سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه سکوریت بالکنی

شیشه سکوریت بالکنی

شیشه سکوریت بالکنی:تولید شیشه سکوریت طی یک عملیات حرارتی جهت مقاوم سازی شیشه تولید می شود. شیشه خام مصرفی در این عملیات همان شیشه معمولی می باشد. فرایند تولید شیشه سکوریت به گونه ای است که آن را تاحدود 700 درجه سانتی گراد و تا رسیدن به درجه نرمی و ذوب شدن شیشه حرارت می دهند. بعد از این مرحله با وارد کردن شیشه به قالب ها مرحله دمیده شدن هوای سرد آغاز می شود. در پایان این مرحله شیشه مقاومت لازم جهت استفاده در ساختمان را کسب می کند. از شیشه های سکوریت شده در انواع و شکل های مختلف در شیشه بالکن و پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود. شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از ده سال سابقه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تهیه انواع شیشه بالکن می باشد.

مقاومت این شیشه حدودا 5 برابر بیشتر از یک شیشه معمولی است. به همین دلیل همواره استفاده از آن در ساختمان سازی توصیه می شود. شیشه بالکن معمولا از جنس شیشه سکوریت موغوب و مستحکم می باشد. یکی از علت های مهم که موجب استفاده از شیشه های سکوریت در شیشه بالکن شده است، ایمنی بالای آن است.

در هنگام برخورد اشیا و شکستن شیشه بر خلاف شیشه معمولی به تکه های ریز و بی خطری تبدیل می شود. اما در هنگام شکستن شیشه معمولی، این شیشه به تکه های بزرگ و برنده که بسیار خطرناک هستند تبدیل می شود. موارد استفاده این محصول در تمام مکان هایی که نیاز به شیشه مقاوم و نشکن است، می باشد. در ساختمان سازی و خودروسازی محصولات سکوریت شده کاربرد فراوانی دارند.

در شیشه های عقب خودرو از شیشه میرال استفاده می شود. از آن در ساخت لوازم خانگی نیز استفاده می شود. بنابراین این شیشه علاوه بر کاربرد در ساختمان و بخش هایی مانند بالکن شیشه ای در سایر بخش های صنعتی نیز کاربرد خاص خود را دارد.

امروزه با پیشرفت در فنّاوری، و اهمیت خانم خانه به زیبایی منزل استفاده از شیشه بالکن در تراس و بالکن بیشتر شده است. با استفاده از این امکان شما می توانید در تمام فصول سال از زیبایی اطراف خانه استفاده کنید. شیشه تراس در فصل سرد سال محیطی گرم و در فصل گرم با وجود پنجره در شیشه بالکن به محیطی خنک تبدیل می‌کند.

استفاده از شیشه در تراس موجب استفاده بهینه تری از فضای کلی آپارتمان می شود. شیشه تراس ها وسعت خانه را بهبود می‌بخشند. همچنین از دیگر مزیت‌های شیشه بالکن‌ها این است که کاربرد بالکن یا تراس خانه را بیشتر می‌کنند. با نصب انواع شیشه بالکن شما می‌توانید از بالکن یا تراس آپارتمان خود به عناوین مختلفی استفاده کنید.

از قابلیت های شیشه بالکن برای تراس:

  • آلاچیق های شیشه ای
  • استخرهای سرپوشیده و…

را دارد که همین چند منظوره بودن می تواند دلیلی قاطع برای انتخاب شیشه بالکن برای فضای شما باشد.

نحوه خرد شدن شیشه بالکن به قطعات ریز و غیر برنده، مانع از بروز جراحت ناشی از شکستگی شیشه‌ها می‌گردد. از این لحاظ شیشه سکوریت تاشو محصولات مناسبی جهت استفاده در نماهای خارجی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی اماکن عمومی و به طورکلی در کلیه مکان‌هایی که شیشه در مساحت زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، است. شیشه کردن بالکن در مقابل تنش‌های حرارتی ناشی از جذب انرژی خورشید و همچنین تنش‌های مکانیکی مانند ضربه، فشار باد و فشارهای ناشی از وزن برف مقاومت مناسبی دارد و در رنج دمایی 70- تا 300 درجه سلسیوس مقاومت نموده و نمی‌شکند.

شیشه سکوریت بالکنی:شیشه بالکن معمولاً برای محیط‌های خارج از دید در ساختمان‌ها استفاده می‌شود و شیشه تراس در طرح‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

موارد تأثیرگذار برای قیمت:

  • قیمت شیشه تاشو بالکنی را متراژ، نوع شیشه و یراق‌آلات مورد استفاده تعیین می‌کنند.
  • تراس شیشه‌ ای می‌تواند کشویی و لولایی انتخاب شود که با فریم آلومینیومی یا بدون فریم انتخاب شود. تمام این موارد بر قیمت تراس شیشه‌ ای شما تأثیرگذار است.
  • هر چه یراق‌آلات مورد استفاده کیفیت بالاتری داشته باشند بر عملکرد بهتر شیشه تاشو بالکنی تأثیر می‌گذارند که این موضوع به قیمت شیشه تاشو بالکنی می‌افزاید.
  • قیمت بالکن شیشه ای ریلی با توجه به متراژ نیز متغیر است.
  • انتخاب یراق‌آلات باکیفیت بر قیمت تراس شیشه‌ ای تأثیرگذار است.
  • بالکن شیشه ای تاشو این قابلیت را دارا می باشد که از ورود سرو صدا جلوگیری می نماید و طوری طراحی شده که مانعی در برابر باد و باران ایجاد می کند.
  • از شیشه تاشو بالکنی برای جلوگیری از نفوذ سرما و صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − 5 =