سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
قیمت درب اتوماتیک و عوامل موثر در قیمت آن

قیمت درب اتوماتیک و عوامل موثر در قیمت آن

قیمت درب اتوماتیک

امروزه شما ورودی هر ساختمان را که مشاهده کنید یکی از انواع درب های اتوماتیک را می توانید مشاهده کنید. این درب ها از آنجایی که باز و بسته کردن بسیار آسان تری نسبت به دیگر درب ها دارند کاربرد بیشتری پیدا کرده اند.

به همین دلیل روز به روز تولید و طراحی آنها در حال افزایش پیدا کردن می باشد. درب های اتوماتیک را شما می توانید در طرح ها و رنگ های متنوعی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
تنها موردی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که یکی از بهترین نمونه های آن را بر اساس نیاز ساختمان خود خریداری کنید. برخی از آنها با ساختمان شما مطابقت نخواهند داشت که در این زمینه بهتر است با کارشناسان شرکت مشورت کنید.

شرکت ایمن جام پیروزان یکی از تولیدکنندگان انواع درب اتوماتیک می باشد که می تواند به شما مشورهای لازم را جهت خرید ارائه دهد. در این صورت می توانید بهترین نمونه این درب ها را برای ورودی ساختمان های خود خریداری کنید.

پیشنهاد میکنیم در ادامه با ما همراه باشید تا درباره قیمت درب اتوماتیک و عوامل تاثیرگذار در قیمت آن، اطلاعاتی به دست آورید.

 

اصلی ترین عوامل تخمین قیمت درب اتوماتیک

شما برای خرید انواع درب اتوماتیک باید به خوبی قیمت آن را مورد بررسی قرار دهید. در واقع باید بدانید که قیمت یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی است که روی خرید شما تاثیر می گذارد. عوامل بسیار زیادی هستند که روی قیمت درب های اتوماتیک تاثیر و نقش دارند، شما باید با این عوامل آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.
البته که باید بدانید شرکت ایمن جام پیروزان نسبت به بسیاری از شرکت های تولیدی دیگر هزینه به صرفه تری را برای خرید از مشتریان خود دریافت می کند. با این وجود بهتر است به خوبی در مورد قیمت انواع درب های اتوماتیک اطلاعات لازم را داشته باشید و عوامل تاثیرگذار روی آنها را تشخیص دهید. برخی از مهمترین و اصلی ترین این عوامل عبارت می باشد از :

اندازه درب

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که روی قیمت درب های اتوماتیک تاثیر دارد اندازه درب ها می باشد. در واقع باید بدانید اگر مساحت و متراژ ورودی ساختمان شما زیاد باشد باید عرض درب های اتوماتیک خود را بیشتر انتخاب کنید.

هرچه که مساحت درب هم بیشتر باشد بدون شک از شما هزینه بیشتری دریافت می گردد. یکی از نکاتی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که خودتان نباید اندازه درب ها را بگیرید.

در واقع شما در این امر تخصص زیادی ندارید و نمی توانید آنها را به خوبی اندازه گیری کنید. بنابراین باید از نصابان و کارشناسان شرکت درخواست نمایید که اندازه و متراژ ورودی ساختمان های شما را به خوبی اندازه گیری کنند. اگر حتی نیم سانت در این اندازه اشتباه کنید امکان دارد زمان نصب درب های اتوماتیک دچار مشکل شوید، بنابراین به این مورد مهم دقت بسیار زیادی داشته باشید.

نوع درب

یکی از نکات بسیار مهم دیگری که زمان خرید هر یک از انواع درب های اتوماتیک باید به آن دقت داشته باشید و روی قیمت تاثیر دارد نوع درب می باشد. امروزه شما انواع درب های اتوماتیک را در ورودی ساختمان های متنوع مشاهده می کنید.

باید بدانید که هر یک از آنها قیمت متفاوتی دارند و شما باید بر اساس قیمتی که دارند یکی از آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها در مدل های پیشرفته تری طراحی می شوند که به همین دلیل باید برای خرید آنها هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

اگر شما به خوبی با انواع درب های اتوماتیک آشنایی ندارید و با قیمت آنها هم آشنا نیستید می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان مشورت کنید تا بهترین نمونه های آن را برای خرید ب شما معرفی نمایند.

شما در ابتدا بهتر است به خوبی نیازهای خود و بودجه ای که برای خرید انواع درب های اتوماتیک دارید را به خوبی برای کارشناسان توضیح دهید تا آنها بتوانند بهترین نمونه درب های اتوماتیک را برای خرید به شما معرفی نمایند.

یراق آلات

از دیگر نکات بسیار مهمی که تاثیر زیادی روی قیمت درب های اتوماتیک دارد نوع یراق آلات می باشد. برخی از این یراق آلات خارجی هستند و کیفیت بسیار مناسبی دارند، ولی برخی از آنها ایرانی می باشند. شما می توانید با آگاهی و اطلاعات کافی در مورد قیمت آنها یکی را که بودجه خرید آنها را دارید انتخاب کنید تا روی درب های اتوماتیک سفارش داده تان نصب شود.
دقت داشته باشید آن دسته از یراق آلاتی که وارداتی هستند و کیفیت مناسبی دارند برای خرید گزینه مناسبی به شمار می روند. چرا که آنها کیفیت بسیار عالی دارند و شما تا سال هیا سال می توانید از آنها استفاده بهینه ای داشته باشید.

شما برای خرید هر یک از آنها بهتر است با کارشناسان شرکت مشورت کنید تا بهترین نمونه های یراق آلتی را که روی درب های اتوماتیک به کار می رود را برای شما به کار ببرند.

نوع شیشه

شیشه هایی که روی هر یک از انواع درب اتوماتیک به کار می رود دوجداره و سکوریت می باشد. اما باید بدانید که برخی از آنها عایق بندی بهتری دارند و به همین دلیل امکان دارد قیمت آنها برای خرید بالاتر باشد. یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما باید برای انتخاب نوع شیشه درب های اتوماتیک به آن دقت داشته باشید این است که سکوریت و دوجداره آنها را سفارش دهید.
در واقع باید به خوبی بدانید آن دسته از درب هایی که شیشه های سکوریت دارند امنیت بیشتری هم خواهند داشت و به همین دلیل شما می توانید از آنها در قسمت ورودی ساختمان های مختلف که امنیتی هستند هم استفاده کنید.

همچنین آلودگی و آب هوای بیرون هم با استفاده از این شیشه ها وارد فضا نمی شود. بر این اساس دقت بسیار زیادی داشته باشید که هر یک از انواع شیشه هایی سکوریت را بر اساس مدل هایی که دارند به خوبی بررسی کنید، تا یکی از آنها را برای درب های اتوماتیک سفارش داده شده خود خریداری و انتخاب کنید.

اگر ساختمان شما نیاز به امنیت بیشتری دارد باید یکی از بهترین و با کیفیت ترین شیشه ها را برای درب های اتوماتیک سفارش دهید. اما اگر ساختمان شما معمولی است می توانید یکی از مدل های ساده تر را برای نصب روی درب های اتوماتیک سفارش دهید. در این زمینه که کدام یک از شیشه ها برای ورودی ساختمان شما مناسب تر است کارشناسان شرکت مشورت های لازم را ارائه خواهند داد.

نوع فریم

از دیگر نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت انواع درب اتوماتیک دارد نوع فریم می باشد که شما می خواهید روی درب های خود بگذارید. برخی از درب ها تک لنگه هستند و برخی از نمونه های دیگر هم دو لنگه می باشند. شما باید یکی از انواع آنها را انتخاب کرده و روی ورودی ساختمان های خود نصب کنید.

اینکه کدام یک از آن فریم ها را انتخاب کنید بسته به ورودی فضای ساختمان تان دارد. اگر مساحت و عرض ورودی زیاد باید باید درب هایی که دو لنگه هستند را نصب کنید و هزینه بیشتری هم برای نصب آن ارائه دهید.

اما اگر قسمت ورودی ساختمان عرض کمتری دارد باید یکی از انواع تک لنگه های آن را سفارش داده و نصب کنید. دقت داشته باشید برای خرید هر یک از آنها بهتر است به خوبی قیمت شان را بررسی کنید تا یکی از آنها را که با نیازهایتان مطابقت بیشتری دارد خریداری کنید.

قیمت انواع درب اتوماتیک در شرکت ایمن جام پیروزان

شما با توجه به تمامی عواملی که بیان نمودیم باید یکی از بهترین نمونه های درب های اتوماتیک را برای ورودی ساختمان خود خریداری کرده و نصب کنید. شما می توانید با مراجعه به شرکت ایمن جام پیروزان با قیمت بسیار مناسب تری هر یک از انواع درب های اتوماتیک را که می خواهید خریداری کرده و در قسمت ورودی ساختمان خود آن را نصب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 2