سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی شیشه اسپندرال ؛ سفارش شیشه اسپندرال | قسمت اول

معرفی شیشه اسپندرال ؛ سفارش شیشه اسپندرال | قسمت اول

شیشه اسپندرال یک محصول شیشه ای مات است که به منظور ایجاد جلوه ای مدرن برای ظاهر ساختمان، طراحی شده است. اما این تعریف فقط آغاز استفاده از شیشه اسپندرال است و دلیل های بسیار مهمی برای استفاده از آن ها وجود دارند. در چند سال گذشته گزینه های با کیفیت بالا، شیشه های اسپندرال ابتکاری و زیبایی به وجود آورده است.

شیشه چاپ دار یا اسپندرال چیست؟ | مصالح ساختمانی | گروه مهندس پلاس

برخلاف شیشه های شفاف معمولی که برای اهداف مختلف در درون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، شیشه اسپندرال به منظور کمک به پنهان کردن ویژگی های زشت نمای ساختمان، از جمله دریچه ها، سیم ها، تجهیزات مکانیکی و…. به صورت مات و برای سطح خارجی ساختمان طراحی شده است. بنابراین شیشه اسپندرال شیشه ای است که بیشتر برای پوشش سطح خارجی ساختمان به جهت افزایش زیبایی استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

انواع شیشه های اسپندرال، پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی

طیف وسیعی از شیشه ها برای انتخاب نیازهای هر پروژه وجود دارندشیشه اسپندرال یکی از این گزینه هاست که در ساختمان های تجاری و اداری کاربرد بیشتری دارد. این شیشه از ساختارها و انواع متنوعی برخوردار است و برای پوشاندن اعضای سازه استفاده می شود تا نمای بیرونی ساختمان را تمیزتر جلوه دهد. شیشه های اسپندرال را می توان با استفاده از شیشه های مختلف همچون شیشه های لمینت، سکوریت و حتی شیشه سندبلاست هم ساخت. هم چنین این شیشه ها را می توان در انواع مختلف شیشه های تک جداره و دو جداره ساخت که البته نوع دو جداره آن طرفداران بیشتری دارد. این شیشه هم می تواند دارای سطح شفاف رفلکسی باشد تا امکان انتقال نور خورشید به فضا را فراهم کند و هم می تواند دارای صفحات عایق و یا رنگی در داخل خود باشد که در نتیجه مونتاژ آن یک شیشه مات را ایجاد می کند. در این صورت شیشه اسپندرال انتقال پراکنده نور را ارائه می دهد. شرایط نور روز می تواند تأثیر چشمگیری در درک زیبایی ظاهری شیشه اسپندرال داشته باشد. به عنوان مثال، یک روز آفتابی روشن شرایط دید بسیار انعکاسی را ایجاد می کند و ممکن است دید خوبی برای تطابق شیشه های اسپندرال فراهم کند. اما یک روز ابری ممکن است امکان دید بهتر را محدود کند و در این صورت زیبایی آن چندان به چشم نخواهد آمد

قیمت شیشه اسپندرال درجه یک در بازار داخلی - فروش نمای ساختمان | نمای ساختمان

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

فرآیند و نحوه ساخت شیشه های اسپندرال

در فرآیند ساخت اسپندرال های شیشه ای یکپارچه و شاخه های شیشه ای عایق بندی شده به طور معمول از رنگ های بر پایه سیلیکون یا سرامیکی بر روی سطح داخلی شیشه استفاده می شود. هدف از این فرایند ایجاد صفحات شیشه رنگی است که به طور یکپارچه با قسمت های دیگر نمای ساختمان ترکیب می شوند. درست است که شیشه اسپندرال در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است، اما باید از نظر تنش گرمایی ارزیابی شود تا سطح عملیات حرارتی مورد نیاز برای آن تعیین شود. در ساخت شیشه های اسپندرال از فرآیند ساخت متفاوتی استفاده می شود و این شیشه ها با یک لایه شفاف یا رنگی ساخته می شوند که توسط یک ورق فلز عایق بندی شده یا شکل دیگری از مواد مسدود کننده نور، پشتیبانی می شوند. هدف از ساخت یک شیشه اسپندرال، ایجاد یک سایبان و افزودن عمق به نمای خارجی ساختمان با اجازه نفوذ نور از طریق شیشه به داخل نما همراه با پنهان سازی مکانیک ساختمان است.

شیشه اسپندرال یا شیشه چاپ دار چیست؟ - فناوری داده پویشگر

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = ده