سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نمای فین گلس | قسمت اول

نمای فین گلس

طراحی نمای فین گلس

هنگامی که به نماهای شیشه ای بزرگ فکر می کنید، سازه هایی مانند آسمان خراش ها و ساختمان های تجاری با سطوحی براق و خیره کننده اغلب به ذهنتان خطور می کنند. با این حال، خانه های مسکونی مدرن با طبقات کمتر نیز به راحتی می توانند نمای شیشه ای داشته باشند تا سطوح باز زیبایی برای آن ها به وجود بیاید. پنجره ها، نماها و درب های ورودی انواع ساختمان های اداری و حتی مسکونی همیشه نیازهای مختلف معماری برای طراحی و ساخت و ساز داشته اند.

در معماری پیشرفته امروزی، ساخت قاب و فن آوری استفاده ازانواع شیشه سکوریت، طیف چشمگیری از طراحی ها را به وجود می آورند که همگی می توانند به یک محصول سفارشی بسیار قابل توجه تبدیل شوند. بسیاری از شیشه های امروزی، راه حل های مختلفی برای سیستم ساخت نما به صاحبان خانه و معماران ارائه می دهند. به لطف ساخت و سازهای پیشرفته امروزی، نماهای مختلف شیشه ای همچون نمای شیشه ای فین گلس طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

برای اطلاع از قیمت انواع نمای فین گلس و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس www.piroozanshop.com مراجعه نمایید.

نمای فین گلس

اثرات زیست محیطی یکی از موارد مهم در هر پروژه است. با نماهای شیشه ای، نور طبیعی وارد ساختمان می شود و نیاز به استفاده از منابع نور مصنوعی کمتر است. تحولات فنی در شیشه منجر به این شده است که شیشه بتواند گرمایش و سرمایش را در ساختمان ها به خوبی تنظیم کند، که این ویژگی هم از نظر تأمین انرژی و هم صرفه جویی در هزینه بسیار مهم است. علاوه بر صرفه جویی در هزینه های ناشی از کاهش قبوض برق، روش دیگری که نمای شیشه ای را مقرون به صرفه کرده است روش تولید آن است. از آنجا که می توان آن ها را در یک کارخانه طراحی کرد و ساخت، می تواند هزینه کلی را کاهش دهد. معمولاً از شیشه های شفاف برای نمای ساختمان استفاده می شود، اما در صورت تمایل می توان تمام گزینه های موجود از شیشه با رنگ های مختلف را برای ساخت نما به کار برد. این بدین معنی است که معماران می توانند در طراحی های خود بسیار خلاق باشند.

نماهای شیشه ای سازه هایی با جذابیت بصری و مقاومت بالا

شما می توانید اطمینان داشته باشید که نمای شیشه ای ساختاری بسیار محکم است و به راحتی قادر به مقاومت در برابر عناصر مختلف و شرایط آب و هوایی بد می باشد. این ساختمان چه در محلی باشد که از شرایط سخت زمستانی رنج می برد و چه در آفتاب باشد در تمام طول سال، نمای شیشه ای آن یکپارچگی و شکل ظاهری خود را به مراتب بیشتر از مصالح ساختمانی سنتی حفظ خواهد کرد. به علاوه، به عنوان یک مزیت اصلی شیشه می توان گفت که این سازه ها دچار فرسایش نمی شوند و زنگ نمی زنند. به عبارتی می توان گفت که اثرات محیطی بر نمای شما تأثیر نمی گذارند. نمای شیشه ای قسمت عمده ای از جذابیت ساختمان را تشکیل می دهد و این امری آشکار است. این نماها می توانند انواع مختلف ساختمان ها را متحول کنند و برای آن ها ظاهری زیبا، مدرن و پیچیده را ارائه دهند. نمای شیشه ای تعادل ایده آل جذابیت بصری و عملکرد را فراهم می کند. ما در این زمینه تجربه بالایی داریم و بسیاری از نماهای شیشه ای را برای مشتریان به بهترین نحو تکمیل کرده ایم. اگر به فکر استفاده از نمای شیشه ای هستید، با ما تماس بگیرید. ما در مورد تمام گزینه ها با شما صحبت خواهیم کرد.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 1 = چهار