سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی یراق آلات شیشه ای

معرفی یراق آلات شیشه ای ؛ سفارش یراق آلات شیشه ای

انواع یراق آلات شیشه وجود دارد و مهمترین نکته ای که در انتخاب آنها باید در نظر گرفت جنس آن است. هرچه آلیاژ به ‌کار رفته مرغوب ‌تر باشد، احتمال زنگ‌ زدگی، خوردگی و شکستن کمتر خواهد بود.

این یراق آلات معمولا از آلیاژ های مختلفی ساخته می شوند و برای فضاهایی که در معرض رطوبت هستند مانند شیشه حمام، شیشه بالکن باید از یراق آلات با آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی استفاده کرد.

یراق آلات به کار رفته در شیشه سکوریت حتما باید مرغوب ترین قطعات باشد چون متعلقات شیشه تاثیر زیادی در کارایی و طول عمر شیشه نصب شده دارد.

این یراق آلات از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل کاربردهای فراوانی که شیشه های سکوریت در پروژه های مختلف دارد، یراق های متفاوتی برای آنها وجود دارد.

انواع یراق آلات شیشه با کاربردهای متنوع شامل دستگیره شیشه، قفل شیشه، لولای شیشه، بست شیشه، استوپ شیشه، فریم شیشه و ریل شیشه می شود. برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

قیمت یراق آلات شیشه

یراق آلات درب شیشه ای

یراق آلات درب شیشه ای مانند لولا برای باز و بسته شدن درب ها مهم است و دارای تنوع بسیار بالایی بوده و هر کدام کارایی مختص و وظیفه منحصر به فردی را انجام می دهند.

این یراق آلات مانند لولا شیشه سکوریت علاوه بر تنوع کاربردی دارای متریال گوناگونی است از جمله متریال های به کار رفته می توان به استیل ۲۰۱ و استیل ۳۰۴ و آهنی با روکش کروم و … اشاره کرد.

لولاهای درب استوپی، لولای حمامی  و لولای پارتیشن از یراق آلات درب شیشه ای هستند و بر اساس نوع جاسازی که روی شیشه سکوریت تعبیه می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

لولای حمامی لولاهای شیشه به شیشه یا شیشه به دیوار را شامل می شوند که این نوع لولاها خود نیز دارای تنوع ایرانی و وارداتی هستند.

این لولاها در محیط های مرطوب کاربرد دارند و از جنس آلیاژ ضد زنگ یا استیل ۳۰۴ هستند، دارای رویه استیل طلایی بوده کث مناسب برای ست کردن با انواع یراق آلات طلایی نیز دارند.

یراق آلات درب شیشه ای

قیمت یراق آلات شیشه

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت به موارد زیادی بستگی دارد و شما برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاوران فروش شرکت ایمن پیروزان شاپ تماس بگیرید.

یراق آلات موجود وارداتی و تولید داخل را با قیمت مناسب از ما بخواهید و با توجه به نوسانات بازار شما مستقیم از وارد کننده و تولیدکننده خرید می کنید.

قیمت این یراق آلات با توجه به نیاز شما و خارجی یا ایرانی بودن توسظ کارشناسان فروش اعلام می شود و اجناس خریداری شده ظرف یک روز به شما تحویل داده می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع یراق آلات شیشه ای و درب شیشه ای و همچنین مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس   www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

قیمت یراق آلات شیشه

یراق آلات پارتیشن شیشه ای

یراق آلات پارتیشن شیشه ای مانند لولای پارتیشن برای اتصال درب شیشه ای به فریم یا اتصال درب شیشه ای به دیوار استفاده می شود.

نمونه این نوع لولا لولای پارتیشن مرونی ایتالیایی است که دارای ظاهری بسیار زیبا و ست خود دستگیره های مرونی بوده  و دارای کیفیتی مطلوب بوده و جنس آنها استیل مات است.

برای نصب پارتیشن شیشه ای از قبل طرح و اندازه گیری ها انجام شده و یراق آلات پارتیشن شیشه ای از جمله شیشه از قبل اندازه گیری شده در اجرا استفاده می شود.

برای اتصال شیشه ها از یراق آلاتی مانند فریم، لولا، استوپ، دستگیره براساس نیاز و سلیقه مشتری استفاده می شود.

از دیگر یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای دستگیره شیشه سکوریت است.

دستگیره شیشه سکوریت در زیبایی پارتیشن شیشه ای تاثیرگذار است و با مدل های مختلف مطابق با سلیقه و نیاز مشتری وجود دارد.

برای ثبت سفارش و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = پانزده