سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
همه چيز درباره جام بالکني

همه چیز درباره جام بالکنی

جام بالکنی: نام دیگرتراس شیشه ای است. برای خصوصی سازی و افزایش ایمنی بالکن می توان از حفاظ و نرده یا شیشه استفاده کرد. کشیدن شیشه به دور بالکن از روش های افزایش فضا نیز به حساب می آید. این شیشه ها می توانند ثابت یا متحرک باشند. این جام بالکنی در زیبایی فضای شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت و ظرافت و زیبایی شیشه، بر شفافیت نمای ساختمان خواهد افزود. در مدل های جام بالکنی فریم لس، دیدی یکپارچه و شفاف از حیاط و محیط بیرون خواهیم داشت. بالکان های دارای جام بالکنی، مکانی امن برای بازی کودکان یا نگهداری حیوانات محسوب می گردد.
انواع مدل های جام بالکنی عبارتند از:
ترکیب شیشه‌ های بسیار ضخیم و فولاد ضد زنگ به صورت نرده شیشه ای بالکن با استیل عمودی.
اتصال پانل های شیشه‌ ای از طریق بست
بدون شیشه و فریم لس؛ بدون هیچ اتصالی، استفاده از نرده شیشه ای یا اتصالات در فواصل زیاد

شیشه بالکن

شیشه بالکن مانع از ورود انواع آلودگی ها، پرندگان، گرد و غبار خواهد شد. بنابراین بالکن همیشه تمیز تر از حالت بدون شیشه خواهد بود و نظافت و تمیزی آن راحت تر و سریع تر است.
استفاده از شیشه های نشکن، احتمال هرگونه حادثه یا اتفاق پیش بینی نشده را از بین برده و محیطی امن و زیبا برای خانواده ها خواهد ساخت. این جام بالکنی از هدررفت انرژی جلوگیری کرده و مانع از از دست رفتن سرما در تابستان و گرما در زمستان خواهد بود. در مدل های ریلی در هرزمان می توان با باز کردن این شیشه هها می توان از هوای آزاد بهره مند شد.

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای برای رفع مشکل ناهمگونی بالکن های قدیمی که اکثرا از چوب و فلز ساخته می شدند طراحی گردید. این بالکن ها به همه سبک های ساختمان مناسب بوده و هیچ محدودیتی در استفاده از این بالکن ها نخواهیم داشت. بالکن شیشه ای به دلیل شفافیت بالایی که دارند محیط داخلی خانه را پر نور خواهند کرد.
در مدل های اولیه.از لولا استفاده می شد که به مرور با پیشرفت در طراحی ساختمان مدل های بدون بست به بازار عرضه شد. اکثر مدل های بالکن شیشه ای دارای شیشه های متحرک بوده و قابلیت جمع شدن در یک سمت را دارا هستند و می توان به سهولت آن ها را تمیز کرده وشست. با بالکن های شیشه ای می توان درتمام شبانه روز از 4 فصل سال لذت برد.

سیستم جام بالکنی

سیستم جام بالکنی شامل شیشه ها و اتصال آلات است. معمولا شیشه مورد استفاده در جام بالکنی، سکوریت بوده و نشکن است. شیشه سکوریت در برابر تغییرات آب و هوا بسیار مقاوم بوده و فشار و ضربه فیزیکی آن را خورد نمی کند.
شیشه سکوریت جام بالکن در سایز و اندازه‌های مختلف در ضخامت 8-10 میلی متر نصب خواهد شد. در مدل های متحرک با فریم آلومینیومی، می توان بالکن را در هر دو طرف یا یک طرف جمع نمود. حالت بسته این جام بالکنی مانند پنجره ثابت بوده و امنیت بالایی دارد. هم چنین این جام بالکنی عایق صدا و هوا بوده و مانع نفوذ حشرات و حیوانات خواهد بود. این بالکان ها مب توانند به محیطی برای نگهداری و پرورش گیاهان آپارتمانی تبدیل شده و زیبایی ساختمان را دو چندان نماید.

تراس شیشه ای

تراس شیشه ای باعث می شود فضای بالکن شما به یک اتاق تبدیل شود. بالکن‌ها در خانه های جدید جایگزین حیات قدیمی شده اند.
تراس شیشه ای کمک می کند که فضای داخلی خانه به فضایی مانند خارج از محیط خانه تبدیل شده و مناسب فضای بازی بچه ها باشد. هرکدام از این مدل های تراس های شیشه ای کاربرد و کارایی مخصوص به خود دارد. به طور مثال مزیت های استفاده از تراس شیشه ای فریم لس این است که در مدت زمان کمتر قابل اجرا بوده و هزینه پایین تری دارد. این سطح یکپارچه باعث می شود ویو و دید بیرون بیشتر شده و از فضا لذت ببرید. هم چنین این بالکن به‌عنوان بخشی از ساخت‌وساز تعریف‌نشده و می توان در هر زمانی اراده و ایجاد کرد. این نوع بالکن ها در ساختمان های مدرن در پنت هاوس به کار رفته و گل خانه و فضاهای دلپذیری ایجاد می نماید.

قیمت بالکن شیشه ای ریلی

قیمت بالکن شیشه ای ریلی همانطور که قبلا هم اشاره شد به المان های مختلفی مانند کیفیت یراق آلات، متراژ و اندازه بالکن، کشویی یا لولایی بودن شیشه ها و نوع فریم آنها بستگی دارد. علاوه بر آن رنگ شیشه، ضخامت شیشه و… بر روی قیمت شیشه بالکن تاثیرگذار است. شیشه بالکن‌ها می تواند از شیشه های مختلف باشد که عموما سکوریت است. این پانل های شیشه ای را می توان جمع و قفل کرده و از لحاظ شست و شو هیچ مانعی وجود ندارد. در این نوع بالکن ها، پانل‌ها در ضخامت‌های 6، 8 یا 10 میلی‌متری تولید می گردد.

پوشش بالکن و تراس

پوشش بالکن و تراس در نمای ساختمان بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. با استفاده از متریال های جدید و مقاوم می توان ساختمانی زیبا و مدرن داشت. نوع های جدیدی از نمای بالکن و تراس شیشه ای مانند سندبلاست و بدون فریم وجود دارد که بسیار شفاف و خیره کننده است. با ایجاد بالکن و تراس شیشه ای در شاختمان و منازل در تمامی فصل ها، فضایی امن و دلنشین خواهید داشت. از مزایای پوشش شیشه ای به موارد زیر می توان اشاره نمود:
• زیباسازی بالکن
• عایق گرد و خاک
• عایق صدا و گرما
• افزایش ابعاد مفید ساختمان و امکان استفاده برای گیاهان و …
شیشه بالکن های شیشه ای در ایران در طرح‌ها و مدل های جدید در شرکت های زیادی از جمله شرکت ایمن جام پیروزان تولید می گردد.

 


بیشتر بخوانید:

جام بالکنی یا پنجره بالکنی چیست؟


شیشه بالکن ریلی تاشو

شیشه بالکن ریلی تاشو از جنس های مختلفی است ولی معمولا سکوریت است. از مهم ترین چیزهایی که در سیستم بالکن شیشه ای باید به آن توجه کرد نوع عایق کردن بالکن شیشه ای است،از جمله این اقدامات به موارد زیر می توان اشاره نمود:
• آب بندی و درزگیری کامل سیستم
• استفاده از واشرهای روشن و محکم و ضد زنگ
• عایق کردن اتصال شیشه ها
• استفاده از درزگیرهای ضد زنگ مانند آلومینیومی
• ایجاد سیستمی که مانع آب گرفتگی در بالکن شود.
تراس شیشه ای نوع جدیدی از نماهای ساختمان به حساب می آید. مشاوران ما در همه روزهای اداری پاسخگو هستند. برای حرکت شیشه تاشو در یک سمت یک پنل ثابت ‌مانده و بقیه پنل ها بعد از آن قرار می گیرند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + = 13