سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه خود تمیز شونده ؛ سفارش شیشه خود تمیز شونده

شیشه خود تمیز شونده ؛ سفارش شیشه خود تمیز شونده

شیشه خود تمیز شونده:از نانو ذرات دی اکسید تیتانیوم در ساخت شیشه‌ خود تمیز شونده استفاده می‌شود. این نمونه از شیشه‌ها خاصیت ضدلک و ضدعفونی کنندگی را دارا هستند. ساخت شیشه‌ خود تمیزشونده که حتی مشکل تمیزکاری پنجره‌ها بخصوص در ساختمان‌های بلند را از میان برمی‌دارد، با کمک فناوری نانو حاصل شده است.

عامل کثیفی و لک بر روی شیشه فرورفتگیهای میکروسکوپی در سطح شیشه و نشست ذرات گردوغبار و ترکیب آنها با آب و چربیها می‌باشد. ماده نانوئی دی اکسید تیتانیوم با قرار گرفتن بر روی سطح شیشه، باعث پوشش فرورفتگی‌ها شده و سطح شیشه کاملاً مسطح می‌گردد.

برای اطلاع از قیمت انواع شیشه های خود تمیز شونده و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

شیشه نانو خود تمیز شونده - تترا فرم

از اینرو مانع از کثیف و خیس شدن سطح می‌شود و در نتیجه با یک بار بارش باران و یا آب ریختن بر روی سطح تمامی کثیفی آن از بین می‌رود.

ازویژگی‌های شیشه خود تمیز شونده می‌توان به پس زدن آب و روغن از روی شیشه عدم چسبیدن آلودگی و کثیفی بر روی شیشه، پاک شدن آلودگی بوسیله آب باران، مقاومت در برابر رسوب، مقاومت در برابر خوردگی، افزایش استحکام و خش افتادگی، جلوگیری از تشکیل اثر انگشت، روشن تر و شفاف تر شدن شیشه تا ۲۰٪، یکنواخت تر شدن سطح شیشه تا ۳۰٪، افزایش دید از طریق شیشه در شرایط بد آب و هوایی، تمیز باقی ماندن شیشه تا مدت زمان طولانی، ضدانعکاس شدن شیشه رامیتوان برشمرد.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه × 8 =