

طرح دیگری از شیشه های که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص شیشه و دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو استفاده خواهد شد .

 

سفارش شیشه خم – هوشمند 

طرح دیگری از شیشه های خم که با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد .

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چهار + 2 =