سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
اهمیت رگلاژ شیشه سکوریت

اهمیت رگلاژ شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا میرال مثل سایر بخش‌های ساختمان نیاز به نگهداری و مراقبت دارد که اهمیت نگهداری و مراقبت از شیشه سکوریت دو برابر می باشد. شیشه میرال یا سکوریت برای آسان کردن رفت و آمد در فضا های پرتردد کاربرد دارد و اگر دارای مشکل شود، به شدت دردسرساز می‌شود.

اهمیت رگلاژ شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت بخش بزرگی از نمای ساختمان می توانند باشند که تاثیر زیادی در زیبایی و نمای ساختمانها دارند. بعد با رعایت برخی نکات و رگلاژ شیشه سکوریت میتوانید عمرمفید درب شیشه سکوریت را بالا ببرید و همچنین به صورت مکرر مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی رگلاژ شیشه سکوریت نباشید.

رگلاژ درب شیشه ای فریم دار و بدون فریم

با توجه به اینکه بیش از ده ها هزار بار ممکن است درب شیشه ای باز و بسته شود، حتما نیاز به رگلاژ درب می باشد. و در این بین تفاوتی ندارد که از درب فریم دار استفاده شود یا از درب های بدون فریم. یکی از دلایل مهم برای استفاده از فریم جلوگیری از تماس و ایجاد ضربه شیشه های درب می باشند. برخی از افراد استفاده از درب فریم دار را مناسب نمی‌دانند و بر این باورند که از زیبایی ظاهر درب کاسته می شود، به جای فریم می‌توان از اتصالات مخصوص استفاده کرد که کار همان فریم ها را انجام می دهند، در این صورت در کمتر خراب شده و نیاز کمتری به رگلاژ درب شیشه ای خواهید داشت.

هرگز خودتان رگلاژ درب شیشه ای را انجام ندهید

در هنگام رگلاژ شیشه سکوریت نیاز به تنظیم درب می باشد که باید درب کیس باز شده تا از طریق برد تنظیمات لازم را انجام داده شود. که این کار نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد لذا توصیه می شود هرگز رگلاژ شیشه سکوریت را شخصاً انجام ندهید و از متخصصین در امر نصب شیشه سکوریت و کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

اهمیت رگلاژ شیشه سکوریت

عدم باز کردن کنترل باکس در هنگام رگلاژ درب شیشه ای

کنترل باکس مرکز کنترل یا مدار فرمان می باشد که صفحه کلید در کنترل باکس قرار گرفته است. با استفاده از صفحه کلید میزان باز و بسته شدن درب و سرعت آن را تنظیم کنید. همچنین مدت زمان باز ماندن درب را مشخص کنید. در نتیجه توصیه می‌شود که هرگز شخصاً صفحه کلید را باز نکنید و تنظیمات آن را تغییر ندهید برای این کار می توانید از افراد متخصص و تعمیرکار در زمینه رگلاژ درب شیشه ای کمک بگیرید.

رگلاژ برندهای شیشه سکوریت و درب اتوماتیک

درهای اتوماتیک و درب های شیشه ای مدل ها و انواع مختلفی دارند که از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد در زمانی که شما نیاز به خدمات رگلاژ درب شیشه سکوریت دارید باید با فرد فنی کار برند شیشه سکوریت خود را در میان بگذارید این برند ها عبارتند از:

  • اریکسن
  • سسامو
  • فادینی
  • بتا
  • نایس
  • اریکا لابل
  • لایف
  • و…
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − 1 =