سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
ضربه گیر و درزگیر شیشه سکوریت

ضربه گیر و درزگیر شیشه سکوریت چه هستند؟

درزگیر :

درزگیر شیشه سکوریت از جنس پلاستیک فشرده و شفاف بوده و روی درب های شیشه سکوریت نصب می شود. درزگیر شیشه سکوریت برای پر کردن فاصله و شکاف بین دو شیشه و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک و سرما و آب باران و… جلوگیری می کند. این نوع درزگیرها دارای ظاهری زیبا و یکنواخت بوده و باعث می شود کار شما زیبایی مضاعفی را دارا باشد .استفاده از درزگیرهای روبه کنار یا روبه جلو باعث می شود تا درب لولایی و با استوپی قادر به باز شدن در یک جهت باشد.

درزگیر و خاک گیر نیز مانند ضربه گیر از پلاستیک فشرده میباشد با این تفاوت که این محصول برای درب های شیشه ای استوپی استفاده میشود و درز میان دو شیشه را میپوشاند و از ورود گرد و خاک و سرما و … جلوگیری به عمل میآورد باید این نکته را مورد توجه قرار داد که نصب این درزگیر و خاک گیر باعث میشود درب استوپی به یک طرف باز شود یا به داخل و یا به بیرون .

درزگیر رو به جلو (درزگیر استوپی) :

همانطور که از اسم محصول مشخص است از درز گیر رو به جلو یا همان درزگیر استوپی برای درب های استوپی و یا لولایی استفاده می شود جنس این درز گیر ها از پلاستیک فشرده بوده که شفاف می باشد. کابرد درزگیر رو به جلو ( درزگیر استوپی ) جلو گیری از ورود گرد و خاک و پر کردن فاصله بین درب شیشه ای و دیوار و یا پر کردن فاصله بین درب شیشه ای و شیشه کناری می باشد. درز گیر رو به جلو دارای ارتفاع 220 سانتی متر می باشد و به راحتی قابلیت نصب روی شیشه سکوریت را داراست.

ضربه گیر :

ضربه گیر شیشه سکوریت که به اسم درزگیر پوفکی نیز سناخته می شود نیز دارای جنس پلاستیک فشرده می باشد که و قابلیت نصب روی درب های ریلی و کشویی و درب های استوپی را دارد. ضربه گیرهای شیشه سکوریت برای پر کردن درز بین درب شیشه سکوریت و شیشه و یا درب سکوریت با دیوار و یا درب سکوریت با فریم استفاده می شود . ضربه گیر ها در دو ارتفاع 220 سانتی متری و 250 سانتی متری موجود می باشند. به عبارتی این وسیله از جنس پلاستیک فشرده میباشد که بر روی درب های سکوریت کشویی استفاده میشود تا از برخورد درب با درب روبرو ، شیشه ی ثابت روبروی آن و یا دیوار روبروی درب برخورد نکند و از شکست درب شیشه سکوریت جلوگیری میکند . برای نصب دربهای شیشه ای کشویی معمولا نصب این ضربه گیر به همکاران و مشتریان عزیز توصیه میشود .

 

درزگیر رو به کنار :

درزگیر شیشه سکوریت:از درزگیر رو به کنار در دربهای کشویی یا ریلی استفاده می شود این نوع درزگیرها به اسم درز گیر لبه 3 سانتی متری نیز شناخته می شوند . درزگیر رو به کنار روی لبه درب کشویی استفاده می شود . این نوع درز گیر نیز به نوبه خود مانع از ورود گرد و خاک شده و از نفوذ هوای سرد نیز ممانعت می کند .درزگیر رو به کنار از لب پر شدن شیشه و همچنین از وارد شدن ضربه به شیشه که باعث شکست آن می شود جلوگیری می کند. ارتفاع این درزگیرها می تواند 220 یا 250 سانتی متر باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× یک = 6