سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

اهمیت دیزاین شیشه فروشگاه

امروزه در دورانی می باشیم که تمامی فروشگاه ها و برندها به دنبال رقابت با یکدیگر بوده و برای جلو زدن از هم تمامی تلاش خود را می کنند. در میان تمامی این رقابت ها، یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات، جذابیت طراحی دکوراسیون می باشد. چرا که اغلب افراد جذب فروشگاه های شیک و مدرن شده و به خرید از این فروشگاه ها می پردازند.

بنابراین یکی از بهترین راه های جذب مشتری و رونق بخشیدن کسب و کارهای فروشگاهی، طراحی زیبای دکوراسیون داخلی و استفاده از ویترین های شیشه ای می باشد. در واقع شیشه فروشگاه این امکان را برای صاحبان مشاغل ایجاد می نماید که فضای داخلی را زیبا نموده و مشتریان را جذب فروشگاه خود نمایند.

طبق تحقیقاتی که در سال های اخیر بر روی افراد مختلف انجام شده است، مشخص شده که طراحی دکوراسیون تاثیر بسزایی بر روی سلامت روح و روان انسان ها داشته و باعث آرامش آن ها خواهد شد.

از این رو شما می توانید فروشگاه خود را به سادگی طراحی نموده و از وسایل جذب کننده ای در آن استفاده نمایید. تا فروشگاهی در عین سادگی، جذاب داشته باشید. شیشه فروشگاهی و ویترین های شیشه ای یکی از این آیتم های جذاب برای فروشگاه ها می باشند.

شما می توانید این شیشه ها را با کیفیتی عالی در طرح ها و ابعاد مختلفی از  شرکت ایمن جام پیروزان تهیه نمایید. این شرکت با سال ها سابقه در زمینه طراحی و نصب شیشه فروشگاهی، شیشه بالکن، درب شیشه ای و… می تواند شما را در تصمیم گیری نهایی و انتخاب مناسب ترین شیشه راهنمایی نماید. شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت شیشه فروشگاهی و نصب آن و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اهمیت ویترین شیشه ای

ویترین که در اغلب فروشگاه ها نیز مشاهده می شوند، فضایی می باشند که می توان اجناس و اشیای مختلفی را جهت نمایش به دیگران در آن قرار داد.  در واقع استفاده از این ویترین ها و چیدمان صحیح آن علاوه بر اینکه باعث ایجاد فضایی زیبا و جذاب می شود، باعث خیره کننده شدن آن فروشگاه و در نتیجه جذب مشتری نیز خواهد شد.

این ویترین ها که دارای کاربردهای گوناگونی می باشند، در اماکن مختلفی هچون مغازه ها، مزون ها، فروشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع شیشه وسیله ای عالی برای نمایش محصولات می باشد. چرا که به سبب انعکاس نور قادر است تا اشیا و محصولات پشت شیشه را به طور کاملا شفاف و جذابی نشان دهد.

از این رو شما با استفاده از شیشه در فروشگاه خود، می توانید محصولات خود را به شکل ظریف تری نشان دهید. در عین حال فضای داخلی را بزرگتر نشان دهید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به طور تقریبی 50 درصد افراد به این سبب خرید می کنندکه تحت تاثیر ویترین شیشه ای مغازه قرار می گیرند. از این رو می توان گفت که ویترین شیشه ای وسیله ای تاثیر گذار در رونق کسب و کارهای فروشگاهی می باشد.

چرا که ویترین اولین تصویر از فروشگاه می باشد که مشتری آن را می بیند. هر چه که ویترین شیشه ای فروشگاه شما قادر باشد تا با کیفیت بهتری محصولات را به نمایش بگذارد، مشتریان بیشتری وارد مغازه شده و این یعنی رونق کسب و کار.

حال که از اهمیت این شیشه ها در رونق کسب و کارها مطلع شده اید، در ادامه شما را بیشتر با مزیت های نصب شیشه فروشگاهی آشنا خواهیم نمود.

مزایای استفاده از شیشه فروشگاهی

شیشه ها از پرکاربردترین و محبوب ترین مصالح در معماری به ویژه در بازسازی و یا ساخت ساختمان های جدید می باشد. این شیشه ها دارای کاربردها و مزایای بسیاری می باشد. برخی از این مزیت ها عبارتند از:

  • نور مناسب

زمانی که از درب های شیشه ای و یا شیشه فروشگاهی در بخش های مختلف فضا استفاده می نمایید، نور از بخشی به بخش دیگر فروشگاه انتقال پیدا می کند. از این رو فضایی جذاب با نور مناسب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

  • رنگ بندی متنوع

شیشه های فروشگاهی دارای رنگبندی متنوعی بوده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون فضای خود، رنگ شیشه های فروشگاه را انتخاب نموده و با این کار بر جذابیت دکوراسیون فروشگاه خود بیافزایید.

از طرفی برخی از افراد گمان می کنند که در صورت استفاده از شیشه، حریم خصوصی به طور کامل از بین خواهد رفت. در این مواقع می توان از شیشه های رنگی برای درب فروشگاه و یا ویترین آن استفاده نمود.

  • نظافت آسان

یکی از اصلی ترین و بزرگترین مزیت های شیشه های فروشگاهی نظافت آسان آن ها می باشد. به این صورت که شما می توانید به سادگی و تنها به کمک دستمالی، روزانه به تمیز کردن شیشه ها بپردازید. به سادگی گرد و غبار را از روی آن پاک کنید.

علاوه بر نظافت آسان، این شیشه ها مانع از ورود گرد و غبار به داخل مغازه و فروشگاه می شود.

  • طرح های متنوع

شما می توانید انواع طرح ها را بر روی این شیشه ها اجرا نموده و شیشه ای متفاوت داشته باید. حتی می توانید لوگوی فروشگاه و یا برند خود را بر روی شیشه چاپ نموده و به خوبی جلب توجه نمایید.

به طور کلی هیچ محدودیتی برای اجرای طرح بر روی شیشه وجود ندارد.

  • جذب مشتری

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم، استفاده از ویترین و شیشه فروشگاه یکی از بهترین راه های جذب مشتری و جلب توجه آن ها می باشد.

در واقع اولین و ساده ترین روش به نمایش در آوردن محصولات برای مشتریان و دعوت آن ها برای خرید محصولات شما، نصب شیشه فروشگاهی می باشد.

  • قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

این شیشه ها در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشند. چرا که نسبت به سرما، گرما، باد، باران و… مقاوم بوده و به نوعی عایق حرارتی محسوب می شود. از این رو در تمامی فصول کاربردی بوده و دچار مشکل نخواهد شد.

  • عایق حرارتی

همان طور که اشاره نمودیم این شیشه ها عایق حرارتی خوبی می باشند. گرما و سرما را از محیط خارج نکرده و از طرفی هوای بیرون را به داخل وارد نمی کنند.

 

قیمت شیشه فروشگاهی

قیمت این شیشه ها بسته به نوع شیشه، رنگ شیشه، طرح شیشه، ابعاد شیشه، یراق آلات مورد استفاده و… متفاوت بوده و از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد.

شما می توانید این شیشه ها را با بهترین کیفیت از شرکت ایمن جام پیروزان سفارش دهید. این شرکت آماده پذیرش سفارشات شما در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلفی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = پانزده