سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

شیشه و دکوراسیون

شیشه های توسعه دهنده

اگر به فکر تغییر دکوراسیون در قسمتی از آشپزخانه هستید، گزینه خوب و بی دردسر می تواند استفاده از شیشه مقاوم به جای استیل یا چوب باشد روی سطوح و یا جایگزینی آن به جای متریال های دیگر در انتخاب ظروف باشد، حس خوشایندی دارد و باعث می شود آشپزخانه شلوغ به نظر نرسد.

ساخته های شیشه ای

استفاده از موزاییک با تکه های رنگی شیشه ای باعث تقویت حس زیبایی شناختی می گردد.

شیشه دکوراتیو

نرده های شیشه ای در دکوراسیون

نرده ها و محافظ ها گرچه کارکرد اصلی شان حفظ امنیت است اما از دیگر فوایدشان می تواند مسدود کردن دید بیننده باشد. رسیدن به این هدف با استفاده از نرده های شیشه ای یخی و طرح دار به راحتی میسر است از طرف دیگر نرده های شیشه ای نسبت به موارد چوبی و فلزی نیاز به مراقبت کمتری دارند و نظافت آن ها آسان تر است.

شیشه دکوراتیو

شیشه در تفکیک فضا

دیواره های شیشه ای داخلی همچنین می توانند برای جداسازی فضاهای اجتماعی کمک کنند. با استفاده از این ترفند کل فضا به هم چسبیده و متصل به نظر می رسد و درعین‌حال تفکیک شده هم هست.

شیشه دکوراتیو

دیوارهای شیشه ای در فضای دوش حمام

یکی دیگر از کاربردهای عالی از شیشه های مدرن استفاده آنها در حمام ها است. استفاده از  محوطه دوش آب شیشه ای ایده خیلی جدیدی نیست و محبوبیت بالایی هم دارد و تنوع موجود در دیواره شیشه ای دوش حمام و محوطه آن بسیار زیاد است. در طراحی محفظه دوش حمام و برای حفظ حریم شخصی می توان از پنل های شیشه ای یخی استفاده کرد. هرچند که شیشه های گرما دیده، شیشه های هنری، شیشه های بارانی، شیشه های رنگی و بسیاری از انواع دیگر آن برای سلیقه های مختلف وجود دارند.

شیشه دکوراتیو

پانل های شیشه ای کشویی

یکی از نمونه های بارز محصولات مدرن در دکوراسیون همین پانل های شیشه ای هستند که به خاطر کشویی بودن می توانند نقش یک پارتیشن مرتب و براق را ایفا کنند. و اگر از آن ها جهت اتصال دو یا چند اتاق به هم استفاده شود باعث می شود تا فضا بزرگتر از آنچه در واقع هست، به نظر برسد.

شیشه دکوراتیو

دیوارهای شیشه ای و سقف

استفاده از دیوار و سقف شیشه ای علاوه بر تاثیر در بهره وری انرژی مرزهای میان محیط داخلی و بیرونی بنا را بر می دارد و این به ویژه برای ویلاها که محوطه فضای سبز در کنارشان دارند و ساختمان های مدرن در دل طبیعت، بسیار ایده جالبی است و حسی از در آغوش گرفتن طبیعت را دارد. البته اگر نگران مواردی همچون حفظ حریم شخصی هستید می توانید راه حل های ساده ای مانند پرده یا شیشه های رنگی مخصوص را در نظر داشته باشید. سقف شیشه ای نیز علاوه بر زیبایی خاص خود در بهره گیری از نور طبیعی در فضای داخلی منزل نقش بسزایی خواهد داشت که پیشتر به آن اشاره شد. در چنین فضای داخلی دلپذیری گیاهان نیز رشد بهتری خواهند داشت و به این ترتیب با نگه داری از گیاهان در داخل خانه از یک سیستم تهویه مطبوع طبیعی نیز بهره خواهید برد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − 6 =