سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفي انواع مختلف پارتيشن هاي شيشه اي

معرفی انواع مختلف پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از دیوارهای امروزی و مدرن طرفداران زیادی دارد و افراد بسیاری از این پارتیشنها، در محیط اداری استفاده می کنند. استفاده کردن از پارتیشن مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل کاربرد زیادی پیدا کرده است، از آنجایی که این پارتیشن ها مزیت های بسیار زیادی دارند، آنها را در انواع متفاوتی تقسیم بندی کرده اند و شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود به کار ببرید.

بسیاری از افراد با انواع این پارتیشنها آشنایی ندارند و به همین دلیل شاید در مورد کاربرد آنها هم اطلاعاتی نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین این پارتیشنها را که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند را نام می بریم. شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از 15 سال سابقه در زمینه صنعت شیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

انواع پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار
  • پارتیشن شیشه ای ثابت و پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای مهار پارتیشن های شیشه ای معمولی، معمولا از چهارچوبی تحت عنوان فریم استفاده می شود که از نظر بسیاری از افراد جلوه زیبایی نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم لس ندارند. پارتیشن شیشه ای فریم لس نوعی پارتیشن اداری می باشد که از فریم برای مهار آن استفاده نشده است. پارتیشن شیشه ای فریم لس طرفدار بیشتری نسبت به سایر پارتیشن ها دارد و دلیل آن هم زیبایی بیشتر این نوع پارتیشن می باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس(بدون فریم) به صورت شیشه ای تک جداره با ضخامت شیشه پارتیشن به قطر ۱۰ میلی مترو به صورت سکوریت نشکن با قابلیت اجرای انواع سند بلاست و به صورت کاملا مات یا راه مات یا طرح های دیگر مانند آرم و لوگوی روی شیشه های پارتیشن فریم لس. این گروه از پارتیشن ها جزو دسته پارتیشن های خاص یه شمار می آیند.

پارتیشن فریم لس معمولا در شرکت های با طرح دید باز مورد استفاده قرار می گیرد. نکته بسیار مهم در این گروه از پارتیشن های اداری این است که پارتیشن فریم لس جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند. همچنین به علت نداشتن فریم بر روی شیشه ها سطح دید بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس، فضای کمتری نسبت به پارتیشن اداری معمولی می گیرد و در واقع فضای کمتری نسبت به پارتیشن اداری معمولی هدر خواهد رفت. در صورت هرگونه ژرسش کافی است به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

پارتیشن شیشه ای ثابت

تشکیل شده شیشه سکوریت ۱۰ میل که با فریم آلومینیوم و فریم استیل قابل ترکیب شدن است و از نظر دکوراتیو نیز بسیار چشمگیر می باشد. همچنین با استفاده از سند بلاست امکان مات کردن و ایجاد طرح همچون لوگو بر روی شیشه ها میسر می باشد. درب این نوع پارتیشن ها می تواند از نوع ریلی و لولائی باشد که در مکان های مختلف، هر کدام از این درب ها کاربرد خود را دارند.

پارتیشن شیشه ای متحرک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر صنعت شیشه و ساختمان، نوعی از پارتیشن های شیشه ای راهی بازارها شده اند که همانند شیشه بالکن ( برای آشنایی با شیشه بالکن پیشنهاد می شود مقاله شیشه بالکن را مطالعه کنید)، قابلیت باز و بسته شدن را دارند. شیشه های پارتیشن بر روی ریلی ایجاد می شوند که می توان در زمان نیاز آنها را باز یا بسته کرد.

از پارتیشن شیشه ای متحرک می توان برای ساخت فضا های موقت که دارای پویایی و جذابیت فضایی است استفاده نمود. پارتیشن شیشه ای متحرک را می توان به راحتی و به وسیله تنظیماتی که روی آن انجام می گیرد به مکان های دیگر منتقل نمود.

این نوع از پارتیشن از پنل های شیشه ای تشکیل شده است که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند، آخرین پنل می تواند آزادانه روی پاشنه در بچرخد و همچنین قابلیت اجرا با جام شیشه را هم دارد. از شیشه های طرح دار سند بلاست و همچنین شیشه های رنگی نیز برای افزایش زیبایی این نوع از پارتیشن می توان استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ام دی اف

برای ساخت این نوع از پارتیشن از ترکیب شیشه و چوب استفاده می شود که یکی از زیبا ترین ترکیبات ممکن در فضا سازی و پارتیشن بندی می باشد. همچنین این پارتیشن با توجه به این که از ام دی اف( (MDFو شیشه تولید شده است علاوه بر زیبایی از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد.

پارتیشن اداری ام دی اف در رنگ ها و روکش های مختلفی می تواند ایجاد شود. ساخت این پارتیشن ها کار دشواری نیست و از نظر وزنی بسیار سبک می باشند.

بعد از تولید شیشه، یراق و سایر اتصالات، هماهنگی های لازم جهت ارسال با کارفرما انجام می شود. پس از ارسال تجهیزات و قطعات، کارشناسان نصب جهت نصب پروژه، به محل پروژه اعزام می شود. پس از نصب و تحویل پروژه، پرونده به واحد حسابداری ارجاع داده خواهد شد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

این نوع از پارتیشن که به عنوان یک تفکیک کننده ی لوکس و زیبا استفاده می شود در بهینه سازی فضا و زیبا تر نشان دادن محیط کاری و تامین نور محیط تاثیر به سزایی دارد. از مزیت های این نوع پارتیشن می توان به عایق بودن در برابر صدا، مقاومت در برابر ضربه، حداکثر استفاده از نور محیطی، تنوع در طرح و رنگ بندی و همچنین متفاوت و لوکس نشان دادن فضا می باشد که نشان دهنده شخصیت پرسنل و مدیریت مجموعه می باشد.

این نوع پارتیشن شیشه ای از فریم به قطر ۴ سانتی متر به همراه شیشه ۱۰ میل سکوریت تشکیل میگردد.

این نوع پارتیشن ها الزاما تا سقف اجرا می شوند تا استحکام لازم و همچنین استاندارد های عایق بودن در برابر صدا را رعایت کنند. در این محصول به انتخاب کارفرما و نیاز محیطی هر مجموعه معمولا از مدل های مختلف شیشه می توان استفاده نمود.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

استفادا از پارتیشن شیشه ای دو جداره، در محل هایی با سر و صدای زیاد، پیشنهاد می شود. پارتیشن دو جداره شیشه ای علاوه بر عایق صوتی، از شفافیت بالایی برخوردار بوده و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند. در پارتیشن شیشه ای دو جداره از دو لایه شیشه شکوریت ۱۰ میل که عایق بسیار قوی صدا می باشد، استفاده می گردد.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن برای آپارتمان

پارتیشن شیشه ای می تواند گزینه مناسب جهت جداسازی فضا یک آپارتمان باشد. هزینه کم و نصب بدون دردسر پارتیشن شیشه ای، یکی از مهمترین دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای بجای دیوار آجری باشد. علاوه بر آن زیبایی پارتیشن شیشه ای قابل مقایسه با دیوار آجری نمی باشد. استفاده از پارتیشن شیشه ای در آپارتمان ها باعث ایجاد فضایی زیبا و دکوراتیو می شود که این موضوع نیز می تواند یکی از دلایل انتخاب پارتیشن برای آپارتمان باشد.

پارتیشن برای آپارتمان

 

پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف

پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف با ضخامت پارتیشن ها با قطر ۱۰ سانتی متر که علاوه بر زیبایی پارتیشن تک جداره، از استحکام و ایستایی بالایی بدون اتصال به سقف برخوردار می باشد.

نکته بسیار مهم که در ساختار پارتیشن تک جداره تمام ام دی اف مورد استفاده قرار گرفته، این است که علاوه بر حفظ زیبایی و هارمونی در فضای نصب شده، بتواند پارتیشنی مستحکم و قابل اطمینان برای مصرف کنندگان باشد و همچنین به علاوه داشتن این خصوصیات، پارتیشن های تک جداره تمام ام دی اف قابلیت باز و بست جهت انتقال پارتیشن از مکانی به مکان دیگر را نیز دارد.

 

این پارتیشن ها با جداره های ام دی اف ۱۶ میلی متری با روکش ملامینه به همراه شیشه های فلوت ۴ میلی متری که شیشه ها قابلیت سند بلاست به صورت مات و یا راه مات را دارند و همچنین امکان درج لوگو روی شیشه به صورت مات یا شفاف نیز فراهم می باشد.

پارتیشن دو جداره تمام ام دی اف

پارتیشن دو جداره، با ام دی اف ۱۶ میلی متری ساخته می شود که تمام لبه های MDF با نوار PVC عایق شده است. ضخامت پارتیشن دو جداره ۱۳ سانتی متر می باشد که به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف اجرا می شود.

در پارتیشن دو جداره، از جمله شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می شود که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل تعیین می گردد. ازتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. شیشه های پارتیشن ام دی اف دو جداره را می توان به صورت ساده یا سند بلاست و سند بلاست راه مات اجرا نمود.

پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل

یکی از راه های مدرن سازی محیط های کاری استفاده از پارتیشن های اداری شیشه ای هستند که می توانند در نگاه اول نظر هر بیننده را جلب کرده و نقطه نظر او را کاملا مثبت کنند. متریال اصلی این نوع در پارتیشن شیشه و فریم آلومینیومی است. آلومینیومی که در پارتیشن شیشه ای استفاده می شود از جنس بسیار مرغوب می باشد که باعث سهولت در تمیز کردن و نگهداری آن در مدت زمان طولانی می شود.

این نوع از پارتیشن های شیشه ای دارای قاب های بسیار زیبا بوده ود نهایت ظرافت و زیبایی تولید می شوند. همچنین پروفیل آلومینیومی آن کاملا با کیفیت در مراحل و کوره های مختلف ایجاد می شود، در نتیجه پروفیل ایجاد شده دارای بالاترین کیفیت سختی و زیبایی می باشد.

شرکت ایمن جام پیروزان آماده دریافت سفارشات شما عزیزان در خصوص صنعت شیشه می باشد. کافی است به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + یک =