سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

شیشه بدون دید از بیرون

شیشه بدون دید از بیرون

شیشه بدون دید از بیرون راه حل آسانی برای حفظ حریم خصوصی خانه محسوب می شود و مشکلات ناشی از ساختمان های مرتفع و برج ها که فشردگی و همجواری واحدهای مسکونی وجود دارد را برطرف می کند.

ویژگی اصلی این نوع شیشه نمایش تصاویر سمت روشن تر به صورت یک جانبه است. زمانی که نور خارج از داخل چارچوب بیشتر شود، می توان منظره بیرون را مشاهده کرد.

در طول روز که بیرون خانه از داخل آن روشن تر است و برعکس زمان های تاریکی هوا، نمای داخلی یک خانه برای ناظرین بیرونی بیشتر قابل مشاهده است. برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

استفاده از شیشه‌ های رفلکس برای کاهش دید از بیرون کاربرد دارد و دارای مزایا و معایبی است. از این نوع شیشه می ‌توان در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد.

 

قیمت شیشه بدون

ویژگی شیشه بدون دید از بیرون

ویژگی شیشه بدون دید از بیرون یا رفلکس این است که دارای تنوع در ترکیب رنگ بوده و همچنین از انواع طیف رنگی بالا برخوردار است.

برای ساخت و نصب شیشه‌ رفلکس دوجداره، ابتدا شیشه‌ ها در کارگاه آماده شده و جداره فلزی بین دوجداره نصب شده، گاز آرگون بین دو جداره تزریق می ‌شود و درون قاب پی‌ وی‌ سی قرار گرفته سپس به محل رفته و نصب می‌ شود.

ویژگی این نوع شیشه خاصیت بازتاب دهنده نور است که از ورود نور و در پی آن گرما به درون فضاهای داخلی جلوگیری می ‌کند.

کاهش کمتر گرما به داخل باعث کاهش در مصرف انرژی برای ایجاد سرمایش نیز می‌ شود.

شیشه رفلکس با استفاده از آلیاژها و فلزات خاص تولید می ‌شوند که روی بازتابش نور تأثیر می ‌گذارند. این نوع شیشه ‌ها تنوع گسترده ‌ای دارند.

این نوع شیشه در نور روز و شب اجازه دیده شدن فضای داخل را نمی ‌دهد و گاهی تنها امکان دیدن شب را فراهم می ‌کند.

علاوه بر زیبایی، مانع ورود اشعه رادیواکتیو و حرارت شده، برای ساختمان‌ های تجاری، اداری و مسکونی کاربرد دارد.

 

قیمت شیشه بدون

کاربرد شیشه بدون دید از بیرون

کاربرد شیشه بدون دید از بیرون یا رفلکس در انواع نمای شیشه‌ ای است . در نمای اسپایدر بازتاب تصویر آسمان و فضای اطراف زیبایی خاصی خلق می کند و مزایای آن نسبت به شیشه‌ شفاف معمولی است.

این نوع شیشه علاوه بر خانه های مسکونی و مجتمع تجاری و اداری در اتاق بازجویی پلیس هم کاربرد دارد و عملکرد جالبی برای این فضا دارد.

پلیس در ناحیه ای که تاریک است می ایستد و متهم در اتاقی که کاملا روشن است قرار دارد و حد فاصل این دو شیشه بدون دید از بیرون وجود دارد.

با نصب این نوع شیشه متهم پلیس ناظر را نمی بینید و فقط خودش را در آینه یا شیشه رفلکس می بینید. اما پلیس به راحتی می تواند متهم را مشاهده کند.

اغلب بالکن ها در معرض دید همسایه ها هستند و بهتر است شما برای داشتن احساس راحتی بیشتر دید بالکن را محدود سازید.

کاربرد این نوع شیشه در ساخت بالکن و تراس بسیار مفید و مناسب است. برای مشاوره رایگان به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نموده و با همکاران باتجربه ما در این زمینه مشورت نمایید.

 

قیمت شیشه بدون دید از بیرون

برای اطلاع از قیمت شیشه بدون دید از بیرون و اجرای آن در ساختمان باید متراژ و ابعاد پروژه مورد نظر خود را به کارشناسان و مجریان شرکت ایمن جام پیروزان اعلام کنید. تنها کافی است به سایت ما به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

قیمت شیشه بدون دید از بیرون متفاوت است؛ مثلا شیشه مشجر که دارای طرح ها و نقش های متنوعی است.

نوع دیگری هم به کمک دستگاه لیزر با توجه به شیشه و ابعاد آن، بدون محدودیت طراحی می شود.

قیمت نصب شیشه مات هم مقرون به صرفه است، این شیشه اجازه ورود نور را می دهد اما نمی توان طرف دیگر شیشه را دید، طرح و الگوی خاصی دارد که با توجه به سلیقه و کارایی آن انتخاب می شود.

شیشه مات بیشتر برای حمام، درب ورودی مراکز تجاری و در محیط هایی که باید دید از بیرون کاهش یابد، کاربرد دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + = 8