سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی نرده شیشه ای و انواع آن

معرفی نرده شیشه ای و انواع آن

برای تامین ایمنی در فضای داخلی ساختمان اضافه کردن نرده شیشه ای و زیبایی خاصی که در این نوع نرده وجود داشته که موجب می شود به فضای راه پله ها روح تازه ای بخشد . می توان با ایجاد تنوعی که برای راه پله ایجاد کرد با استفاده از نرده شیشه ای و نرده ی استیل می توان ظرافت و استحکام را در محیط پله ها ایجاد کرد که بسیار شیک و زیبا بوده . استفاده از ترکیب نرده شیشه ای در کنار نرده استیل برای هر نوع محیطی مناسب بوده چرا که ماندگاری این زیبای برای ساکنین هر ساختمانی اهمیت داشته و با توجه به اینکه نرده شیشه ای و نرده استیل طراحی زیبایی داشته بلکه در اثر خوردگی دچار آسیب نمی شوند و به راحتی قابل تمیز کردن است بنابراین با توجه به دو عنصر زیبایی و بهینه بودن نرده شیشه ای ارزش سرمایه گذاری در محیطی را داشته.

انواع نرده شیشه ای

مدل های که برای نرده های شیشه ای استفاده می شوند در دو مدل تمام شیشه و مدل ترکیبی عرضه می شوند. در مدل تمام شیشه ای که از دو عدد شیشه که از سکریت و لمینت 8 میلی متری می باشند ساخته می شوند که از ایمنی و استحکام بالای برخوردار بوده اند و در طرح نوری ، روکار( در این نوع مدل که جهت ایجاد حفاظ  و جان پناه ساخته می شوند و شیشه های بکار رفته در آن ها دو لاییه بوده و با لمینت و سکریت تولید شده اند که امنیت و استاندارد لازم برای استفاده در مناطق مختلف را تامین کنند ، که از پروفیل های با جنس آلومینیومی و استفاده از آلیاژ های مقام ساخته شده اند و در طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند) ، اسپیگت و … تولید می شوند. در مدل ترکیبی که به نسبت هزینه ای در مقایسه با مدل تمام شیشه ای کمتر بوده و ضخامت شیشه در آن ها از 10 میلی متر بوده و سکریت شده هستند.

نرده شیشه ای به دلیل زیبایی و لوکس بودنی که دارد بهترین نوع نرده برای استفاده در منازل و سازمان ها بوده و با توجه به این ویژگی های بارزی و چشمگیری که داشته ساده ترین مدل در نوع نرده های ساختمانی بوده که امروزه تنوع زیادی داشته و به دلیل بکار رفتن شیشه در آنها که موجب روشن بودن فضا و زیبایی در دکوراسیون می شود مورد استفاده زیادی گرفته . که در ذیل به انواع هر کدام مختصرا می پردازیم .

نرده شیشه ای با پایه ی نگهدارنده

در این نوع مدل که از شیشه سکریت و لمینت در آن بکار رفته و ضخامت شیشه در آن از 10 میلی متر تا 20 میلی متر بوده . برای ساختن این مدل که به شکل u بوده با استفاده از پایه نگهدارنده شیشه ای که ارتفاعی 15 الی 25 سانتی متر داشته استفاده می شود و این پایه نگهدارنده که به ساختمان وصل و ثابت شده برای مهار این شیشه در نظر گرفته می شود.

نرده شیشه ای پله :

استاندارد ارتفاع این نوع مدل از 85 سانتی متر تا 95 سانتی متر بوده و در بکار گیری آن از سکریت و لمینت با پایه ها و یراق های با کیفیت استفاده می شود که از مقاومت و استحکام بالای جهت محافظت از شیشه برخوردار بوده

نرده شیشه ای تمام شیشه :

این مدل نرده نیز از شیشه سکریت و لمینتی که ضخامت آن از 18 تا 20 میلی متر بوده و پایه و هندریل در این مدل از شیشه بوده. در مدل نرده شیشه ای تمام شیشه برای مهار آن از قطعه ی فیکس چر که از کنار پله یا بالکن به ساختمان متصل بوده استفاده می شود.

نرده شیشه ای با پایه مهار کننده

در این مدل که تشکیل شده از شیشه سکریت و لمینت که شیشه بکار رفته در آن از ضخامت های 5 و 8 و 10 میلی متر بوده . پایه های استفاده شده در نرده شیشه ای از جنس آهن , آلومینیوم و استیل می باشند که توسط یراق بستی شیشه را مهار می کند . برای متصل کرد این پایه ها به هم از هندریلی که می تواند از جنس چوب یا استیل و در مواقعی آلومینوم بوده استفاده کرد.

نرده شیشه ای بالکن

این نوع مدل که از ترکیب دو مدل نرده شیشه ای با پایه ی نگهدارنده و نرده شیشه ای با پایه بست شیشه گیر ساخته شده . و استاندارد ارتفاع در آن ها 110 سانتی متر بوده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = شش