سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
خرید شیشه بالکن با بهترین کیفیت

خرید شیشه بالکن با بهترین کیفیت و قیمت

خرید شیشه بالکن :یکی از انواع تجهیزات شیشه ای که امروزه بسیاری از افراد برای زیبایی تراس خود مورد استفاده قرار می دهند شیشه بالکن می باشد. این شیشه ها را در انواع مدل و سایز بندی متنوع می توانید سفارش دهید تا برای شما نصب کنند. بعد از نصب آنها می توانید از مزیت هایی که دارند بهره مند شوید و سال های سال از آن استفاده بهینه ای داشته باشید. پوشش های شیشه ای و یا همان تراس شیشه ای برای فضایی که جدای از ساختمان می باشد بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. شما در این فضا می توانید بسیاری از کارهای خود را انجام دهید و اوقات فراغت لذت بخشی در این فضا با دوستان و خانواده خود داشته باشید.
قیمت شیشه بالکن بر اساس نوع و متراژی که دارد با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید در این مورد اطلاعات لازم را داشته باشید. هر یک از آنها را شما می توانید با قیمت مناسبی از شرکت ایمن جام پیروزان خریداری کرده و در فضای مورد نظر خود نصب کنید. انواع پارتیشن اداری، پارتیشن شیشه ای، درب اتوماتیک، کرکره برقی و تجهیزات شیشه ای دیگری را که شما در نظر دارید را می توانید به این شرکت سفارش دهید تا برای شما آماده سازند.

شیشه بالکن با قیمت مناسب و به صرفه

بدون شک بسیاری از افراد زمان خرید شیشه بالکن به قیمت آن توجه زیادی نشان می دهند. قیمت یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید به آن دقت کنید و بودجه خریداری آن را هم داشته باشید. در مورد اینکه بدانید کدام یک از انواع شیشه های بالکن را برای تراس خود خریداری کنید می توانید با کارشناسان شرکت مشورت کنید. آنها به خوبی فضای مورد نظر شما را مورد بررسی قرار می دهند و یکی از بهترین نمونه های شیشه های بالکن را برای نصب به شما پیشنهاد خواهند داد.
خرید هر یک از آنها باید بر اساس اصول و استانداردهای مشخص شده ای باشد که شما خودتان از همان ابتدای سفارش به آن دقت نمایید. کارشناسان شرکت می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند و انواع مدل های این نوع تجهیزات شیشه ای را به شما معرفی نمایند.

برخی از مهمترین مدل های شیشه بالکن

بدون قاب

شیشه های بالکن که بدون قاب هستند و یا شیشه هایی که فریم لس می باشند تنها از یک پانل تشکیل شده اند. شما با استفاده از آنها می توانید دید کاملی از فضای بیرون داشته باشید. پروفیل های متصل کننده در این نوع از شیشه های بالکن مورد استفاده قرار نمی گیرید که شما باید بدانید تنها در فواصل طولانی می توانید از دو پروفیل برای نگه داشتن شیشه استفاده کنید. همین موارد موجب می گردد که شیشه های بالکن فضایی بدون مانع برای دید به شما ارائه دهند. اگر شما می خواهید فضایی بدون مانع را از درون تراس به بیرون داشته باشید، باید بدانید این نوع از تراس شیشه ای بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

ریلی

چندین پانل شیشه ای که اندازه آنها شبیه به یکدیگر است برای تولید این نوع از شیشه بالکن به کار گرفته شده و مزیت های زیادی به همراه دارد. این پانل ها به صورت عمود بر هم کار می کنند و از بالا به پایین توسط چرخ هایی که روی آنها نصب شده است حرکت می کنند. شستشو و نظافت کردن این نوع از شیشه های بالکن بسیار آسان است و به همین دلیل افراد از آن استفاده زیادی دارند. تجهیزات و یراق آلاتی که در ساخت این مدل ها به کار رفته است بسیار زیاد می باشد و هر یک از آنها هم ویژگی ها و کیفیت بسیار بالایی دارند. شما زمان خرید بهتر است سفارش دهید که از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های آنها استفاده کنند.

پنجره ای

این مدل را به طور معمول به نام پنجره بالکن نیز شناسایی می کنند و از آن استفاده می نمایند. باز و بسته شدن آنها به صورت پنجره است و شما می توانید در آن تراس هایی که اندازه و مساحت کمی دارند آنها را مورد استفاده قرار دهید. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نمونه ها شما مشاهده خواهید کرد این است که قیمت مناسبی دارد و همچنین روی هر تراس قابلیت نصب دارد. بنابراین شما اگر تنها می خواهید پوششی معمولی برای تراس تان انجام دهید این گزینه بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

نرده های شیشه ای

این نمونه از پوشش تراس را به عنوان نرده تراس می شناسند که آن را با استفاده از شیشه تولید و طراحی کرده اند. در بالکن ها از آن استفاده بسیار زیادی می شود و پانل های متنوعی هم روی آن نصب می کنند. شما باید بهترین نمونه یراق آلات را روی آن نصب کنید تا بتوانید سال های سال از آن استفاده بهینه ای داشته باشید. زیبایی نمای ساختمان شما با استفاده از بالکن شیشه ای بسیار افزایش پیدا می کند. بنابراین شما می توانید آنها را در هر متراژِ که نیاز دارید سفارش دهید تا برای شما نصب کنند.

تاشو

پانل های به کار رفته شده در این نوع از شیشه های بالکن هم، اندازه یکدیگر می باشند و همین مورد یکی از مهمترین ویژگی های آنها می باشد. آنها زمانی که باز می شوند کارکرد بسیار آسانی دارند و بر همین اساس افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. شستشو و نظافت کردن این نمونه از شیشه های بالکن بسیار آسان است و شما اگر این مورد برایتان اهمیت زیادی دارد می توانید این نمونه را سفارش دهید. یراق آلات به کار رفته شده در این نوع از شیشه های بالکن کیفیت بسیار بالایی دارد و بر همین اساس سال های سال می توانید از آنها استفاده کنید.
شما باید بدانید که رنگ بندی هر یک از انواع شیشه های بالکن که معرفی کردیم با یکدیگر متفاوت است و می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ آنها بهتر است به خوبی فضای مورد نظر خود را در نظر داشته باشید تا هماهنگی بین آنها ایجاد نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = یازده