سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش انواع کابینت شیشه ای مدرن

معرفی مدل های کابینت شیشه ای مدرن ؛ سفارش انواع کابینت شیشه ای مدرن

مدل های کابینت شیشه ای نه کابینت های بسته هستند و نه قفسه های باز در آشپزخانه، به شما اجازه می دهند همه چیز را مرتب سازمان دهی کرده و از طرفی ظروف دکوری را به نمایش بگذارید.

این مدل کابینت ها برای آشپزخانه هایی با سبک دکوراسیون کلاسیک و قدیمی و همچنین سبک مدرن انتخابی بسیار مطمئن و پرکاربرد است.

اگر حوصله مرتب کردن وسایل آشپزخانه را ندارید و از طرفی از کابینت های شیشه ای را دوست دارید، بهترین انتخاب شیشه های مات هستند.

مدل های شیشه ای مات برای آشپزخانه مدرن و مینیمال مناسبند، کابینت های شیشه ای شفاف و ساده برای آشپزخانه های کلاسیک و سنتی کاربرد دارند.

روی شیشه مات طرح های متنوعی وجود دارد، مثلا قلم کاری یا نوشته ای روی آن و در برخی موارد شیشه های بافت دار که برجسته هستند. برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب

شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای مدرن

کابینت شیشه ای مدرن برای آشپزخانه های شیک و امروزی مناسب و برای برخی افراد بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

می توان با نصب مدل های زیبا و متنوع در آشپزخانه خود زیباترین وسایل آشپزخانه را به نمایش گذاشت.

این مدل کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک ایده آل بوده و می توانند فضای آشپزخانه های کوچک و کم نور را به فضایی بزرگ و دلباز تبدیل کنند.

برای ساخت این مدل کابینت از انواع شیشه های کدر و شفاف استفاده می شود و در انواع طرح های ساده و شکل دار روی درب کابینت ها نصب می شوند و به آشپزخانه جلوه می بخشند.

این مدل کابینت های مدرن با درب های شیشه ای اغلب در قسمت های فوقانی آشپزخانه نصب می شوند و نقطه کانونی زیبایی ایجاد می کنند. به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع

کابینت شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

کابینت شیشه ای مدرن

کابینت تمام شیشه در آشپزخانه

کابینت تمام شیشه معمولا از شیشه های لاکوبل رنگی ولی نه براق بلکه به صورت متلوکس یا مات ساخته می شود.

شیشه رنگی متلوکس روی درب یونیت ها وهمچنین در ساخت یونیت سبک جزیره استفاده می شود.

این نوع کابینت با شیشه رنگی لاکوبل سطح صاف، صیقلی و مقاوم دارد و جلوه خاصی به آشپزخانه شما می دهد. این نوع کابینت دارای مقاومت خوبی است و به سادگی نظافت می شود.

قیمت کابینت تمام شیشه مناسب است و می توان در انواع آشپزخانه ها از آنها استفاده کرد.

از مزایای شیشه رنگی، مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، اسید و هر نوع خط و خش و مواد شیمیایی، یووی با رنگ ها و طرح های متنوع است.

کابینت تمام شیشه در آشپزخانه می تواند جذابیت و زیبایی خاصی را به دکوراسیون شما بدهد و ظاهر تمیز و مرتبی را ایجاد می کند. برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای

و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

کابینت تمام شیشه ای

کابینت شیشه ای در دکوراسیون آشپزخانه

برای اجرای کابینت شیشه ای در دکوراسیون آشپزخانه باید از شیشه های سکوریت شده استفاده کرد چون شیشه های فریم لس به سرعت می شکنند، شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیاری دارد.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدل شیشه ای لاکوبل گزینه خوبی است، زیرا شیشه لاکوبل رنگی از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن است و در برابر گرما و رطوبت مقاوم بوده و خاصیت ضد خش بودن را هم دارد.

برخی دکوراتورها برای زیبایی بیشتر از آینه های رنگی در بین شیشه ها استفاده می کنند که این کار جذابیت کابینت شیشه ای در دکوراسیون آشپزخانه را دو چندان خواهد کرد.

آینه های دکوراتیو رنگی نه تنها جلوه خاصی به دکوراسیون آشپزخانه می دهند، فضا را بزرگتر و درخشان تر می کنند. تلفیق شیشه کاری و آینه کاری سبک مدرن یا کلاسیک را ایجاد می کند.

انواع مدل های شیشه ای و چوبی، کابینت های شیشه ای و آلومینیومی، کابینت های شیشه ای و استیل، کابینت های شیشه ای و MDF و کابینت های تمام شیشه ای سکوریت برای هر نوع سبک دکوراسیون کاربرد دارد.

برای اطلاع از قیمت انواع درب شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = هشت