سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شيشه وين وايت

خرید شیشه وین وایت ؛​ سفارش شیشه وین وایت

فروش عمده شیشه های وین وایت

شیشه وین وایت یا همان شیشه های کریستال تولید ایران که از سال ۱۳۹۷ در صنعت شیشه کشور عزیزمان ایران تولید و به مرحله ای بهره برداری رسید که در این راستا در ابتدا با انتقادات فراوانی هم رو به رو شد. که پس از اینکه خروجی تحقیقات محققان کشور عزیزمان مشاهده شد و در واقع تمام فعالان در صنعت شیشه به نوعی شگفت زده شدند و روی به استفاده از شیشه های وین وایت ایرانی کردند و استقبال فراوانی از این محصول جدید به وجود آمد که بازار بسیار رقابتی بین این شیشه و شیشه های کریستال بلژیکی یا ترکیه ای مشابه ایجاد شد.

شیشه های وین وایت به دلیل تولید در ایران هم از نظر قیمت شیشه های وین وایت قابلیت رقابت بسیار بالایی را نسبت به شیشه های کریستال بلژیکی ایجاد کرد درست است که نمی توان از نظر کیفیت شیشه های وین وایت ایرانی را با مشابه شیشه های خارجی یا همان کریستال بلژیکی نادیده گرفت.ولی از حیث تولید داخلی و قیمت مناسب شیشه های وین وایت بسیار قابل رقابت با مشابه خارجی می‌باشد و از این رو اکثر مصرف کنندگان نهایی از قبیل مهندسین اجرای پروژه های بزرگ ایران پس از مقایسه کیفیت شیشه وین وایت ایرانی و شیشه کریستال و قیمت و کیفیت آن از این روی در پروژه های در حال احداث خود استفاده  های زیادی کردند. از این رو شرکت ایمن جام پیروزان می تواند با بهترین قیمت شیشه وین وایت یا همان شیشه کریستال را در خدمت شما بزرگواران قرار دهد.

 

مقایسه شیشه های وین وایت و کریستال خارجی

شیشه وین وایت: به راحتی این شیشه را از شرکت ایمن جام پیروزان تهیه نموده و در پروژه های سراسر کشور استفاده کرد. اختلاف شیشه های کریستال با شیشه های وین وایت در واقع به اصطلاح فنی یک پرده رنگ می باشد که این اختلاف به راحتی برای عموم افراد جامعه قابل تشخیص نبوده و نیاز به افراد فنی در زمینه صنعت شیشه می باشد.

اختلاف قیمت تولید شیشه های وین وایت داخلی

با توجه به این که شیشه های وین وایت از سال ۱۳۹۷ در داخل کشورمان تولید می شود.می توان به جرأت گفت که شیشه‌های وین وایت ۷۰ درصد واردات شیشه های کریستال بلژیکی یا چینی و مشابه آن را متوقف نمود و این به معنی تولید ملی و جلوگیری از خروج ارز از کشور عزیزمان می باشد و بنابراین ایجاد خط تولید شیشه های وین وایت هم تولیدی جدید و هم استفاده از نیروی انسانی و ایجاد اشتغال کرده و هم ۵۰ درصد از واردات شیشه کریستال بلژیکی را به داخل کشور کاسته.

فروش شیشه های آکواریومی وین وات

برای ساخت آکواریوم زیباتر و شفاف تر توسیع ما به شما ساخت آکواریوم با شیشه های وین وایت یا همان کیریستال داخلی می باشد. چون شیشه های وین وایت دارای شفافیت بالایی نسبت به شیشه های موجود داخلی می باشد بنابراین جلوه ای ویژه  و شفافیت چندین برابر به نمای داخلی آکواریم شما میبخشد.که قابل مقایسه با شیشه های معمولی نمی باشد. از این رو به دلیل اختلاف ناچیزی که در بحث قیمت نسبت به شیشه های فلوت دارد‍‍ پس ساخت آکواریم با شیشه های وین وایت منطقی تر می باشد.

شیشه های وین وایت لعابی (رنگی)

شیشه های وین وایت رنگی که در ضخامت های ۱۰ میل و ۶ میل در شرکت ایمن جام پیروزان قابل ارائه به شما بزرگواران میباشد  که می توان به  این نکته اشاره کرد که شیشه های وین وایت

رنگی(لعابی) از حیث کیفیت و زیبایی بسیار متفاوت با شیشه های رنگی  فلوت می باشند.

 

فروش عمده شیشه های وین وایت سکوریت

شیشه های سکوریت به طور کلی در ایران به سه حالت وجود دارد: فلوت ،کلیر، کریستال یا همان شیشه های وین وایت ایرانی.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که آیا شیشه های وین وایت هم قابلیت سکوریت شدن را دارند یا خیر؟

بله این نوع شیشه هم قابلیت سکوریت شدن را دارند و پس از فرآیند سکوریت شدن در شفافیت آن تاثیری ندارد.

فروش عمده شیشه های وین وایت لمینیت

شیشه های وین وایت لمینت قابلیت ضد گلوله شدن را دارند و در این فرآیند و تولید. یعنی لمینیت کردن چند لایه شیشه هیچ ناثیری در شفافیت شیشه تاثیری نمی گذارد و می توان از این نوع شیشه در

بسیاری از فروشگاه های خاص ازجمله به جواهر فروشی ها، طلا فروشی ها، فرش فروشی ها و از قبیل این مشاغل اشاره کرد.

جهت سفارش شیشه های وین وایت شما می توانید به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

برای دریافت قیمت شیشه های وین وایت و سفارش آن به شرکت ایمن جام پیروزان می توانید با شماره 09121035027 آقای آخوندی   تماس حاصل نموده یا بر روی همین خطوط به صورت تلگرام یا

واتساپ سفارش خود را ارسال نمایید. شایان به ذکر است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 49