سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
کرکره برقی رول گیتر | قسمت اول

کرکره برقی رول گیتر | قسمت اول

کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر:واقعیت این است که امروزه با وجود ترفندهای متعددی که مجرمان در ورود غیرمجاز به ساختمان ها دارند، نیاز به افزایش سطح امنیتی به وضوح حس می شود. مالکین نیز در این راستا، به دنبال راهکارهای مفید و البته مدرنی هستند که بتوانند به ارزش و امنیت ملکشان بیفزایند. زیرا سیستم های دزدگیر و زنگ خطر، دیگر به تنهایی برای افزایش ایمنی کافی نیست. و اما باید گفت یکی از المان هایی که می تواند کمک شایانی به ساکنان یک ساختمان نماید، کرکره برقی رول گیتر است. این گزینه مزایای بسیاری را در جهت امنیت و آسایش به مخاطبانش هدیه می دهد و در عین حال ساختاری به روز، برای طرفداران مدرنیته به شمار می آید

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

کرکره برقی رول گیتر - درب اتوماتیک امنیتی - تیغه رول گیتر امنیتی

کرکره رول گیتر، امنیت و راحتی در کنار هم

جالب است بدانید که بسیاری از مردم گمان می کنند با پوشاندن پنجره ها با پرده، از ورود گرما در تابستان جلوگیری کنند. اما حقیقت این است که در هر صورت، شیشه پنجره در چنین شرایطی داغ می شود و حرارت را به پرده ها و در نهایت به فضای داخلی منتقل می کند. اما استفاده از کرکره برقی رول گیتر فوم دار، باعث می شود از ورود گرما در روزهای گرم و هدر رفتن آن در روزهای سرد جلوگیری شود. در واقع این صفحات فلزی، نوعی تنظیم کننده دما به شمار می آید و باعث ایجاد سایه در فضای داخلی شده و در زمان بالارفتن دما می توانند این فضا را خنک نگه دارند.

با وجود این گزینه ها، حرارت خورشید مستقیما به سطح کرکره اتوماتیک برخورد می کند، نه شیشه پنجره ها! اما به دلیل وجود فاصله بین کرکره، پنجره و گردش هوا در این فضا، سرایت گرما از کرکره به شیشه پنجره بسیار کمتر خواهد بود. در نتیجه گرمای کمتری به فضای داخلی وارد می شود و نیاز کمتری به استفاده از وسایل سرمایش خواهد بود و بدین ترتیب می توانید در هزینه های مصرف انرژی صرفه جویی کنید

از طرفی این کرکره های اتوماتیک، مبلمان و سایر وسایل خانه را از اثرات مخرب اشعه فرابنفش خورشید حفظ می کنند و دوام و طول عمر آنها را افزایش می دهند. به علاوه باید گفت وجود این کرکره ها روی پنجره ها باعث می شود که در زمان بسته بودن، شیشه ها از اثرات بارندگی، تگرگ و احتمال آسیب و شکستگی حفظ شوند.

باید گفت کرکره های برقی رول گیتر مانند یک پرده، هنگام بالا رفتن رول شده و در بالای درب جمع می شوند و در زمان پایین آمدن یک دیواره را تشکیل می دهند. بدین ترتیب فضای کمی را در هنگام رول شدن و باز شدن اشغال می کنند.

این کرکره های برقی ها، می توانند به طور کامل یا نیمه، سطح درب یا پنجره را بپوشانند و از طریق این المان ها می توان میزان نور ورودی به فضای داخلی را کنترل کرد. این امر به خصوص برای کسانی که در شیفت شب کار می کنند و نیاز به استراحت در ساعات روز دارند و همچنین افراد مبتلا به کمبود خواب مزمن با دیابت، بیماری های قلبی، چاقی و افسردگی هستند بسیار مناسب است و به سلامتی و آرامش آنها کمک می کند

کرکره سنتی، ورقی و شبکه | فروشگاه مجیر ساخت و تامین کننده انواع کرکره

البته استفاده از کرکره های برقی رول گیتر، محدود به پنجره ها نیست. به طور کلی باید گفت این المانها، در هر جایی که نیاز به ایجاد امنیت بالاست کاربرد دارند که از آن جمله می توان به ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری و صنعتی، فروشگاه ها و مغازه ها، جواهر فروشی ها، انبارها و حتی پنجره ها اشاره کرد.
گفتنی است که این کرکره ها به خصوص برای مالکینی که در استفاده از کرکره دستی مشکل دارند و این امر برایشان سخت است، گزینه ای ایده آل به شمار می آیند

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره با کارشناسان ما با تیم فنی پارتیشن اداری  کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان  تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + دو =