سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی کمد شیشه ای | قسمت سوم

معرفی کمد شیشه ای | قسمت سوم

اصول و ایده هایی جدید برای رنگ آمیزی کمد دیواری

 کمد :کمدهای دیواری دیگر صرفا یک فضای ذخیره سازی برای لوازم و لباس های ما نیستند. نوع نگاه ما به رنگ کمد، نیز طی سالهای گذشته تکامل یافته است. این المانها، به بخشی از زیبایی طراحی دکوراسیون بدل شده اند و امروزه رنگ آنها بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته استبرای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

آموزش و معرفی نکاتی برای رنگ کردن انواع در و کمد - پخش رنگ و چسب محمدی

به طور کلی باید گفت طبق آمار محبوب ترین رنگ ها برای کمد دیواری رنگ چوب و رنگ های خنثی از جمله سفید است. به علاوه استفاده از رنگ های یک دست و براق، باعث انعکاس نور شده و فضا را بزرگتر و روشن تر نشان می دهد.
همچنین در نظر داشته باشید که رنگ هایی مانند قرمز تیره و سیاه، بیانگر احساسات منفی مانند خشم هستند. بنابراین توصیه می کنیم رنگ های تیره را انتخاب نکنید. علاوه بر این باید گفت رنگ های تیره، می توانند فضای اتاق را تاریک تر و کوچک تر از آنچه هست نشان می دهند. در ادامه بیایید برخی از اصول و ایده های مدرن را برای رنگ آمیزی کمدهای دیواری از نظر بگذرانیم.

  • بولد کردن رنگ کمد دیواری

وقتی بقیه اتاق ها با رنگ سفید و خنثی رنگ آمیزی شده باشد، بهترین کار برای رنگ آمیزی کمد دیواری این است که از رنگ های بسیار بولد و برجسته کمک بگیرید. به عنوان مثال در این رابطه، چه چیزی بهتری از زرد روشن در کنار آبی تیره خود را نشان خواهد داد!

  • ایجاد تعادل

ایجاد تعادل با رنگ، کلید یک طراحی عالی است و انتخاب رنگ باید با بافت و متریال کمد دیواری و سایر المان های طراحی دکوراسیون در هماهنگی باشد. به عنوان مثال، استفاده از رنگ رز صورتی در فضایی که سرشار از رنگ چوب، کرم و سفید است، سایه روشن های جذابی ایجاد می کند. این رنگ باعث ایجاد آرامش بیشتر شده و همچنین توهم فضای بیشتر را در دیدگان مخاطب ایجاد می نماید. بنابراین گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک به شمار می آید

  • بلوک های رنگی

می توانید با رنگ های کمد بازی کنید و اجازه دهید تخیل تان بی پروا اوج بگیرد. یک ایده این است که مساحت درب کمد دیواری را به بلوک هایی تقسیم بندی کنید. سپس با استفاده از رنگ های جسورانه و شاد برای آنها، فضایتان را روشن و زنده نمایید و در کنار آنها، رنگ های سرد را با ترکیبی هوشمندانه برای ایجاد سایه روشن به کار گیرید. بدین نحو کمد دیواری به یک نقطه کانونی در طراحی دکوراسیون محیط شما بدل می شود. به عنوان مثال: بلوک های سبزرنگ روی درب کمد همراه با کف پوش چوبی رنگ و آیینه تمام قد، فضایی تخیلی را با ساختارشکنی های روزمره به مخاطبان هدیه می دهند.  برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

رنگ کمد دیواری؛ محبوبترین و جدیدترین رنگ های کمد دیواری | سلام ساختمان

  • ایجاد فضای خصوصی

درب شیشه ای مات و رنگی، بهترین گزینه برای پنهان کردن وسایل داخل کمد دیواری هستند. بدین نحو علاوه بر این که از مزایای المان های شیشه ای برخوردار می شوید و فضایتان روشن تر، وسیع تر و درخشان تر به نظر خواهد رسید، نگرانی از بابت نحوه چیدمان وسایل داخل کمد نخواهید داشت.

  • رنگ های پاستیلی مناسب اتاق کودکان

در زمان طراحی دکوراسیون و رنگ آمیزی اتاق کودک دلبندتان، باید فضایی ایجاد کنید که کودک از بودن در آن لذت ببرد و بتواند طولانی مدت، ماندن در آن را تحمل کند. یکی از ایده هایی که در این رابطه به شما کمک می کند این است که درب های کمد دیواری اتاق کودک را با رنگ هایی شاد و پاستیلی رنگ آمیزی کنید. این رنگ ها در کنار تصاویر شخصیت های کارتونی که به دیوار نصب شده اند، ترکیب دوست داشتنی و جذابی را ایجاد می کنندبرای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

رنگ کمد دیواری؛ محبوبترین و جدیدترین رنگ های کمد دیواری | سلام ساختمان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− شش = 0