سفارش درب اتوماتیک:حدود چند سالی می باشد که ساخت و طراحی درب اتوماتیک در سراسر جهان رایج گشته است. در گذشته ساخت درب های اتوماتیک به صورت انحصاری در اختیار کشورهای خارجی بود و کشور ایران هم یکی از وارد کننده های درب های اتوماتیک شیشه ای به شمار می رفت. اما بعد از چندین سال صنعت تولید درب های اتوماتیک شیشه ای وارد ایران گشت و افرادی که طرفدار تولید و ساخت درب های اتوماتیک بودند جهت نصب و ساخت این درب ها اقدام نمودند. به مرور زمان درب های اتوماتیک بعد از چندین سال نصب به تعمیر هم نیاز پیدا کردند و بر همین اساس افرادی که در زمینه تولید و طراحی درب های اتوماتیک فعالیت می کردند به فکر تعمیر قطعات درب ها افتادند.
شرکت ایمن جام پیروزان در زمینه تولید و خدم درب اتوماتیک فعالیت حرفه ای و مستمر دارد. از آنجایی که امروزه در بیشتر ساختمان ها درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده است، امکان دارد درب ها بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد به تعمیر نیاز پیدا کنند. برای اینکه درب های اتوماتیک را تعمیر کنید می توانید از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده کمک بگیرید. آنها به خوب آموزش های لازم را در مورد تعمیر مدل های متنوع درب های اتوماتیک دریافت کرده اند و در این زمینه تخصص زیادی دارند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای به صورت حرفه ای

همانطوری که بسیاری از شما به خوبی می دانید درب های اتوماتیک شیشه ای از قطعات و بخش های مختلفی ساخته شده است. هر یک از این قطعات و بخش های متنوع در عملکرد درب های اتوماتیک تاثیر زیادی دارند. بر این اساس اگر برای یکی از این بخش ها و قطعات مشکلی به وجود آید و کار نکند، درب های اتوماتیک هم به خوبی کار نمی کنند و قطعات دیگر نصب شده روی درب هم به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند. اگر یکی از این بخش ها دچار مشکل گردد و آن را در زمان کمی تعمیر کنید، هم عملکرد درب را بهبود می بخشید و هم اینکه دوام و عمر درب های اتوماتیک را افزایش می دهید.
درب های اتوماتیک شیشه ای برای راحتی و آرامش افراد تولید شده است و بر همین اساس اگر دچار مشکل و ایرادی شوند باید هرچه سریعتر آنها را تعمیر نمایید. بخش های متنوعی از این درب ها هستند که دچار ایراد می شوند و برخی از مهمترین این بخش ها عبارت هستند از :

تعمیر موتور

در سیستم درب های اتوماتیک بر اساس اندازه لت ها و نوع درب، از موتورهای متنوعی استفاده می شود. هر یک از این موتورهای نصب شده روی درب اتوماتیک ویژگی های مختلفی دارند و عملکرد آنها هم با یکدیگر متفاوت است. افرادی که تکنسین های حرفه ای جهت تولید و نصب درب های اتوماتیک هستند به خوبی انواع موتورها را شناسایی می کنند و اگر برای موتور درب ایرادی به وجود آید به درستی می توانند آن را تعمیر نمایند. آنها به خوبی قادر هستند که نقص درب های اتوماتیک را تشخیص دهند و آنها را تعمیر کنند. شما باید به خوبی بدانید موتور درب های اتوماتیک یک از بخش های اصلی درب به شمار می روند که به اصولی و ایمنی عملکرد آنها باید اهمیت بسیاری دهید.

تعمیر کنترل باکس

کنترل باکس یکی دیگر از بخش های مهم درب اتوماتیک شیشه ای به شمار می رود که این بخش را به عنوان اتاق فرمان و مغز درهای اتوماتیک می شناسند. این بخش نقش اساسی و بسیار ویژه ای در باز و بسته کردن درب ها دارد. اگر عملکرد این بخش دچار ایراد شد به هیچ عنوان نباید خودتان اقدام به تعمیر آن نمایید، چرا که این بخش حساسی زیادی دارد و باید تنها تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده آن را تعمیر کنند.

در اتوماتیک شیشه ای

سفارش درب اتوماتیک:برای اینکه کنترل باکس درب های اتوماتیک را تعمیر نمایند باید سیستم برنامه ریزی شده درب ها را ریست کنند ریست کردن سیستم درب ها به این معنی است که برنامه های پیشین روی سیستم درب های اتوماتیک به طور کلی پاک شود. با این اقدام ولتاژ مورد استفاده که در سیستم درب های اتوماتیک وجود دارد ممکن است با افت بسیاری مواجه گردد و میکرو کنترل یک بار دیگر شروع به کار کردن کند. بر همین اساس برای تعمیر این بخش درب های اتوماتیک حتما باید از تعمیرکاران حرفه ای درخواست کمک داشته باشید.

تعمیر ریل و کاور

ریل و کاور درب های اتوماتیک شیشه ای از جمله بخش های دیگری می باشند که به هیچ عنوان دچار ایراد نمی شوند، چرا که کیفیت تولید و طراحی آنها بسیار عالی می باشد. البته باید بدانید این مسئله بدین معنا نیست که بخش های نصب شده دیگر روی درب های اتوماتیک کیفیت زیادی ندارند بلکه به این معنا است که این بخش خاطر اینکه عملکرد زیادی در طول روز دارد باید به گونه ای طراحی شود که به هیچ عنوان خراب نگردد. این بخش البته که بعد از چند سال دچار سایش می گردد و بر همین اساس باید بعد از چند سال ریل و کاور را تعویض کنید تا هم عملکرد درب بدون نقص باشد و هم اینکه زیبایی ظاهر درب های اتوماتیک بیشتر شود.

تعمیر چشمی

برای اینکه به خوبی متوجه شوید چشمی درب های اتوماتیک شیشه ای به خوبی کار می کند و یا نمی کند، قادر خواهید بود که با رفت و آمد آن را امتحان نمایید. اگر درب به درستی باز و بسته گردد یعنی چشمی نصب شده روی درب اتوماتیک ایرادی ندارد ولی اگر باز و بسته شدن درب های اتوماتیک با تاخیر همراه باشد یعنی چشمی درب ها دچار ایراد شده است. یکی از دیگر از ایراد های چشمی درب های اتوماتیک این است که زمان باز شدن درب به خوبی کار می کنند ولی بسته شدن درب با وجود آنها دچار ایراد می گردد. اگر شما چنین ایراداتی را در درب های اتوماتیک مشاهده نمودید باید برای تعمیر کردن چشمی درب اقدام کنید.

تعمیر درهای اتوماتیک

البته شما پیش از اینکه از تعمیرکاران درب های اتوماتیک بخواهید چشمی درب های اتوماتیک شیشه ای را تعویض کنند، باید مسیر چشمی درب را به خوبی تمیز نمایید.چرا که ممکن است چشمی درب ها کثیف شده باشد و بر همین اساس چشمی به خوبی کار نکند. چشمی یکی از اصلی ترین بخش های درب های اتوماتیک به شمار می رود که در اصل باید به خوبی بدانید یکی از پرمصرف ترین بخش های درب ها شناخته می شود.

تعمیر ریموت

ریموت از دیگر بخش های درب های اتوماتیک شیشه ای به شمار می رود که وظیفه مهم آن این است که باز و بسته شدن درب های اتوماتیک را از راه دور به خوبی کنترل نماید. این بخش یکی از بخش هایی می باشد که احتمال ایراد و خرابی در آن بسیار زیاد است، چرا که بیش از اندازه در دسترس شما قرار می گیرد و همچنین خطرات دیگری مانند تابش نور خورشید بر روی آنها می باشد. بر همین اساس ممکن است ریموت نسبت به دیگر بخش ها و تجهیزات درب اتوماتیک زودتر خراب شود و شما برای تعمیر کردن این بخش نیاز است که از تعمیرکاران کمک بگیرید. آنها به خوبی در زمینه کاری خود تخصص لازم را دارند و به بهترین نحو ممکن این بخش را تعمیر می کنند.

شما عزیزان می توانید برای سفارش بهترین درب اتوماتیک با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت با شرکت ایمن جام پیروزان در تماس باشید.