سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

کرکره برقی رول گیتر | قسمت دوم

معرفی اجزای تشکیل دهنده کرکره رول گیتر اتوماتیک

کرکره برقی رول گیتر، معمولا توسط دو موتور کوچک الکتریکی کنترل می شوند و فقط با فشار یک دکمه روی یک صفحه کلید و یا توسط ریموت، به آسانی قابل باز و بسته شدن هستند. این گزینه ها برای کار، معمولا به یک منبع برق متصل می شوند و یا انرژی آنها از طریق ارتباط با پانل های انرژی خورشیدی مدرن تامین می شود که در این صورت کاهش مصرف برق و افزایش بهره وری انرژی را به دنبال دارد. گفتنی است که این موتورهای کرکره برقی در دو نوع تیوبلار و ساید موجودند. از سایر اجزای کرکره برقی می توان به تیغه ها، شفت، ریل مویی، کپس، صفحه پلیت، یاتاقان، اندی کپ، سنسور فتوسل، ریسیور و کاور موتور ساید اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی پارتیشن اداری  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

کرکره رول گیتر کرکره مغازه | کرکره برقی | شرکت السا | 09129644251

آیا کرکره اتوماتیک رول گیتر امنیت دارد؟

کرکره برقی رول گیتر:ابتدا باید گفت این گزینه ها از دوام و طول عمر زیادی برخوردارند و به آسانی نمی توان به آنها آسیب رساند و از کار انداختتیغه های کرکره برقی رول گیتر معمولا از منیزیم، پلی کربنات، آلومینیوم مستحکم یا فولاد گالوانیزه ساخته می شوند و جهت عایق بندی، فضای داخلی این سطوح فلزی با فومی پر می شود که چگالی بالایی دارد و از نفوذ رطوبت و بارندگی به فضای درون جلوگیری می کند.

بنابراین از مشخصه های بارز کرکره اتوماتیک رول گیتر می توان به ایجاد سطح بالایی از امنیت اشاره کرد. در واقع این درب ها، به قابلیت های متعددی مجهز هستند که آنها را به یک محافظ جدی در برابر ورود سارقین و حتی حیوانات موذی بدل می کنند. باید گفت این گزینه ها، سفت و سخت و غیرقابل نفوذ هستند و با وجود دشواری هایی که بر سر راه مجرمان وجود خواهد داشت، بسیاری از آنها از ورود به ملک منصرف می شوند. کرکره های برقی، به خصوص زمان هایی که در مسافرت به سر می برید و برای مدت طولانی در خانه حضور ندارید ایده آل هستند.

خرید کرکره برقی رول گیتر | بررسی مزایای استفاده از آن

گفتنی است این کرکره های برقی، به یک سیستم قفل با کیفیت مجهز هستند که مانع از باز شدن کرکره توسط افراد ناخواسته و متجاوزان می شود. یک تیغه با استحکام بالا و ضخیم تر نیز در پایین صفحه فلزی کرکره لحاظ می شود که از آسیب دیدن آن توسط افرادی که از بیرون سعی در ورود به ساختمان دارند جلوگیری می کند و نقش محافظ کرکره را بازی می کند. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی پارتیشن اداری  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی های امنیتی می توان به این امر اشاره کرد که این کرکره ها، از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردارند و در مواقع بروز سوانح آتش سوزی، مانع از انتشار آتش و حرارت بالا به سایر بخش های ساختمان می شود. همچنین سارقینی که از طریق آتش زدن درب و شکستن شیشه ها به ساختمان نفوذ می کنند، شانس موفقیتی در عبور از کرکره های برقی رول گیتر نخواهند داشت.

خرید کرکره برقی رول گیتر | بررسی مزایای استفاده از آن

کرکره برقی رول گیتر:همچنین این سطوح عایق صوتی بوده و علاوه بر حفظ حریم خصوصی، صداهای برآمده از عبور و مرور در خیابان های شلوغ، سرو صدای فرودگاه یا حیوانات خانگی که در محله زندگی می کنند را بیش از 50 درصد کاهش داده و بدین ترتیب آرامش و کاهش استرس را به ساکنان هدیه می دهند. جالب است بدانید که برای هر نوع از انواع کرکره های برقی موجود در بازار، درجه امنیتی صادر می شود. به عنوان مثال معمولا کرکره هایی با درجه امنیتی 1، برای املاک مسکونی طراحی شده اند.

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی پارتیشن اداری  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 0