سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت مغازه

شیشه سکوریت از جمله شیشه های پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است. اما نکته قابل اهمیت در نصب شیشه سکوریت وجود دارد این است که:

  1. اندازه های شیشه باید قبل از تولید به صورت دقیق توسط کارشناسان گرفته شود تا دقیقا در همان ابعاد و اندازه برش سپس تولید شود، در غیر این صورت امکان برش بعد از تولید آن وجود ندارد.
  2. در هنگام نصب شیشه سکوریت باید توجه شود که به لبه ها و گوشه های شیشه ضربه ای وارد نگردد و همچنین در زمان نصب شیشه سکوریت، استفاده از ابزارها و یراق آلات روی شیشه خراشی ایجاد نگردد.
  3. شیشه سکوریت، به دلیل ساخت و تولید در ابعاد و اندازه های گوناگون و حتی شیشه جام ویژه که در ابعاد بزرگتر تولید می شود باید برای حمل شیشه سکوریت به محل انجام پروژه به صورت کاملا با احتیاط و استفاده از خودروهای مخصوص انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی و آسیب رسیدن به شیشه جلو گیری شود.

 

در این صفحه از نصب شیشه سکوریت با موارد زیر آشنا شوید:

  • نصب شیشه سکوریت
  • نصب شیشه میرال
  • آموزش نصب شیشه
  • نصاب شیشه سکوریت

نصب شیشه میرال

شیشه‌های خام و معمولی به دلیل دسترسی آسان و نصب راحت می‌تواند به‌راحتی از فروشگاه‌ها و شیشه‌بری‌ها تهیه گردد. می‌توان این شیشه‌ها را با دادن ابعاد در شیشه‌بری‌ها برش داد، این شیشه‌ها با داشتن کمترین تخصص نیز نصب می‌شود. ولی شیشه‌های معمولی به دلیل نداشتن کیفیت بالا و طول عمر زیاد امروزه مورد استقبال و استفاده مردم نیست. مهم‌ترین مسئله‌ای که درفروش و نصب شیشه سکوریت باید به آن دقت داشت این موضوع هست که شیشه‌های سکوریت باشد قبل از تولید برش داده شوند تا هیچ خط و خش و ترکی روی آن‌ها هنگام برش زدن ایجاد نگردد.

  1. شیشه سکوریت به‌عنوان یک شیشه مقاوم و زیبا بیشترین استفاده را برای درب، پارتیشن و… را دارد. به همین دلیل امروزه فروش و نصب شیشه سکوریت به دلیل نوع تولید و برش آن به‌عنوان یک کار تخصصی شناخته می‌شود. فروش و نصب شیشه سکوریت به این صورت است با تماس با شرکت ایمن جام پیروزان می‌توانید ابعاد و اندازه‌های شیشه موردنظر خود را اعلام کنید تا در کارخانه شیشه‌ها به همه اندازه قبل از تولید برش داده شود و سپس تولید و نصب می‌گردد.
  2. کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان پس از اعلام درخواست مشتریان گرامی و پس از تاییدات و توافقات اولیه جهت عقد قرارداد به محل نصب رفته و از محل نصب نیز بازدید به عمل می‌آورند و اندازه‌گیری اولیه را انجام می‌دهند.
  3. در این مرحله پس از تائید نهایی دستور نقشه برای ساخت و تهیه و آماده‌سازی ملزومات به بخش کارخانه رفته و پس از آماده‌سازی شیشه میرال (سکوریت) در ابعاد مورد نیاز، گروه نصاب مجرب و کارآزموده شرکت ایمن جام پیروزان، عملیات نصب را انجام میدهند.

آموزش نصب شیشه سکوریت

نصب درب‌های سکوریت به دلیل پیچیدگی که در اندازه‌گیری و جاگیری اتصالات درب شیشه‌ای سکوریت دارد نباید به دست افراد نابلد و ناآشنا به این صنعت انجام شود؛ زیرا در صورت نصب حتماً به مشکل جدی مواجه می‌شوند که قادر به حل آن نخواهند بود به همین دلیل این افراد باید دوره‌ها و تجربه آموزش نصب شیشه سکوریت را به‌صورت کاملاً تخصصی گذرانده باشند.

این امکان و شرایط در زمان آموزش نصب شیشه سکوریت برای افراد ایجاد می‌شود که تمام نواقص کار و نحوه قرارگیری اتصالات شیشه سکوریت و همچنین راه اندازی صحیح را به‌صورت تخصصی آموزش ببینند. لازم به ذکر است که تمامی تکنسین‌های نصب در شرکت ایمن جام پیروزان آموزش نصب شیشه سکوریت را به‌صورت تخصصی و تجربی دریافت نموده‌اند و خدمت بسیار باکیفیتی را به کارفرمایان ارائه می‌دهند. آموزش نصب شیشه سکوریت بر خلاف سایر تکنیک ها، نیاز به گذراندن دوره ی عملی نیز دارد. آموزش نصب شیشه سکوریت  باید توسط فردی مجرب و با تجربه آموزش داده شود تا بدون مشکل دوره آموزش نصب شیشه سکوریت به پایان رسد.

نصاب شیشه سکوریت

  1. نصب شیشه سکوریت لزوما باید توسط نصاب شیشه سکوریت انجام شود.
  2. نصاب شیشه سکوریت که توسط شرکت ایمن جام پیروزان برای نصب شیشه سکوریت اعزام می شوند، از مهمترین نصاب شیشه سکوریت در سطح کشور می باشند.
  3. سرعت، دقت و کیفیت اجرا از مهمترین عواملی است که نصاب شیشه سکوریت باید به آن توجه کند.

اتصالات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از پرطرفدارترین شیشه‌ها در صنایع ساختمانی و حتی تزیینی دکوراتیو منازل، ساختمان و بناها است به همین دلیل امروزه دارای مصارف بسیاری است.ازجمله موارد پرکاربرد شیشه سکوریت می‌توان به درب اتوماتیک، درب‌های شیشه‌ای، پارتیشن شیشه‌ای و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

برای استفاده از شیشه سکوریت در صنایع و موارد مختلفی که بیان شد باید از اتصالات شیشه سکوریت استفاده گردد؛ که این اتصالات شیشه سکوریت باید از نوع باکیفیت و درجه‌یک اتصالات باشد تا کارکرد و عملکرد شیشه سکوریت به بهترین نحو صورت پذیرد. برای نمونه می توان انواع بست شیشه سکوریت اشاره کرد که نوع درجه یک آن در شرکت ایمن جام پیروزان موجود می باشد. ازجمله مزیتی که استفاده از اتصالات شیشه سکوریت دارد افزایش طول عمر و محافظت از آسیب دیدن شیشه سکوریت می‌باشد.

نحوه‌ی نصب شیشه سکوریت

چگونه امکان دارد که شیشه سکوریت بااین‌همه‌ی ویژگی‌های بارز، ناگهان بشکند! این انفجار زمانی رخ می‌دهد که لبه‌ای آن در مراحل نصب دچار شکست شده باشد و یا در محل اتصال یراق‌آلات، اعمال فشار باعث آسیب رسیدن به آن شده باشد و یا در هنگام نصب شیشه سکوریت، در تماس با سطح سخت قرارگرفته باشد، تمامی این عوامل دست‌به‌دست هم می‌دهند تا محصول شما دچار مشکل شود.

برای این که در نصب شیشه میرال خود دچار مشکل نشوید، بهتر است این کار را به افرادی باتجربه و خبره بسپارید که چندوچون تبحر و تجربه کافی داشته و تمامی موارد ایمنی نصب را رعایت می‌کنند.

عدم آگاهی و مهارت لازم یک تیم نصب، می‌تواند باعث بروز آسیب‌هایی بر روی محصول سکوریت شود که به‌مرور می‌تواند باعث انفجارهای ناگهانی آن شود.
نحوه نصب شیشه سکوریت باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام شود تا مشکلی در کارکرد شیشه به وجود نیاید.

 

راهنمای تعویض و نصب شیشه سکوریت

اتصال و حرکت شیشه سکوریت، وابسته به یراق‌آلات آن می‌باشد، یراق‌آلات نقش اصلی در پیوستگی کار دارد و نیز در طول عمر و صحت عملکرد محصولات نقش بسزایی دارد. گیره‌ها، بست ها، لولا، استوپ و اتصال‌دهنده‌ها بخش اصلی یراق‌آلات این محصول را تشکیل می‌دهند. دستگیره و قفل و غیره نیز شامل این یراق‌آلات می‌گردند.

  • راهنمای تعویض و نصب شیشه سکوریت از موارد خاص و حساس می باشد که نیاز به آموزش دارد.
  • آلیاژ مورد استفاده اولین معیار برای ارتقای کیفیت یراق‌آلات برای نصب شیشه سکوریت می‌باشد، هرچه آلیاژ مرغوب‌تر باشد زنگ‌زدگی و خوردگی آن کمتر اتفاق می‌افتد و احتمال شکستن و خرد شدن آن نیز کمتر به وجود می‌آید.
  • یراق شیشه علاوه بر زیبایی ظاهری بر کاهش و افزایش عمر شیشه تأثیر می‌گذارد.
  • هرچه یراق از کیفیت بالاتری بهره‌مند باشد حرکت و اتصال شیشه سکوریت نیز مطمئن‌تر خواهد بود و در نتیجه احتمال شکستن شیشه سکوریت بسیار کاهش می‌یابد.
  • یراق شیشه سکوریت نقش مهمی در سهولت تردد دارد . به‌طور مثال در شیشه فروشگاه لولایی چنانچه یراق‌آلات و استوپ شیشه سکوریت (میرال) باکیفیت باشد درب شیشه سکوریت به‌راحتی باز و بسته‌شده و تردد به بهترین نحو صورت می‌گیرد، یراق‌آلات ارزان بسیار نامرغوب بوده و به پروژه و سازه آسیب‌های جدی وارد می‌کند. امری که صرفه‌جویی اولیه را کاملاً از بین برده و آن را تبدیل به ضرر می‌کند.
  • تمام یراق‌آلات شیشه سکوریت تولید داخل و یا وارداتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و کارشناسان ما همواره پاسخ گوی نیازها و سفارش‌های شما می‌باشند، قبل از این که شما جایگزینی برای شیشه سکوریت خود انتخاب کنید، شما ممکن است بخواهید بدانید که چه نوع محصولی برای شما مناسب است، نوع مقاومی که در کنار ارزان بودن، کارآمد هم باشد. ما در شرکت ایمن جام پیروزان قادر هستیم محصولی متناسب با بودجه شما برایتان سفارشی‌سازی نماییم.

جایگزینی پنجره با شیشه

اگر شما نیاز به جایگزینی پنجره با هر نوع شیشه دارید، فقط با کارشناسان ما در شرکت ایمن جام پیروزان تماس حاصل نمایید. نوع سکوریت در برنامه‌های کاربردی که در آن نوع استاندارد و معمولی می‌تواند یک خطر بالقوه ایجاد نماید، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به این دلیل که نوع سکوریت چهارتا پنج برابر قوی‌تر از شیشه استاندارد است و به ذرات ریز و تیز شکسته می‌شود. عملیات حرارتی و تصعید سریع، آن را بسیار مقاوم می‌سازد. این شیوه شکل‌گیری، آن را در برابر حرارت مقاوم می‌سازد. می‌تواند در شرایطی که خطر شکستگی به دلیل تأثیر گرمای شدید وجود دارد، مورد استفاده قرار گیرد. معمولاً درب و پنجره زمانی می‌شکند که انتظار آن را ندارید و معمولاً این کار در زمانی نامناسب صورت می‌گیرد.
جدا از در نظر گرفتن یراق‌آلات مورداستفاده در محصولات سکوریت جهت کیفیت نصب و ماندگاری و خراب نشدن دلیل بسیار بزرگی که اکثر ارائه‌دهندگان به مشکل می‌خورند نحوه‌ی نصب نامناسب است.

از عوامل مهم در نصب شیشه سکوریت

  • تراز بودن
  • شاقول کردن
  • زدن چسب به واشرهای لولا

 

نکاتی در مورد تعویض شیشه پنجره با شیشه سکوریت

دو نوع شیشه برای استفاده در درب و پنجره‌ها موجود می‌باشد:

  1. شیشه سکوریت
  2. شیشه معمولی معروف به شیشه نرم

دستورالعمل‌های ایمنی برای مصرف‌کنندگان شیشه سکوریت

این محصول معمولاً در درب‌های ورودی، حمام و خیلی موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت ایمن جام پیروزان در نصب از محصولاتی با بالاترین کیفیت بهره می‌گیرد این محصول را در دمای 600 درجه سانتی‌گراد ذوب و به‌طور ناگهانی با اعمال هوای فشرده‌ی خنک، به‌سرعت سرد می‌کنند. این فرآیند خنک‌کنندگی سریع باعث می‌شود تا سطوح آن به‌صورت جامد شود و یک‌لایه بیرونی سفت‌وسخت در سطوح پدید آید که نسبت به نوع معمولی قوی‌تر است و در برابر ضربه و تغییر دما مقاومت بیشتری دارد.

نصب شیشه میرال مغازه

شیشه میرال به دلیل مقاومت و  مزایای فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه صاحبان مغازه ها و فرو شگاه ها قرار گرفته است. به همین دلیل می خواهند که اقدام به نصب شیشه میرال مغازه خود نمایند اما باید این نکته فراموش نشود که شیشه یک ماده شکننده می باشد حال هر چقدر که مقاومت آن بالا باشد در صورت بروز مشکلی امکان خرابی و شکستگی در آن وجود دارد به همین دلیل باید حمل و نصب شیشه میرال مغازه توسط افراد حرفه ای و آشنا به مسائل شیشه انجام شود تا از به وجود آمدن خرابی های احتمالی جلوگیری گردد.

  • شرکت ایمن جام پیروزان با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب در تمام زمینه های شیشه کار نصب و اجرای انواع پروژه ها را به مرحله اجرا رسانیده است.
  • در هنگام نصب شیشه میرال باید توجه شود که به لبه ها و گوشه های شیشه ضربه ای وارد نگردد و همچنین در زمان نصب یراق آلات و استفاده از ابزار ها روی شیشه خراشی ایجاد نگردد.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + 1 =