سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
آغاز به کار سومین نمایشگاه صنعت شیشه

آغاز به کار سومین نمایشگاه صنعت شیشه

سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته آن از روز پنجشنبه مورخ 3 بهمن 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت‌های جدید و محصولات و تجهیزات به روز شیشه و صنایع وابسته است.
این نمایشگاه با حضور ۸۶ شرکت داخلی در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع و با حضور جمعی از مقامات و فعالان وزارت صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، روسای انجمن‌های مرتبط و فعالان اقتصادی گشایش یافت و تا ۶ بهمن در محل سالن‌های ۵ و ۶ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۷ آماده بازدید علاقه‌مندان و کارشناسان است.
هم اکنون سالانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن شیشه در کشور تولید می‌شود که ۴۰ درصد آن به کشور‌های همسایه و برخی کشور‌های اروپایی صادر می‌شود و سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور به ارمغان داشته است.
بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تلاش می‌شود میزان تولید از طریق توسعه واحد‌های تولیدی و همچنین ارتقای بهره وری واحد‌های موجود و نیز استفاده از فناوری‌های نوین از جمله توسعه تولید شیشه فلوت که جایگزین شیشه معمولی و سنتی است، این میزان به سالانه ۳ میلیون تن در سال افزایش یابد.
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = هشت