همانطور که می دانید شیشه های جام در رنگهای مختلف تولید می گردند، از اینرو شیشه های دوجداره را نیز می توان در رنگهای مختلف تولید کرد. در این نوشته به عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره می پردازیم.

انتخاب رنگ شیشه دوجداره به عوامل مختلفی برمی گردد. شما عزیزان می توانید در صورت هرگونه پرسش به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

 

1. نوع کاربری:

اولین نکته و مهمترین نکته برمی گردد به کاربری محلی که در آن پنجره upvc نصب شده است. به عنوان مثال در کاربری های مسکونی و تجاری اکثراً از شیشه های ساده و یا clear استفاده می کنند و این بخاطر آن است که در کاربری های مسکونی و تجاری به بیشترین میزان از شفافیت نیازمندیم.

برای مشاوره رایگان به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

 شرکت ایمن جام پیروزان با چند دهه سابقه در صنعت شیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

 

 

برعکس در مکان های اداری جهت جلوگیری از ورود نور به داخل و همچنین نداشتن دید از بیرون اکثراً از شیشه های رنگی و یا رفلکس استفاده می شود. شیشه های رنگی مثل نقره ای، برنز، مسی، شرابی و ….
شیشه رفلکس شیشه ای است که در پشت آن یک لایه جیوه قرار دارد که باعث انعکاس نور می گردد و شیشه شما از سمت بیرون حالت آینه ای پیدا می کند و از سمت داخل از ورود نور جلوگیری می کند.عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره upvc

 

عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره upvc

 

2. شرایط آب و هوایی و جغرافیایی:

در مناطق سردسیری با توجه به اینکه گرمای خورشید نقش بسیار مهمی در گرم کردن محل های مسکونی دارد از اینرو حتماً از شیشه های clear یا شفاف استفاده می کنند که از تابش حداکثری نور خورشید برخوردار باشند و یا حتی در مناطق خیلی سردسیری از شیشه های کنترل کننده انرژی یا low-e استفاده می کنند که کل انرژی گرمایی خورشید منهای اشعه ماوراء بنفش و اشعه های مضر خورشید، به طور کامل وارد محیط می گردد.عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره upvc

عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره UPVCعوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره UPVC

 

برعکس در مناطق گرمسیری و مناطق کویری و مناطقی که نور خورشید به صورت مستقیم می تابد و گرما بسیار می باشد و تابش نور خورشید باعث آزار و اذیت می گردد ، از شیشه های رفلکس و یا رنگی استفاده می کنند تا از میزان حداقل تابش خورشیدی برخوردار باشند. همچنین در این مناطق نیز می توان از نوعی شیشه low-e استفاده کرد که گرمای خورشید را کاملا منعکس نماید و به داخل نفوذ نکند در نتیجه خنگ نگه داشتن محیط داخل آسان تر می گردد و انرژی کمتری مصرف می گردد.

 

3. مطابق با معماری ساختمان:

پنجره upvc شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در اکثر نماهایی که از سنگ های کرم استفاده شده است از شیشه های ساده و یا برنز و یا رفلکس برنز استفاده می کنند.
در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های سیلورف دودی، رفلکس آبی استفاده می کنند.
در نماهای سفید یک دست می توان از شیشه های دوجداره clear و یا آبی استفاده کرد.
در نماهایی که در ان از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است می توان از شیشه دوجداره به رنگ برنز و یا دودی استفاده کرد.
بسته به نوع معماری و سلیقه می توان از شیشه های دوجداره در رنگ های مختلف استفاده کرد.
با توجه به عوامل گفته شده در بالا که در رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc تأثیرگذار می باشند می توان بسته به شرایط رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc خود را تغییر داد. یکی از پارامترهای زیبایی، رنگ می باشد که در انتخاب آن باید دقت فراوان بعمل آید.

برای اطلاع از قیمت و انواع پنجره های upvc کافی است به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.