سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

مزایای شیشه لاکوبل

مزایا شیشه لاکوبل

استفاده از شیشه‌ های لاکوبل در دکوراسیون‌ های داخلی، آشپزخانه ‌ها، پارتیشن ‌های اداری و غیره دارای مزایایی بی شماری است. از جمله این مزایا عبارتند از:

  • مقاومت در برابر حرارت و گرما

یکی از مزیت ‌های استفاده از شیشه‌ های لاکوبل، مقاومت آن ‌ها در برابر حرارت و گرما است. این مزیت سبب استفاده از لاکوبل در فضای بین کابینتی در آشپزخانه ها و تزئین شومینه ‌ها شده ‌است. همچنین شیشه‌ های لاکوبل در طول مدت‌ ها استفاده دچار تغییر رنگ نشده و به‌ راحتی قابل تمیز کردن می ‌باشند. اگر از لاکوبل ها برای دکوراسیون آشپزخانه و فضای بین کابینتی استفاده کردید، می‌ توانید روغن و لکه‌ های موجود در آن ‌ها را با دستمال نمدار به‌ راحتی از بین ببرید.

  • دوام بالا

همان ‌طور که ممکن است بدانید شیشه‌ های شفاف لاکوبل بسیار براق بوده و در انواع دکوراسیون‌ های داخلی و خارجی استفاده می ‌شوند. این شیشه‌ ها به دلیل وجود پروپلین در درون خود در برابر ضربات شدید بسیار مقاوم بوده و اگر خرد شوند، ذرات آن در فضا پخش نخواهند شد.

شیشه‌ های لاکوبل در برابر نفوذ رطوبت بسیار مقاوم بوده و به‌ هیچ‌ عنوان فرسایش نیافته و پوسیده نمی ‌شوند. به‌ طور کلی مقاومت شیشه‌ های لاکوبل ۷ برابر بیشتر از شیشه‌ های معمولی است، از این رو دارای بیشترین کاربرد در طراحی دکوراسیون‌ های ادارات و منازل می‌ باشند.

  • ضد خش

یکی دیگر از مزایای شیشه‌ های لاکوبل، ضد خش بودن آن ‌ها است. این خاصیت سبب شده ‌است که از شیشه‌ های لاکوبل در ساخت میزهای عسلی، کانتر آشپزخانه و انواع میز استفاده شود. شیشه های لاکوبل کاملاً ضد خش بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و به کار بردن از آن ‌ها در ساخت کانتر آشپزخانه، علاوه‌ بر ایجاد زیبایی دارای دوام و طول عمر بالایی است.

  • براقی و شفافیت

شیشه‌ های لاکوبل شفاف یا براق نور را از خود عبور داده و محیطی خارق العاده را به وجود می آورند. در دکوراسیون هایی که طراحی آن ‌ها از شیشه‌ های لاکوبل براق است، نیازی به روشنایی زیاد نخواهد بود. چرا که این شیشه ‌ها نور را به‌ خوبی منعکس کرده و حتی در روز هم نور کافی در منزل یا ادارات وجود خواهد داشت.

 

 

  • سازش با محیط زیست

رنگ‌ هایی که در تولید شیشه‌ های لاکوبل استفاده می ‌شوند، رنگ ‌های شیمیایی نبوده و طبیعی هستند. این رنگ‌ ها از فلزات مختلف به دست آمده و سبب آلودگی محیط نشده و هوای داخل ساختمان ‌ها را آلوده نمی‌کنند. همچنین اگر این شیشه ‌ها دچار شکستگی شوند، رنگ ‌های آن به طبیعت بازگشته و تجزیه می ‌شوند.

  • تنوع در رنگ

یکی دیگر از مزیت‌ های استفاده از شیشه‌ های لاکوبل در طراحی دکوراسیون‌ های داخلی، تنوع در رنگ و طرح این شیشه ‌ها است. شما عزیزان می‌ توانید با توجه به نوع دکوراسیون در ادارات یا منازل و بر اساس سلیقه خود رنگ مورد نظر را سفارش داده و استفاده نمایید.

به‌ طور کلی طیف رنگی شیشه‌ های لاکوبل دارای ۲۰ رنگ بوده و بیشترین رنگ ‌های مصرفی آن ‌ها دودی، آبی و طوسی است. ولی با این‌ حال شما می ‌توانید هر رنگی که دلخواه شماست را سفارش داده و خریداری نمایید.

  • نصب آسان

شیشه‌ های لاکوبل به دلیل داشتن سطحی صاف و تخت نصب بسیار آسانی داشته و اکثراً در طراحی ‌های دکوراسیون‌ های داخلی استفاده می ‌شوند. نصب شیشه‌ های لاکوبل را می ‌توان توسط چسب و یا بست فیکس پوینت انجام داد.

از لاکوبل ها در طراحی‌ های داخلی منازل یا ادارات به ‌عنوان جایگزین کاغذ دیواری استفاده‌ می شود که بسیار زیبا بوده و دارای نمای جذابب می ‌باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = پانزده