سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش آينه تراشخورده براي دکوراسيون منزل

سفارش آینه تراشخورده برای دکوراسیون منزل

آینه، ابزاری مدرن برای داشتن دکوراسیون شیک

آینه تراشخورده:امروزه شیشه و آینه به دلیل زیبایی و درخشش ذاتی که دارند برای اهداف تزییناتی منزل و محل کار بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. هر چند که هنر آینه کاری دارای پیشینه و قدمت تاریخی زیادی است اما همواره با توجه به پیشرفت هایی که در این صنعت صورت گرفته است، ساخت دکوراتیوهای آینه ای نیز بسیار مدرن تر شده اند. بنابراین اگر مایل هستید خانه و محل کاری شیک برای خود فراهم کنید، گزینه پیشنهادی ما به شما آینه کاری مدرن و کلاسیک و به خصوص آینه های تراش هستند. همه ی ما می دانیم که دکوراتیو آینه ای به دلیل انعکاس نوری که ایجاد می کنند، باعث توهم افزایش فضای محیط نیز می شوند. بنابراین این مورد که منزل ما کوچک است و نمی توان درون آن دکوراتیو آینه ای به کار برد کاملا بی پایه و اساس است. به عبارتی می توان گفت این خودش یک ترفند شسته رفته است. اما آینه ها چیزی فراتر از این هستند. آن ها همچنین می توانند به عنوان یک عنصر طراحی برای کمک به تکمیل هر ظاهری که می خواهید بدست آورید استفاده شوند. آینه در صورت استفاده صحیح می تواند تعادل را به خوبی و به میزان زیادی در محیط ایجاد کند. همچنین می تواند طراحی یک دکوراسیون را متحد کند یا به عنوان نقطه کانونی دکوراتیو محل عمل کند.

آینه کاری نیز همچون سایر تزیینات هنری برای استفاده و نصب نیاز به صرف هزینه دارد. از آن جا که امروزه استفاده از آینه کاری های مختلف طرفداران بسیاری پیدا کرده، هزینه مورد نیاز برای آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. همان طور که مشخص است آینه کاری از جمله تزیینات دکوراتیوی است که نسبت به سایر موارد تزییناتی قیمت بیشتری دارد. این امر از این جهت سبب می شود که برای طراحی، تولید، ساخت و نصب آن باید دقت و توجه بسیار زیادی به خرج داد. اما واضح است که نسبت به سایر تزیینات دکوراتیوی بسیار جذاب تر است و اصلا از این لحاظ با موارد دیگر قابل مقایسه نیست. از طرفی دوام بالایی نیز دارد. حال باید توجه داشت که عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند در تغییرات قیمت آینه کاری ها تاثیر بگذارند. تراش آینه نسبت به سایر آینه کاری ها به دلیل سختی کار آن ها قیمت بیشتری دارند. در میان آینه های تراش نیز با توجه به نوع تراش آن ها قیمت های متفاوتی دارند. بنابراین جزییات تراش آینه از عوامل موثر بر قیمت آینه کاری است. رنگ آینه ها نیز می توانند قیمت های مختلفی برای آینه کاری به وجود آورند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت آینه کاری، مدل آینه کاری است. برای سفارش آینه تراشخورده برای دکوراسیون منزل کافی است با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

آینه تراش | ساخت و تراش انواع آینه ها

آینه های تراش به آینه هایی اطلاق می شود که بر روی آن ها شیارهای عمقی زده می شود و نقش و  خطوط زیبایی در طرح کلی آینه کاری به وجود می آورد. این آینه ها از متداول ترین آینه کاری ها هستند که با تراش و برش های مختلف می توانند طرح های بسیار متنوع و خاصی داشته باشند. آینه های تراش به صورت قطعه های جدا از هم هستند که به صورت پازل در کنار هم قرار می گیرند و طرح کلی را به وجود می آورند. قابل توجه است که این خطوط و تراش بر روی آینه ها توسط دستگاه های بسیار مدرن و پیشرفته زده می شود که کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت. آینه های تراش به انواع مختلف آینه های تراش لوزی، آجری، نگینی، حصیری، آکاردئونی، مربعی، نیزه ای، مینی، خشتی و… تقسیم بندی می شوند.

ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب آینه کاری های مختلف

همان طور که در تمامی کارهای هنری برای خلق یک اثر هنری باید لوازم و ابزاری مورد استفاده بگیرند، برای ایجاد دکوراتیوهای آینه ای نیز باید از مواد و ابزاری برای نصب آینه ها به شکل های دلخواه استفاده کرد. اینکه شما بخواهید چه طرحی را با آینه بسازید موجب می شود لوازم مورد نیاز برای نصب آن نیز متفاوت باشد. چسب آینه نوعی چسب قوی است که آینه را به خوبی روی دیوار ثابت نگه می دارد. باید دقت داشته باشید که ساختار چسب آینه با چسب های دیگر همچون چسب های سیلیکونی یا آکواریوم متفاوت است و باعث می شود آینه به مرور زمان دچار خوردگی و پوسیدگی نشود و استحکام اولیه خود را بعد از سال ها به خوبی حفظ کند. از ابزارهای دیگر مورد استفاده در نصب آینه ها می توان به الماس آینه، قلم برای طراحی روی آینه، خط کش، گچ، سریش، شیشه های رنگی و ساده، کاردک و…. اشاره کرد. به طور مثال نوعی از آینه ها وجود دارند که مراحل نصب سخت و مشکلی ندارند. این آینه ها همچون یک مجموعه کامل و منسجم طرح دکوراسیون را تشکیل می دهند. در این حالت آینه ها به وسیله بست یا میخ مناسب به دیوار آویزان می شوند.

سفارش آینه تراشخورده برای دکوراسیون منزل

آینه ها دارای رنگ ها و اشکال مختلفی هستند. از این رو برای طرح های آینه کاری شیک و مدرن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و با توجه به دکوراسیون مکان می توانید هر مدل آینه کاری را برای دکوراتیو مورد استفاده قرار دهید. از دیگر عواملی که می تواند آینه کاری متنوعی به وجود آورد، رنگ آینه مورد نظری است که برای ساخت دکوراتیو آینه ای مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ آینه بهتر است با طرح مورد نظر هماهنگی داشته باشد تا جلوه خود را به خوبی نشان دهد. آینه ها می توانند به صورت آینه سفید، دودی، برنزی، طلایی، ونیزی، مسی، آینه های رنگی با رنگ های روشن و تیره و نقره ای مورد استفاده قرار بگیرند. از طرف دیگر آینه کاری مدل های مختلفی دارد که از این میان می توان به آینه کاری گل و بوته، هندسی، حجمی، کلاسیک، جورچین، آنتیک، مدرن و … اشاره کرد. طرز قرار گرفتن آینه ها در این مدل ها باعث شده است که بتوان آن ها را این گونه دسته بندی کرد. برای طرح هایی که از پیچیدگی بیشتری برخوردارند ضخامت آینه کاری را حداکثر سه میلی متر به کار می برند. برای صفحات آینه کاری که ابعاد بزرگی دارند می توان تا ضخامت شش میلی متر را نیز استفاده کرد تا استحکام مناسب را داشته باشد. در آینه های دکوراتیو  نیز ضخامت آینه بین یک تا سه میلی متر متغیر است.

آینه دکوراتیو حصیری - دکوریمون | فروشگاه تخصصی ملزومات آینه ای

نحوه نصب آینه های دکوراتیو

اگر می خواهید از زیبایی آینه کاری برای منزل و محل کار خود استفاده کنید خوب است که از مراحل و نحوه نصب آن نیز کمی آگاهی و اطلاعات داشته باشید. این امر می تواند به شما کمک کند که طرح دلخواه خود را راحت تر و اصولی تر انتخاب کنید. یکی از  روش های سنتی برای نصب و اجرای طرح های آینه کاری به این شکل است که آینه را به شکل های کوچک برش می دهند و از قرار دادن آن ها در کنار هم شکل های هندسی زیبایی به وجود می آورند. در گذشته از این روش بیشتر در تالارها و مساجد استفاده می کردند. بعد از گذشت مدت زمانی به جای اینکه آینه ها را برش دهند، بر روی آن ها طرح هایی را حکاکی می کردند که خودش نوعی آینه کاری دکوراتیو زیبا را به وجود می آورد. نوع دیگر آینه کاری ها که باید برای نصب آن ها صبر و دقت زیادی به خرج داد، آینه های تراش هستند. این آینه ها برای نصب از الگوی خاصی پیروی می کنند و به آینه های طرح دار معروف هستند. این حالت به صورت ترکیبی از برش آینه و طراحی بر روی آن است و امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برخی آینه کاری ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت از پیش ساخته هستند و می توان آن ها را پس از گذشت مدت زمانی جابه جا کرد. در این حالت دکوراتیو آینه ای از تکه های مختلفی تشکیل شده که بنابر سلیقه خود می توانید طرح آن ها را هر از گاهی تغییر دهید. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

مکان هایی که می توان بر روی آن از آینه کاری استفاده کرد:

آینه های دکوراتیو با منعکس کردن نور موجب افزایش روشنایی در فضای مورد نظر می شوند و همین امر استفاده از نور مصنوعی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اگر بخواهید در منزل از آینه کاری استفاده کنید، تقریبا می توان گفت برای مکان نصب آن هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. از آشپزخانه تا اتاق خواب، اتاق نشیمن، سقف، راهروها، نزدیک درب ورودی، اطراف شومینه، پشت تلویزیون، پشت مبلمان و حتی حمام و سرویس بهداشتی نیز می توان از آینه کاری دکوراتیو استفاده کرد. فضایی که می خواهید در آن آینه کاری انجام دهید نیز یکی از مواردی است که بر طرح، اندازه، رنگ و سایر ویژگی های آینه کاری موثر است. آینه کاری را می توان روی سطوح مختلفی همچون سطوح گچی، سرامیکی، ام دی اف، سیمانی، سنگی، گچی، سنگی و ….. انجام داد. آینه کاری برای سقف نیز به کار برده می شود و این کار باعث می شود سقف بلندتر از میزان طبیعی آن به نظر برسد. با این حال، مهم است اطمینان حاصل کنید که مقیاس، نوع، طرح، رنگ و سایر ویژگی های آینه دکوراتیو با سایر اجزای مکان مورد نظرهماهنگ است. علاوه بر منزل در تمامی مکان های اداری و تجاری نیز می توان از آینه کاری های مختلف استفاده کرد تا ظاهر متفاوتی برای آن ها به وجود آید.

شرکت ایمن جام پیروزان  عرضه کننده انواع آینه تراشخورده برای دکوراسیون منزل می باشد.

آینه دکوراتیو خورشیدی | دکوریمون - فروشگاه اینترنتی لوازم دکوری

منابع:

https://www.ramadoor.co//
https://www.apartmenttherapy.com/making-mirrored-walls-modern-seven-ideas-to-steal-229000
https://www.mymove.com/home-inspiration/decoration-design-ideas/mirror-design-element

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + 9 =