سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
چشمي درب هاي اتوماتيک

همه چیز درباره چشمی درب های اتوماتیک

در این صفحه از چشمی درب های اتوماتیک با موارد زیر آشنا می شوید:

  • چشمی درب
  • انواع چشمی درب
  • مراحل سفارش چشمی درب اتوماتیک

 

بسیاری از افراد و صاحبان ملک، هنگام خرید درب چشمی از خود می پرسند: درب چشمی را از کجا خریداری کنند؟ درب چشمی چند است؟ طراحی درب چشمی چطوریه؟ قیمت درب چشمی چقدره؟ درب اتوماتیک شیشه ای ارزان کجاست؟ ارزانترین درب چشمی برای شرکت چیست؟ تخفیف درب چشمی و جنس شیشه های درب چشمی شیشه ای چیست؟ جک درب چشمی چیست و غیره.

اینها از جمله سوألاتی است که در هنگام خریددرب چشمی در ذهن مشتری ممکن است نقش ببندد. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که به دنبال نصب درب چشمی برای ورودی فضای کاری، شرکتی، اداری و تجاری خود هستید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

در گذشته دربهای فلزی و سخت لولایی قدیمی در ورودی ها مورد استفاده قرار می گرفت که هر چه سایز درب ورودی بیشتر می شد، باز و بسته کردن آن انرژی و قدرت بیشتری می طلبید. جدای از این در مناطق مرطوب بیشتر با پدیده زنگ زدگی در یراق آلات و لولاهای درب مواجه می شدیم و همین امر سر و صدای گوش خراشی را ایجاد می کرد که می بایستی هر از چند گاهی لولاها را روغن کاری کنیم تا چنین صدایی ندهد. گاهی هم که کار به جاهای باریک می کشید و می بایستی از دربهای جدید و مقاومتری استفاده نماییم و البته هر چه ورودی بزرگتر می بود، رفت و آمد مشتریان سهولت بیشتری می یافت. مشتریان در فروشگاه ها با داشتن تعداد زیادی بسته خرید، مجبور بودن که وسیله ها را بر روی زمین بگذارند و بعد از گشودن درب ورودی اقدام به خروج نمایند، گاهی همین موارد به ظاهر بی اهمیت باعث می شد که از خرید کالا با تعداد بالا خودداری کنند و به همان مقدار کم بسنده کنند. این موارد یک امتیاز منفی برای فروشگاه به حساب می آید. فروشگاهی که نتواند آسایش و راحتی مشتریان خود را در بهره مندی از خدماتش فراهم کند، دیر یا زود عدم مراجعه مشتری و کمبود بازدهی مواجه خواهد شد.

مردم تمایل دارند که به مکانهایی رفت و آمد کنند که امکانات بهتری برایشان فراهم آید و همین امر می تواند باعث پیشرفت رو به جلوی رقبای شما باشد.
به مرور با روی کار آمدن دربهای چشمی، به نظر پرداخت قیمت درب چشمی، آنچنان هم دور از عقل نیست. دربهای چشمی کاربرد راحتتری فراهم می کنند و مشتری با آسودگی خیال بیشتری دستان خود را پر از بسته های خرید می نماید.

انواع چشمی درب

چشمی درب های اتوماتیک:با پیشرفت تکنولوژی انواع چشمی درب های اتوماتیک به صورت دیجیتال و الکترونیک تولید و روانه بازار شده که این چشمی ها به دلیل وسیع بودن گستره دیدشان موجب بالاتر رفتن ایمنی و امنیت محیط شده است. امروزه اکثر افراد خواستار نصب درب های اتوماتیک در انواع مختلف متناسب با کارکرد محیط می باشند که این درب ها برای باز و بسته شدن خودکار باید چشمی و سنسور روی آن نصب شود که باز و بسته شدن خودکار و اتوماتیک درب به وسیله همین چشمی ها انجام می شود. علاوه بر چشمی های درب های اتوماتیک در بازار انواع چشمی درب موجود است که به صورت دیجیتال و یا معمولی موجود است نمونه های دیجیتال دارای صفحه نمایشگر می باشد که محیط اطراف چشمی را که به آن نصب شده به وضوح نشان می دهد.

درب چشمی ممکن است به صورت درب چشمی فریم لس و یا به صورت درب چشمی فریم دار هم ارائه شود که در هر کدام از این موارد مسائلی را مورد توجه دارد. در دربهای فریم لس، ضخامت پانل های شیشه ای باید بیشتر باشد تا درب مقاومت بیشتری داشته باشد و همین امر باعث افزایش قیمت درب چشمی شما خواهد شد و دربهای فریم دار با توجه به اینکه جنس فریم از چه چیزی باشد و از چه نوع فریمی استفاده شود، قیمت متغیری خواهند داشت. تمامی مراحل بازدید و ثبت قرارداد در 24 ساعت قابل انجام است و پس از آن نصب پروژه آغاز می شود.

 

مراحل سفارش درب چشمی

  1. تماس از سوی مشتری از طریق تلفن های درج شده در سایت یا در بخش سفارش آنلاین سایت.
  2. از مشتری در مورد محل نصب درب چشمی و انگیزه ی او از نصب سوأل می شود تا بتوانیم به جمع بندی درستی از نیازهای بالقوه ی مشتری دست یابیم.
  3. پس از بررسی اهداف و مکان نصب درب چشمی، نوبت به دریافت ارتفاع و اندازه دهنه ی ورودی درب چشمی می باشد، این مورد یکی دیگر از مواردی است که بر قیمت درب چشمی تأثیرگذار خواهد بود. طبیعی است هر چه درب ورودی بزرگتر باشد، قیمت درب چشمی متناسب با اندازه ی آن بیشتر خواهد بود.
  4. پس از دریافت اندازه دهنه ی ورودی، نوع درب چشمی مناسب برای نصب، به مشتری معرفی می شود و بعد از انتخاب مشتری، پیش فاکتور قیمت چشمی درب توسط واحد فروش تنظیم شده و برای مشتری ارسال می شود.
  5. معمولی ترین نوع درب ورودی، درب چشمی کشویی 4 لنگه (2 قسمت ثابت و 2 قسمت متحرک) با عرض 4 متر و ارتفاع 2.2 متر است که وزن تقریبی هر قسمت متحرک 70 کیلوگرم در نظر گرفته می شود.
  6. پس از حضور کارشناس فروش در محل، اندازه گیری های دقیق دهنه ی ورودی ثبت می شود تا فاکتور فروش نهایی تنظیم گردد.
  7. از مشتری در مورد میزان امنیت درب ورودی و نوع یراق آلات کاربردی سوألاتی پرسیده می شود. مطمئنا نوع شیشه و جنس یراق آلات بکاربرده شده تأثیر بسزایی بر قیمت چشمی درب خواهد داشت.
  8. پس از بررسی تمامی این شرایط، تمامی تغییرات جدید در قرارداد ثبت شده و به مشتری تحویل داده می شود. در صورت تأیید مشتری، قرارداد به امضاء رسیده و زمان نصب و تحویل کامل پروژه مشخص خواهد شد.

 

هزینه درب چشمی؛ بسته به نیاز مشتری

چشمی درب های اتوماتیک:گاهاً مشتریان تمایل دارند که درب ورودی آنها دارای امنیت بالایی باشد و به راحتی دچار آسیب و شکست نشود. ایجاد امنیت بیشتر در دربهای چشمی مستلزم استفاده از شیشه های سکوریت، نشکن و میرال و حتی شیشه لمینت است که هر کدام از اینها بر روی قیمت درب چشمی تأثیرگذار خواهد بود. افزایش ضخامت پانل های شیشه ای درب چشمی یکی دیگر از موارد مؤثر بر افزایش قیمت آن خواهد بود. از آنجایی که درب چشمی در اماکن تجاری، اداری و مسکونی می تواند به عنوان درب ورودی و خروجی و حتی دربهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند ابزاری برای تبلیغات برند و شرکت شما باشد. برخی از مشتریان تمایل دارند که بر روی درب چشمی، نام تجاری و لوگوی شرکت آنها طراحی شود که این امر هم بر روی قیمت درب چشمی تأثیرگذار خواهد بود ولی از طرفی باعث دیده شدن برند شما خواهد شد و بدین تریتب لوگو و برند تجاری شما در ذهن بیننده باقی خواهد ماند. معمولا تصاویر و ارتباط بصری با مشتری، مدت طولانی‌تری در خاطر آنها باقی می ماند.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 1