سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
کدام شیشه پنجره از همه بهتر است؟

کدام شیشه پنجره از همه بهتر است؟

شیشه پنجره

شیشه پنجره دارای اهمیت است چون این عنصر یکی از پرکاربردترین امکانات یک ساختمان برای ارتباط با محیط بیرون است و برای هر پنجره از شیشه استفاده می شود.

در هوای سرد و گرم ورود و خروج هوا از محیط داخل و نور با توجه به طرح معماری ساختمان انواع شیشه پنجره براساس ارتفاع و نوع شیشه متفاوت است.

انواع شیشه در ساخت پنجره کاربرد دارد مثل شیشه دوجداره ساده که این نوع شیشه از دوجداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است.

شیشه پنجره دوجداره رنگی که این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره ساده تشکیل شده است.

استفاده از انواع شیشه دوجداره و شیشه سه جداره پنجره های UPVC  نیز بسیار رایجند.

شیشه پنجره دوجداره رفلکس و سکوریت و همچنین لمینت براساس نیاز، کاربری و سلیقه افراد قابلیت نصب در ساختمان های مختلف را دارند. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

شیشه پنجره رنگی

کاربرد شیشه پنجره رنگی برای اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی منزل، ادارات، رستوران ها، هتل ها، سالن های پذیرایی، کافی شاپ ها، مساجد، اماکن مذهبی و همچنین دکوراسیون سنتی و مدرن و کابینت سازان است.

در معماری قدیمی و سنتی ایرانی گره چینی و پنجره های ارسی بیشتر دیده می شود. تلفیق تکه های کوچک چوب که گره ها را ایجاد می کند و شیشه رنگی که این گره ها را پر می کند زیبایی خاصی را ایجاد می کند.

از جمله مزایای این نوع شیشه تامین نور ورودی همراه با کاهش شدت نور آفتاب و گرما ضمن حفظ حریم داخل، ایجاد زیبایی و اثرات مثبت روانشناختی، دور کردن حشرات، داشتن خواص صوتی و اکوستیک محسوب می شود.

برای شیشه های ارسی از رنگ های قرمز، نارنجی، سبز، آبی، فیروزه ای و زرد استفاده می شود که کاملا شفاف و زیبا بوده و در برابر شرایط محیطی و خراشیدگی مقاومت خوبی دارند.

شیشه پنجره رنگی

شیشه پنجره دودی

شیشه پنجره دودی یکی از پرطرفدارترین نوع شیشه دوجداره است و این روزها معماران و طراحان استقبال زیادی از آن کرده اند.

برای جلوگیری از دید داشتن داخل خانه و ورود نور کمتر به داخل ساختمان، همچنین در مناطق گرم و کویری که تابش نور خورشید به صورت مستقیم و طولانی مدت است، برای کاهش گرما این نوع شیشه کاربرد دارد.

شیشه دودی نوعی شیشه با رنگی مایل به مشکی است و به دلیل رنگ تیره ‌ای که دارد، در نمای ساختمان و پنجره‌ های رو به نما مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

نصب این نوع شیشه موجب می شود به راحتی داخل ساختمان دیده نشود. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

شیشه دودی رفلکس

شیشه پنجره نقره ای

اگر شیشه رنگی چه تک رنگ یا چند رنگ در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند، بسیار زیبا و چشم نواز می شوند، به عنوان مثال شیشه پنجره نقره ای که طرفداران خاصی دارد.

به کارگیری رنگ های شاد و زیبا در کنار هم باعث نشاط و بالا رفتن روحیه افراد می شود و شیشه پنجره خانه با طرح و رنگ بندی شاد و نور آفتاب تابیده شده همراه با انعکاس رنگ های مختلف زیبایی و لطافت ویژه ای دارد.

با استفاده از شیشه پنجره نقره ای جدا کردن دو فضا با جنبه زیبایی این شیشه‌ دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی خانه را متفاوت و منحصر به فرد ایجاد خواهید کرد.

شیشه رفلکس نقره ای

شیشه پنجره طرح دار

شیشه پنجره طرح دار برای فضاهای داخلی و خارجی و دیوارهای با ارتفاع بالا کاربرد دارد که به عنوان نورگیر در فضاهای مسکونی، تجاری، اداری، سالن ها و تالارهای لوکس پذیرایی مورد استفاده قرار دارد.

این نوع شیشه برای ایجاد محیطی آرام، جذاب و دلپذیر در دکوراسیون داخلی گزینه ایده آلی محسوب می شود.

دکوراتورهایی که به سبک سنتی و کلاسیک علاقه مند هستند گرایش زیادی به این نوع شیشه دارند.

قیمت شیشه رنگی طرح دار به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش که می توان با اعلام اندازه و ابعاد صحیح به شرکت دماوند گلس کارشناسان و مشاوران قیمت درست را محاسبه کرد.

هر کدام از انواع این شیشه کاربردهای گوناگونی ازجمله درب های شیشه ای، پارتیشن، بین کابینت و دیوارپوش، سقف، کف، پله، آسانسور و میز شیشه ای دارند.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 1