سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نصب انواع شیشه بالکن

ایمنی در نصب انواع شیشه بالکن

نصب انواع شیشه بالکن:زیبایی و جذابیتی که در نصب انواع شیشه بالکن وجود دارد بسیاری از افراد را برای نصب این نمونه از تجهیزات شیشه ای ترغیب می کند. برخی از افراد شاید بر این باور باشند که این نمونه از تجهیزات شیشه ای هزینه زیادی دارد، اما باید بدانید بسته به نوع و متراژ شیشه های به کار رفته شده روی تراس شیشه ای شما هزینه های آن متفاوت است. شرکت ایمن در برای نصب هر یک از انواع شیشه های بالکن نسبت به شرکت های دیگر از شما هزینه به صرفه ای را دریافت خواهد کرد.

هر یک از مدل های شیشه بالکن که شما برای تراس خود خریداری می کنید بر اساس متراژ و اندازه تراس شما باید باشد. به عنوان مثال اگر شما می خواهید برای یک تراس کوچک بین مدل های متنوع شیشه بالکن ریلی، شیشه بالکن تاشو، شیشه بالکن ثابت و … یکی را انتخاب کنید بدون  شک مدل ثابت برای شما گزینه بهتری می باشد. برخی از مدل ها بیشتر برای تراس هایی که مساحت بیشتری دارند مناسب هستند. در هر صورت اگر شما نمی دانید باید کدام یک از آنها را برای تراس خود خریداری کنید، بهتر است زمان خرید شیشه بالکن با مشاوران و کارشناسان شرکت ایمن در مشورت کنید تا به شما بهترین نمونه را معرفی می کنند.

 

مدل های شیشه بالکن برای تراس

برای نصب شیشه بالکن باید پیش از سفارش به خوبی با انواع تراس شیشه ای آشنایی داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که گزینه مناسب تری می باشد را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. زمان ثبت سفارش بر اساس نمونه مدل ها و متراژ تراس بهتر است یکی از آنها را که مناسب تر است انتخاب کنید. قیمت هر یک از آنها بسیار به صرفه می باشد و شما می توانید آنها را از ایمن در با بهترین قیمت خریداری کنید.در واقع باید بدانید قیمت شیشه بالکن یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که افراد به آن توجه دارند و کارشناسان شرکت هم به این امر واقف می باشند.

برخی از انواع مدل های شیشه های بالکن پر طرفدار

شیشه های بدون قاب

این نمونه از شیشه ها یکی از مهمترین ویژگی هایی که دارند این است که به طور کامل سطح مابین دیوارها را به خوبی پوشش می دهند. تنها در فواصلی که زیاد هستند از اتصالات عمودی آنها استفاده می شود. یکی از مهمترین مزیت های این نمونه از انواع شیشه بالکن در این است که دید کامل و بی بدیل به شما می دهند. شما می توانید با استفاده از آنها یک فضای دنج به دور از آلودگی هوا و هرگونه حشرات داشته باشید. شما با نصب پنجره های متنوع روی آن می توانید انعطاف پذیری آن را به خوبی بالاتر ببرید. اتصال آنها به دیوار و یا سقف می باشد، اما با نصب آنها هیچ تخریبی روی سقف و یا دیوار ایجاد نمی شود. دید وسیع و بدون مزاحمت یکی از مهمترین ویژگی های آنها می باشد که شما می توانید از آن بهره برداری نمایید.

شیشه های ریلی

آن دسته از انواع پنل های ریلی شیشه بالکن را شما می توانید بدون هیچ نگهدارنده ای نصب کنید. اگر ما بخواهیم آنها را با کمک ریل هایی که عمودی هستند نصب کنیم باید بین آنها یک فاصله مشخص شده ای را بگذاریم. البته در برخی از موارد هم از اتصال بند استفاده می کنند. شما در فصل بهار و تابستان می توانید آنها را به راحتی جابجا کنید و از فضای بیرونی لذت ببرید. همچنین شما با بستن آنها رد فصل زمستان می توانید از تماشای بیورن و برف ها لذت ببرید.

یکی از دیگر مزیت های این نمونه از شیشه های بالکن در این است که به یک طرف جمع می شوند، بنابراین تمیز کردن آنها کار بسیار آسانی است. هیچ تخریبی با نصب آنها روی ساختمان شما رخ نمی دهد و نیازی نیست نگران این مسئله باشید. تنها نکته ای که باید زمان نصب آنها دقت داشته باشید این است که فضایی برای جمع کردن آن داشته باشید.

رنگ های زیبا و خاص زمان نصب شیشه بالکن

نصب انواع شیشه بالکن:به طور معمول برای طراحی و نصب هر یک از انواع شیشه های بالکن از شیشه هایی که شفاف هستند استفاده می شود. اما در صورتی که بخواهند آنها را مقاومت تر کنند از عنصر آهن برای آنها استفاده می کنند. بر همین اساس رنگ آنها تا حدودی شبیه به رنگ سبز می شود. شما می توانید انواع رنگ بندی های شیشه را برای تراس خود انتخاب کنید، اما باید بدانید آنها هزینه بالاتری نسبت به نمونه شفاف دارند. بنابراین زمان نصب و خرید باید به خوبی این ویژگی شیشه ها را در نظر داشته باشید.

استفاده کردن از شیشه هایی که مات هستند برای حفظ کردن حریم خصوصی گزینه مناسبی به شمار می روند. اما باید بدانید نمای بیرون هم با استفاده از آنها به خوبی دیده نمی شود. شما برای نصب و استفاده از شیشه های رنگی باید به فضای خود نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین نمونه شیشه ها را برای نصب تراس شیشه ای خود انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

از آنجایی که روز به روز تکنولوژی در حال پیشرفت است شما می توانید نمونه های متنوعی از انواع شیشه های بالکن را در رنگ بندی و طرح های متنوع مشاهده کنید و یکی از آنها را خریداری کنید. البته که باید بدانید قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است و باید در این مورد اطلاعات لازم را داشته باشید.

 نکاتی ایمنی زمان نصب شیشه بالکن

زمان نصب هر یک از انواع شیشه بالکن باید به خوبی به برخی از نکات ایمنی دقت داشته باشید. شکستن و خرد شدن شیشه ها با اینکه سکوریت هستند و به جان شما آسیبی وارد نمی سازد، خطراتی زیادی به همراه دارد. به همین دلیل باید به خوبی نکات ایمنی نصب این شیشه ها را بدانید و آنها را در بهترین موقعیت نصب کنید. اگر نصب اتصالات به خوبی محکم نباشد، امکان دارد شیشه ها بعد از مدتی به طور کلی از بین بروند و بافت آنها دچار آسیب شود.

کارشناسان نصب هر یک از انواع شیشه های بالکن به خوبی می توانند نکات ایمنی را رعایت کنند تا به بهترین نحو ممکن شیشه ها را نصب نمایند. شما باید نصب هر یک از انواع شیشه های مورد نظر خود را به آنها بسپارید تا بدون هیچ ایرادی آنها را نصب نمایند. دقت داشته باشید زمان خریداری هر یک از انواع آنها باید با شرکت صحبت کنید تا برای نصب یکی از بهترین نصابان را بفرستند تا شیشه های بالکن شما را نصب نماید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − = 5