سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

مزایای آلاچیق شیشه ای تاشو

آلاچیق چیست؟

آلاچیق نوعی اتاق نیمه باز می باشد که به منظور استراحت و تفریح مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه معمولا در محیط خارج از ساختمان قرار گرفته و متریال سازنده آن با توجه به سلیقه افراد و همچنین شرایط آب و هوایی متفاوت می باشد. اما به طور کلی از چوب و فلز برای ساخت این اتاقک ها استفاده می شود.

اما یکی از معایب این آلاچیق ها این می باشد که برای فصول سرد سال مناسب نیست و کاربردی نداشته و نمی توان از آن استفاده نمود.

در این مواقع بهترین راه پوشاندن آلاچیق ها می باشد. می‌ توان با استفاده از متریال مختلفی همچون شیشه آلاچیق ها را به خوبی پوشاند.

در واقع آلاچیق شیشه ای نوعی آلاچیق ترکیبی از شیشه، فلز و چوب می باشد که امروزه از محبوب ترین انواع آلاچیق ها بشمار می رود.

آلاچیق های شیشه ای در انواع شیشه ثابت و شیشه متحرک طراحی و ساخته می‌شود. به این صورت که نوع شیشه متحرک آن به شکل تاشو یا آکاردئونی باز و بسته شده و امکان استفاده از فضای باز را برای شما فراهم می سازد. از این رو کاربردی تر و در عین حال محبوب تر می باشد.

شما می توانید در فصول گرم سال به راحتی شیشه‌ ها را کنار زده و از هوای آزاد استفاده نمایید و همچنین در فصول سرد سال شیشه ها را بسته و به لذت بردن از منظره و استراحت بپردازید.

شرکت ایمن جام پیروزان با سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید آلاچیق شیشه ای، شیشه بالکن، شیشه حمام، پارتیشن شیشه و… آماده پذیرش سفارش شما عزیزان از سراسر کشور می باشد.

با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی برخی از مزایای این آلاچیق ها بپردازیم.

 

مزایای استفاده از آلاچیق شیشه ای تاشو

همان گونه که متوجه شده اید نصب آلاچیق های شیشه‌ای نسبت به آلاچیق های باز دارای مزایای بسیاری بوده و از این رو نیز از محبوبیت و کاربرد بیشتری برخوردار می باشند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • ظاهری مدرن

آلاچیق شیشه ای که نوعی آلاچیق ترکیبی از جنس شیشه و فلز و یا شیشه و چوب می‌باشد، ظاهری بسیار زیبا و مدرن داشته و باعث زیباسازی فضای شما خواهد شد.

شما می توانید این آلاچیق ها را در حیاط ویلای خود، رستوران، کافه‌، روف گاردن و… مورد استفاده قرار داده و جلوه ای بسیار زیبا به فضا ببخشید. در واقع هیچ محدودیتی در استفاده از آن در فضاهای مختلف وجود ندارد.

  • استفاده از آلاچیق شیشه ای در تمامی فصول

همان گونه که در بالا اشاره نمودیم آلاچیق های چوبی و فلزی به دلیل داشتن فضای باز در تمامی فصول و شرایط آب و هوایی کاربردی نبوده و نمی توان از آن استفاده نمود.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های آلاچیق شیشه ای تاشو، چهار فصل بودن آن می باشد. به عبارتی می توان گفت که این آلاچیق ها برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی مناسب می باشد.

چرا که شیشه های مورد استفاده در این آلاچیق ها عایق حرارتی بوده و مانع از ورود سرما و گرما به داخل فضا می شود.

از طرفی شما می توانید در روزهای بارانی و برفی با استراحت در این فضا از منطره به خوبی لذت ببرید.

این آلاچیق ها بهترین مکان برای استراحت و حتی پذیرایی از مهمانان در چهار فصل سال می باشد.

شما می توانید هر زمانی از شبانه روز و یا سال به این آلاچیق ها رفته بدون هیچ گونه سر و صدایی به استراحت و تفریح بپردازید.

 

  • عایق صوتی

شیشه های مورد استفاده در این آلاچیق ها دارای ضخامت مناسبی بوده و به نوعی عایق صوتی محسوب می شود. در نتیجه شما می توانید در میان تمامی شلوغی ها و ازدحام شهرهای بزرگ در این آلاچیق ها بدون هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازید.

  • تنوع در طرح ها

آلاچیق های شیشه ای در طرح های مختلفی قابل اجرا بوده و محدودیتی در آن وجود ندارد. از این رو شما می توانید آلاچیق شیشه ای خود را بسته به محیط و سلیقه خود به صورت گرد، مستطیل، چند ضلعی و… سفارش دهید.

شما می توانید با توجه به سلیقه خود از شیشه های مات، نیمه مات، شفاف و یا طرح دار برای آلاچیق خود استفاده نمایید.

  • ابعاد متفاوت

امکان طراحی و تولید آلاچیق شیشه ای در تمامی ابعاد وجود دارد و شما می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مورد نظرتان را سفارش دهید.

  • مقاومت آلاچیق شیشه ای

شیشه های مورد استفاده در ساخت آلاچیق شیشه ای معمولا از نوع سکوریت می باشد. شیشه سکوریت نوعی شیشه بسیار مقاوم در برابر ضربه، فشار، حرارت و… می باشد. به صورتی که آن شیشه نشکن نیز می گویند. از این رو باعث افزایش مقاومت آلاچیق شیشه ای می شود.

اما این نشکن بودن شیشه سکوریت به این معنا نمی باشد که این شیشه هیچ زمان دچار آسیب و شکستگی نخواهد شد.

در واقع ویژگی اصلی تمامی شیشه ها شکست می باشد. به این معنی که تمامی شیشه ها می شکند اما تحت درجات مقاومت مختلفی.

اما شکستن این شیشه ها باعث آسیب به افراد نمی شود. چرا که شیشه  سکوریت در هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده که لبه های تیز و برنده ای نداشته و از این رو خطری برای افراد ندارد.

قیمت آلاچیق شیشه ای

قیمت آلاچیق شیشه ای ثابت نیست. وابسته به مواردی متفاوت می باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • نوع شیشه مورد استفاده
  • ابعاد دقیق آلاچیق
  • طرح مورد نظر برای آلاچیق
  • فریم دار و یا فریم لس بودن آلاچیق
  • یراق آلات مورد استفاده در آلاچیق
  • آهن کشی آلاچیق
  • رنگ شیشه مورد استفاده
  • و…

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با مطلع ساختن آن ها از ابعاد و طرح مورد نظرتان، از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان با سال ها تجربه در این زمینه آماده راهنمایی شما با توجه به شرایط و سلایق شما می باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک × = 8