سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

فواید نصب درب اتوماتیک برای کسب و کار شما

همراهان عزیز شرکت ایمن جام پیروزان، در این مطلب سعی داریم تا به اهمیت نصب درب اتوماتیک برای کسب و کار شما بپردازیم. برای آگاهی از دلایل ضروری برای نصب راه اندازی درب های اتوماتیک در ادامه با ما همراه باشید.

چرا درب اتوماتیک؟

بهبود مصرف انرژی

ورودی اختصاصی محل شما با نصب درب های اتوماتیک در زمان تردد ورود و خروج به صورت اتومات باز و بسته شده و این زمان قابل تنظیم بوده ، و در مصرف انرژی گرما ، سرما ، رطوبط داخل محل کاربری با فظای  بیرونی به کمترین حد اختلاف دما رسیده و از اطلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی محیط داخل بوده است . در سال های اخیر به علت کمی منابع  و پر هزینه بودن حامل های انرژی، این امر باعث می شود که هزینه های مصرفی و سودهی بالای و کاهش هزینه ها ، در کسب و کار کاربران شود .

شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید شیشه برفی با ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیزاین2

نمایی زیبا و دیزاین فوق العاده

یک از منحصر به فردترین و خاص ترین ویژگی های درب های اتوماتیک نمایی زیبا و دیزاین فوق العاده در اماکن تجاری ، اداری ، محل کسب و کار می باشد . با وجود قابلیت های خاص نصبی به شکل های مختلف و گوناگون کشویی ، گرد ، نیمه گرد ، مثلثی ، گردان و … در اماکن های گوناگون و بدون محدودیت شکلی آن از نظر نوع رنگ ، شیشه ، فریم و ظاهر آن برای تناسب و یکپارچگی با محیط پیرامون ، اطراف نمایی متفاوت و زیبا در محل کسب و کار شما ایجاد نموده و این امر در وجه ، برندینگ ایجاد ذهنیتی ماندگار ، مثبت و خاص در ذهن مشتریان تاثیر بالایی خواهد داشت .
تردد 4

سهولت در ورود و خروج

درب های اتوماتیک کشویی ، برقی ، صنعتی سهولت در رفت آمد ارباب و رجوع ، مشتریان را دو چندان برای صاحبان کسب و کار از نظر بازدهی تردد دو چندان می کند . دو فروشگاه یا بنگاه اقتصادی که در کنار همدیگر قرار دارند را تصور کنید که  یکی به در های اتواماتیک و دیگری به درب های دستی مجهز هستند ، وکالا های  خود را در عرضه فروش قرارداده اند ، مشتریان ترجیح میدهند از فروشگاهی خرید کنند که مجبور به باز ویا بسته کردن درب های به دلایل گوناگون نباشند و به راهتی رفت و آمد و تردد کنند .
بهداشت

بهداشت و جلو گیری از بیماری

یکی از آلوده ترین نقاط که ما در طی روز به صورت مستقیم تماسی لمسی با آن ایجاد می کنیم دستگیره ها و سطوح آن ها می باشد ، که این امر باعث انتقال میکروب ها و ویروس های خطر ناک بوده و با افزایش و نصب درب های اتوماتیک تماس با این عوامل به حداقل ممکن خود رسیده و موجب تمایل بیشتر مشتریان و خریداران درب های اتوماتیک برای تجهیز محل های پرتردد خود می باشد .

هماهنگی کنترل تردد و برنامه ریزی ورود و خروج

یکی از مهمترین عوامل برای صاحبان مشاغل و کسب و کارکنترول تردد ورود و خروج ارباب رجوع و مشتریان خود می باشد ، که در چه فاصله زمانی بین ساعات گوناگون درب های اتوماتیک به صورتبرنامه ریزی شده باز و یا بسته حتا به صورت یک طرفه  اعمال شود ، برای مثال درب های بانک ها که از ساعت 8 به صورت دوترفه باز شده و در پایان کار اداری به صورت یک ترفه برای تردد خروج باز می شوند ، که در های اتوماتیک به راحتی این ویژگی منحصر به فرد را دارا بود .
خوش آمد گویی 2

خوش آمد گویی و توجه به مشتریان

یکی از حرفه ای ترین مسائل اساسی بازاریابی در کسب و کار ها توجه به نیاز های ضروری مشتریان می باشد . احترام به مراجعه کنندگان و توجه به راحتی، امنیت و بهداشت مشتریان تأثیر زیادی در ایجاد نظر مثبت آنان نسبت به کسب و کارتان خواهد داشت. با تجهیز فروشگاه خود به درب های اتوماتیک یا کرکره های اتوماتیک به مشتریان و مراجعه کنندگان خود خوش آمد گویی کنید.
امنیت

امنیت و ایمنی

استفاده از درب های اتوماتیک با آخرین تکنولوژی و استاندارد ، نوآوری در درب های کرکره ای ، کشویی هوشمند بالاترین سطح امنیت را برای مشتریان فراهم می آورد . همچنین سایر تجهیزات ، ماژول ها و سیستم‌ های مدیریت یکپارچه ساختمان ها، دزدگیر، اطفاء حریق وغیره به سیستم های درب اتوماتیک شما مشتریان محترم قابل نصب شدن می باشد .

منبع: amajsanat

شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید شیشه برفی با ابعاد و طرح و رنگ مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هشت = 15