سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

استفاده از شیشه در طراحی داخلی:​ قسمت هفتم: شیشه در طراحی بالکن

شیشه بالکن

تراس یکی از مهمترین بخش های خانه به شمار می رود که با شیشه بالکن زیبایی بیشتری به دست می آورد. اگر شما به دکوراسیون آن توجه بیشتری داشته باشید بدون شک زیبایی تراس را چندین برابر خواهید کرد. بسیاری از خانه های تراس های کوچک دارند. اگر می خواهید زیبایی تراس خانه را بیشتر کنید، بهتر است ایده های خلاقانه ای را به کار ببرید. یکی از این ایده ها استفاده کردن از شیشه های بالکن در انواع مدل های متنوع می باشد.

دکوراسیون و چیدمان شیک بالکن و تراس های شیشه ای | نوبرانه های دکوراسیون منزل

ایده هایی برای دکوراسیون تراس با استفاده از شیشه بالکن

استفاده از شیشه بالکن امروزه بسیار رایج شده است و بیشتر خانه هایی که به زیبایی و طراحی دکوراسیون تراس خود اهمیت می دهند از شیشه های بالکن در تراس خود استفاده می کنند. بدون شک با نصب محصولات شیشه ای، تراس شما از آلودگی هوا و هوای سرد و گرم ایمن می ماند. شما می توانید به عنوان بخشی از خانه خود از نشستن در این محیط لذت ببرید. برخی از عناصر دیگری که شما می توانید در بالکن خود برای زیبایی بیشتر این فضا استفاده کنید عبارت می باشد از :


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


  1. نصب تاب دو نفره به وسیله شیشه

بالکن شما زمانی که با شیشه های بالکن احاطه شود بدون شک بخشی از خانه تان به شمار می رود و به همین دلیل می توانید به زیبایی آن اهمیت بیشتری دهید. نصب کردن تاب در فضای تراس یکی از ایده های جذابی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید. برخی از بالکن هایی که مساحت زیادی دارند، بدون شک نصب تاب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تراس خواهد گذاشت. اگر شما کودکی در خانه خود داشته باشید می توانید برای او فضای زیبایی را تراس به وجود آورید. تا با مشاهده فضای بیرونی از تاب سواری لذت ببرد.

تاب هایی که برای تراس طراحی می شوند جمع و جور و خاص هستند که می توانید آنها را تهیه نموده و در تراس نصب کنید دقت داشته باشید در صورتی که بالکن شما با شیشه های بالکن ایمن نشده باشد، نصب تاب در تراس اصلا گزینه مناسبی نیست چرا که خطرات زیادی را به همراه دارد. شیشه های بالکن از جنس سکوریت هستند و مقاومت زیادی دارند، بر همین اساس امنیت افراد را تضمین می نمایند.

بدون شک با نصب شیشه ، تراس شما از آلودگی هوا و هوای سرد و گرم ایمن می ماند و شما می توانید به عنوان بخشی از خانه خود از نشستن در این محیط لذت ببرید.

  1. طراحی کف تراس با شیشه

یکی دیگر از کارهایی که به شما برای زیبایی دکوراسیون تراس پیشنهاد می دهیم این است که کف تراس خود را با چوب های ترموود طراحی کنید. اینکه شما از این چوب ها برای کف تراس استفاده کنید فضا بسیار دنج و صمیمی تر می شود، بر همین اساس می توانید روزی چند ساعت را در تراس خود بگذرانید. بیشتر افرادی که از شیشه های بالکن در تراس خود استفاده می کنند و آنها را نصب می نمایند باید به کف تراس هم اهمیت دهند تا زیبای این فضا را چندین برابر کنند.

اینکه تراس شما کوچک و یا بزرگ باشد فرقی نمی کند، شما بدون شک با استفاده از چوب های ترموود در کف تراس می توانید زیبایی کف را بسیار بیشتر کنید و خودتان از تماشای آن لذت ببرید. قیمت شیشه بالکن نسبت به بسیاری از تجهیزت ساختمانی دیگر زیاد نمی باشد و به همین دلیل اگر شما می خواهید طراحی دکوراسیون تراس خود را زیباتر کنید باید اقدام به نصب شیشه های بالکن نمایید. تمامی این تجهیزاتی که در تراس برای زیبایی قرار می گیرد بدون نصب شیشه های بالکن هیچ فایده ای ندارد، و شما باید در ابتدا اقدام به نصب آنها کنید.

پروفیل آلومینیومی بالکن شیشه ایی - 02122876832

  1. اجرای دیوار سبز با استفاده از شیشه

اجرا کردن دیوار سبز که سراسر گل و گیاه می باشد در تراس هایی که با شیشه های بالکن ایمن شده اند بسیار هیجان انگیز و جذاب می باشد . امروزه بیشتر روف گاردن هایی که در طبقه انتهایی برج ها ساخته می شود از این دیوار زیبا برای طراحی دکوراسیون استفاده می کنند. فضای داخلی تراس با این دیوار سبز بسیار زیباتر و جذاب تر می شود و اینکه شما در تراس خود ساعتی را استراحت کنید برایتان لذت بخش تر می کند.

به جرات می توانیم بگوییم که اجرای دیوار سبز در کنار شیشه های بالکن یکی از بهترین و تاثیرگذارترین انتخاب هایی می باشد که شما می توانید داشته باشید. این اقدام تراس شما را به قدری جذاب خواهد کرد که هر فردی بعد از وارد شدن به خانه تان مالی است تنها در ترس بنشیند و چای بنوشد. اجرای دیوار سبز در تراس زمانی که شیشه های بالکن هم در تراس نصب شده باشد فضای تراس شما را به نحوی رویایی می سازد و از اینکه شما رد تراس خود استراحت کنید لذت خواهید برد.

امروزه بیشتر روف گاردن هایی که در طبقه انتهایی برج ها ساخته می شود از این دیوار زیبا برای طراحی دکوراسیون استفاده می کنند.


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


  1. استفاده از فلاور باکس ها شیشه ای

از دیگر عناصری که زیبایی تراس شما را در کنار شیشه های بالکن بسیار بیشتر می کند استفاده کردن از فلاور باکس ها می باشد. در گذشته هم بسیاری از افراد گل های زیبایی را در تراس خود قرار می دادند تا زیبایی تراس را افزایش دهند. امروزه گل های زینتی بسیاری وجود دارد که باید در دمای متعادلی رشد کنند، آنها را شما می توانید در فلاور باکس های تزیین شده ای  قرار دهید تا زیبایی تراس را افزایش دهند.

رنگ بندی فلاور باکس ها بسیار متنوع می باشد و در بین انواع رنگ های آن می توانید یکی از رنگ های آن را که جذابیت بیشتری دارد انتخاب کرده و در تراس خود نصب کنید. نصب شیشه های بالکن در تراس دمای این فضا را متعادل می سازد، به همین دلیل شما می توانید در این فلاور باکس ها سبزی های مورد علاقه خود را هم بکارید و هر از چندگاهیی به آن آب بدهید.

  1. استفاده از ریسه های نور با شیشه 

از دیگر ایده های پرطرفدار که افراد زیادی در کنار شیشه های بالکن از آن استفاده می کنند، نصب ریسه های نور می باشد. این ایده حتی برای بالکن های که کوچک هستند هم بسیار جذابیت دارد و زیبایی تراس را بسیار بیشتر می کند. ریسه های نور در شکل های متنوعی می باشند.

شما هر یک از آنها را که مایل باشید می توانید خریداری نمایید. و در تراس خود نصب کنید. نوری که ریسه های نور در کنار شیشه های بالکن ایجاد می کنند زیبایی تراس را چندین برابر می کند.

شما حتی می توانید این ریسه ها را روی مبلمان خود بیندازید تا زیبایی تراس شما با نور این ریسه ها چندین برابر شود. دور گلدان هایی که در کنار شیشه های تراس هم قرار می دهید یکی دیگر از بهترین فضاهایی می باشد که شما می توانید ریسه های را قرار دهید. طراحی تراس با ریسه های نور هر فردی را جذب زیبایی تراس خانه شما خواهد کرد. اینکه شما به زیبایی تراس خود اهمیت دهید تاثیر بسیاری در آرامش و انرژی خودتان دارد تا ساعتی را در تراس بنشینید و از فضای بیرون لذت ببرید.

طراحی بالکن کوچک با دکوراسیون های شیک و زیبا

  1. استفاده از میزهای تاشو شیشه ای

اگر تراس شما اندازه کوچکی دارد و شما با استفاده از شیشه های بالکن تراس را به خوبی پوشانده اید، باید به فکر باشید که وسایل دیگری را برای نشستن در تراس قرار دهید.

صندلی و یا مبلمانی که شما رد تراس می گذارید بهتر است باز باشد و حتی در صورتی که اندازه تراس کوچک است باید مدل آن را خاص تراس انتخاب کنید. میز یکی از مهمترین تجهیزاتی می باشد که باید در کنار صندلی خود قرار دهید، بنابراین بهتر است میز مناسبی را خریداری نمایید.میز شما بهتر است حالت تاشو داشته باشد تا به راحتی بتوانید آن را جمع کنید و در گوشه ای قرار دهید.

چیدمان و نحوه ای که شما وسایل خود را در تراس قرار می دهید بسیار مهم است و باید به این مسئله دقت بسیاری داشته باشید . به علت نصب شیشه های بالکن، تراس شما از هر نوع آلودگی و تغییرات آب و هوایی در امان می باشد.

به همین دلیل نیازی نیست نگران کثیف شدن وسایل و یا مبلمان خود در تراس باشید. شما تنها باید برای زیبایی دکوراسیون تراس مقداری صبور باشد و خلاقیت به خرج بدهید.

منبع: imendoor


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× نُه = 45