سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه ضد گلوله

معرفی شیشه ضد گلوله ؛ سفارش شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله شیشه چند لایه است، لایه هایی از پلاستیک و شیشه که از شیشه های معمولی ضخیم تر و پلاستیک درون لایه ها از مواد کربن دار است. این شیشه ضخیم ولی شفاف است.

وقتی گلوله به شیشه ضد گلوله اصابت می کند اولین لایه شیشه را سوراخ می کند ولی لایه پلاستیکی فشار گلوله را گرفته آن را متوقف می کند بنابراین گلوله نمی تواند به آخرین لایه شیشه برسد.

شیشه ضد گلوله شامل چهار لایه شیشه ۷ یا ۷,۵ میلی ‌متری و دو لایه پلاستیک ضخیم است.

با استفاده از فرآیند خاصی هوای بین لایه‌‌ها را خارج کرده، شیشه و پلاستیک را به هم می چسبانند.

بعد تحت فشار ۱۳ اتمسفر در دمای °۱۲۰C ، به مدت سه ساعت نگه می ‌دارند تا لایه‌ها کاملا به همدیگر بچسبند.

لایه های پلی کربنات در شیشه ضد گلوله انرژی جنبشی گلوله را کاهش می دهد و به همین دلیل گلوله توانایی عبور از لایه آخر را ندارد.

برای اطلاع از قیمت انواع درب شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

شیشه ضدگلوله

قیمت شیشه ضد گلوله

قیمت شیشه ضد گلوله بر حسب متر مربع بوده و با ضخامت های مختلف قابل استفاده است.

در هنگام خرید این شیشه ها دقت  زیادی لازم است چون نمونه های تقلبی این محصول در بازار عرضه می شود که از چسباندن شیشه ها با چسب تولید شده اند.

تعیین قیمت شیشه ضد گلوله به ابعاد و اندازه شیشه و ضخامت آن بستگی دارد. علاوه بر ابعاد شیشه استفاده از متعلقات مورد نیاز در نصب شیشه روی قیمت شیشه ضد گلوله تاثیر دارد.

یکی از فاکتورهای مهم در قیمت شیشه ضد گلوله ضخامت شیشه است که از ۴ تا ۱۰ میلی‌ متر برای هر  لایه متغیر است.

تعداد لایه‌ های شیشه به کار رفته نیز مهم است که از ۲ لایه شروع شده و روند افزایشی دارد.

عامل تاثیرگذار دیگر در قیمت شیشه ضد گلوله تعداد لایه‌ های پلی کربنات است که بین شیشه‌ ها قرار می‌ گیرد و به تعداد شیشه‌ ها بستگی دارد.

رنگ شیشه می تواند بی ‌رنگ، برنز و دودی یا نوع شیشه سکوریت یا کریستال باشد که با توجه با کاربرد و وضوح هر یک متفاوت است و روی قیمت شیشه ضد گلوله موثر است. برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

شیشه ضد گلوله

ساختار شیشه ضد گلوله

ساختار شیشه ضد گلوله و مقاومت آن ارتباط مستقیم با ضخامت شیشه دارد. شیشه های ضد گلوله یک طرفه نیز تولید و عرضه می شوند یعنی فقط از طرف بیرون ایمن هستند.

ساختار شیشه ضد گلوله و قرار گرفتن لایه های این نوع شیشه به این شکل است که از یک ورقه نازک و شکننده اما انعطاف پذیر استفاده می شود.

ساختار شیشه ضد گلوله یک طرفه به این صورت است که وقتی از بیرون فشنگی شلیک می شود بعد از برخورد با یک سطح بزرگ انرژی  خود را از دست می دهد اما از طرف دیگر این طور نیست.

ساختار شیشه ضد گلوله ظاهری شبیه شیشه معمولی دارد ولی از نظر ایمنی و مقاومت بسیار قابل اطمینان است.

این نوع شیشه مانند شیشه سکوریت پودری می شکند و مانند شیشه لمینت فرو نمی ریزد و تکه های آن به هم می چسبند.

در شیشه ضد گلوله لایه های شیشه لمینت به ‌وسیله نوعی تلق ضد UV شده و مانع تابش اشعه مضر خورشید می شود.

به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع کابینت شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

لایه ‌های پی وی بی به کار رفته در این نوع شیشه توسط دستگاه اتوکلاو به دیگر لایه‌ها متصل می‌ شود.

شیشه ضد گلوله

ویژگی‌ های شیشه ضد گلوله

یکی از ویژگی‌ های شیشه ضد گلوله این است که دارای لایه‌ های PVB بدون رنگ است که موجب شفافیت بالای شیشه می شود.

از سوی دیگر دارای کیفیت دید بسیار بالا بدون هیچ گونه موج و انحراف است.

طول عمر بالای شیشه به دلیل استحکام بالا و امکان تولید در ابعاد و طرح ‌های مختلف و همچنین تولید شیشه به‌ صورت صاف و خم از ویژگی ‌های شیشه ضد گلوله محسوب می شوند.

وجود فاصله بین لایه‌ های شیشه موجب می شود عایق مناسبی در برابر دما و صدا نیز به حساب بیایند و این نکته نیز یکی از ویژگی‌ های شیشه ضد گلوله است.

با اضافه شدن هر لایه پی وی بی و هر شیشه سکوریت ضخامت بیشتر شده و می ‌توان به‌ عنوان شیشه‌ ضد گلوله ایمن از آن استفاده کرد.

وجود لایه پی وی بی باعث می شود تکه ‌های خرد شده شیشه کنار هم بمانند.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + 9 =