سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک

معرفی پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک

پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک یکی از انواع پنجره های دوجداره می باشد که به دلیل داشتن قیمت مناسب تر نسبت به دیگر پنجره های دوجداره، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این سبک از پنجره های آلومینیومی قابل استفاده در هر نوع ساختمانی با هر نوع کاربری می باشند. در مقابل این پنجره ها، پنجره های غیر ترمال بریک و نرمال قرار دارد که آنها نیز خصوصیت خاص خود را دارند.

پنجره ی آلومینیومی غیر ترمال بریک به دلیل استفاده یکپارچه از آلومینیوم دارای ظرافت بیشتری می باشد و هزینه ی مقرون به صرفه تری دارد. تفاوت پنجره های ترمال و نرمال در دوجداره بودن و دیگر مزایایی می باشد که این نوع نسبت به نرمال دارد. البته لازم به ذکر است که قیمت پنجره ی آلومینیومی ساده بسیار کمتر از این نوع می باشد.

اگر تنها مسئله قابل اهمیت در انتخاب پنجره ی ساختمان، هزینه ی آن می باشد پنجره ی آلومینیومی ساده می تواند گزینه ی خوبی باشد.

 

پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک چیست و چه مزایایی دارد؟

پنجره های آلومینیومی به طور کل به سه دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول آن پنجره هایی هستند که با میلگرد متصل می شدند که امکان دوجداره بودن را نداشتند، دسته ی دوم پنجره ی ST می باشد که ممکن است به صورت دوجداره ارائه شود اما درزبند خوبی ندارد، دسته ی سوم که جدیدترین و باکیفیت ترین نوع از پنجره های آلومینیومی می باشد، پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک یا پنجره های کشویی است که هم به صورت دوجداره تولید می شود و هم مزایای بیشتری نسبت به نسل های قبلی پنجره های آلومینیومی دارد.

حال ما سعی کرده ایم مهم ترین ویژگی های مثبت پنجره ی کشویی را در زیر بیاوریم تا شما بتوانید به راحتی مقایسه پنجره آلومینیومی با upvc و دیگر مدل های پنجره های دوجداره را انجام دهید و مناسب ترین نوع پنجره را برای ساختمانتان انتخاب کنید.

  • عایق در برابر حرارت، صدا، انرژی و…
  • دارای وزن کم و در عین حال مستحکم و مقاوم در برابر فشار، زلزله و…
  • تنوع در طرح، رنگ و مدل
  • طول عمر بیشتر نسبت به اجناس دیگر
  • قابلیت اجرا به صورت سفارشی
  • قابلیت نصب آسان
  • هزینه مقرون به صرفه
  • دارای مدل هایی متناسب با ساختمان های مدرن و یا سنتی صرفه جویی در انرژی

 

قیمت پنجره به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مهم ترین شرایط هنگام خرید پنجره های آلومینیومی قیمت آن می باشد. درست است که قیمت ارزان تر از نظر اقتصادی برای ما به صرفه تر است، اما ما همیشه باید جنسی را انتخاب کنیم که علاوه بر مزایای اقتصادی مزایای دیگری نیز برای ما داشته باشد. عواملی که می توانند در بالا و پایین شدن قیمت پنجره ی کشویی موثر باشند عبارت اند از: کیفیت مصالح، نوع شیشه، کیفیت و نحوه ی رنگ آمیزی، کیفیت یراق آلات استفاده شده، کیفیت و مدل قاب مورد نیاز و… .

 

پنجره ی آلومینیومی ترمال بریک
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − 8 =