سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

دکوراسیون آینه ای با ایده های جالب

کوراسیون آینه ای در منزل یکی از ایده های خلاقانه است که به شما کمک می‌کند تا فضای زیبا و چشم نوازتری داشته باشید. همه ما معمولا عادت داریم برای مرتب کردن سر و وضعمان بارها و بارها جلوی آینه برویم. به همین دلیل حتما یک آینه در سرویس بهداشتی و یا اتاق خواب منزلمان قرار می‌دهیم تا از آن استفاده کنیم. اما کاربرد آینه تنها به این مکان ها محدود نمی‌شود چراکه خانم های باسلیقه به خوبی می‌دانند که اگر به طور هوشمندانه از آینه در قسمت های مختلف انواع سبک دکوراسیون به کار بگیرند، دکوراسیون جذاب تری خواهند داشت.

دکوراسیون آینه ای یعنی چه؟

دکوراسیون آینه ای منزل از زمان های قدیم و دیرباز در معماری ایرانی بسیار معروف و مرسوم بوده است. به طوری که اگر فیلم های قدیمی را دیده باشید، بخش مهمی از دکوراسیون کاخ ها و خانه های قدیمی از آینه تزئین شده بودند. البته امروزه طراحان داخلی از آینه به سبک و مدل های جدیدی استفاده می کنند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. از طرف دیگر از آنجایی که آینه در ابعاد و شکل های مختلف لوزی، مربعی، گرد و یا چند ضلعی در بازار وجود دارند، دست شما برای چیدمان و تزئین منزل به صورتی که خودتان دوست دارید، باز است. ما در ادامه به چند ایده دکوراسیون آینه ای اشاره می‌کنیم.

آینه کاری سقف | با آینه کاری سقف خانه را زیباتر جلوه بدهید!

همانطور که پیش تر گفتیم جای آینه در خانه تنها به دیوارها و یا لوازم دکوراتیو مانند میز کنسول آینه ای ختم نمی شود، بلکه شما با کمی خلاقیت می‌توانید فضاهای زیباتری را در منزل تان به وجود آورید. به طور مثال آینه کاری سقف باعث می‌شود تا انعکاس تصاویر در آینه جلوه بصری جذاب تری را برای شما به همراه داشته باشد. البته آینه کاری سقف نسبت به آینه کاری سایر قسمت های خانه کار سخت تری بوده و به همین دلیل بهتر است از طراحان داخلی حرفه ای نیز کمک بگیرید.

دور تا دور شومینه را با آینه تزئین کنید تا نظرها را به خود جلب کند!

اگر شومینه را به عنوان نقطه کانونی سالن پذیرایی تان در نظر گرفته اید، به شما توصیه می کنیم با استفاده از آینه در دورتا دور شومینه، زیبایی دکوراسیون تان را دوبرابر کنید. این کار نور را در منزل شما منعکس کرده و بر اساس قانون فنگ شویی خانه، انرژی مثبت را در منزل تان به جریان می اندازد.

دیوارپوش آینه ای | دیوار منزلتان را با آینه تزئین کنید

یکی از بهترین ایده ها برای استفاده از آینه در دکوراسیون، تزئین دیوار با آینه است. دیوارپوش های آینه ای برای قسمت های مختلف منزل مانند اتاق نشمین، اتاق خواب، حمام و یا سایر مکان های دیگر منزل به شما کمک می‌کند تا فضای شیک و جذابی را به وجود آورید.

  • دیوارپوش های آینه‌ای فضای منزل شما را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان می‌دهند و به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تا از آینه در دکوراسیون خانه های کوچک استفاده کنید.
  • بهتر است یک قسمت از دیوار منزلتان را انتخاب کنید و سپس به کمک آینه های سی ان سی آن را تزئین کنید. معمولا در کشورهای زلزله خیز بیشتر بانوان تمایل دارند به جای قرار دادن وسایل آویزان در پشت تخت، از آینه برای دیوار پشت تخت استفاده کنند.

آینه کاری دیوار

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی

یکی دیگر از ایده هایی که برای دکوراسیون آینه ای می‌توانید از آن در سرویس بهداشتی استفاده کنید این است که دیوار پشت سینک را با آینه بپوشانید. معمولا همه از یک آینه کوچک در سرویس بهداشتی استفاده می کنند اما بهتر است برای اینکه دکوراسیون شما متفاوت تر به نظر برسد، کل دیوار را با آینه تزئین کنید. واقعا جذاب و شیک به نظر به برسه!

آینه کاری سرویس بهداشتی

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ یک = 2