سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه

شرکت پنتون که در واقع وظیفه آن تعیین رنگ های ترند هر سال می باشد رنگ سال 2022 را اعلام کرد. شرکت پنتون وظیفه استانداردسازی رنگ ها را برعهده دارد و به هر رنگ یک کد مخصوص می دهد تا رنگ ها به صورت دقیق مشخص شوند و با دیگر رنگ ها اشتباه گرفته نشوند. طراحان لباس و مد از رنگ هایی که شرکت پنتون به عنوان رنگ سال اعلام می کند بهره می برند تا تولیدات خود را بر اساس آن انجام دهند. با فرا رسیدن کریسمس و همچنین نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، با توجه به این نکته که تغییر دکوراسیون خانه و تغییرات بزرگ به زمان بیشتری نیاز دارند بسیاری از مردم تصمیم به عوض کردن مبلمان، روکش کابینت و موارد دیگر دارند. در این نوشته رنگ سال 1401 که در واقع همان رنگ اعلام شده برای سال 2022 است را در دکوراسیون با آینه بررسی خواهیم کرد، همراهمان باشید!

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه

این سوال بسیار مهمی است که باید از خود بپرسید زیرا اکثر آینه ها به طور خاص برای اتاق های مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال، بسیاری از انواع آینه های حمام و روشویی برای اتاق های دیگر خانه مناسب نیستند. بنابراین، دانستن اینکه می‌خواهید آینه به کجا برود می‌تواند به شما در محدود کردن گزینه‌هایتان کمک کند. بیایید نگاهی گذرا به نحوه استفاده از آینه در فضاها و اتاق های مختلف خانه بیندازیم.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه در منزل

خرید آینه منزلداشتن یک آینه در اتاق نشیمن شما هر دو هدف را دارد – کاربردی و زیبایی شناختی. مانند هنر دیوار، یک آینه تزئینی می تواند اتاق را متمرکز کند و پیتزای اضافی مورد نیاز را به فضای داخلی شما بدهد. در اتاق های نشیمن با شومینه، آینه بالای شومینه تقریباً اجباری است! می توان آن را به دیوار نصب کرد یا روی شومینه نشسته و به دیوار تکیه داد. در طرح‌های خانه‌ای که دارای شومینه نیستند، آینه‌های برجسته اغلب بر روی دیواری در مرکز اتاق، بالا یا مجاور یک سالن یا محل نشستن در نمای مشترک قرار می‌گیرند. برای ایجاد تمرکز بیشتر بر روی قسمت دیگری از اتاق نشیمن، یک قطعه خاص یا آینه های دوقلو بر روی دیوار بالای میز کنسول یا میز بوفه ظاهری شیک به فضای داخلی شما می بخشد.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه ناهارخوری

اگر تا به حال فکر کرده اید که چرا از آینه های بزرگ در فضاهای غذاخوری بالای میز یا بوفه استفاده می شود، به این دلیل است که استفاده از آینه فضا را باز می کند و نور بیشتری را منعکس می کند و در نتیجه اتاق را روشن می کند. اغلب در خانه‌های کوچک‌تر یا آپارتمان‌نشینی، اتاق غذاخوری مستقیماً در کنار آشپزخانه قرار دارد و می‌تواند تا حدودی محصور و تنگ به نظر برسد، بدون هیچ خط‌کشی. به خصوص در این اتاق های ناهارخوری باریک یا فضاهای کوچکتر، اضافه کردن یک یا چند آینه می تواند کل اتاق را متحول کند و به آن نور، فضا و ابعاد بیشتری ببخشد.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه اتاق خواب

اینجا جایی است که شما لباس‌ها را امتحان می‌کنید، لباس می‌پوشید، مو و آرایش خود را انجام می‌دهید. بنابراین، نیاز به یک آینه کاری کاربردی در هر اتاق خواب ضروری است. بسته به ترجیح شخصی خود، می‌توانید از بین آینه‌های روشویی هالیوودی روشن، آینه‌های تمام قد (دیواری یا لاغر)، آینه‌های رخت‌کن و موارد دیگر انتخاب کنید. آینه های روشویی هالیوودی یک افزودنی رایج به دکوراسیون اتاق خواب هستند و اغلب با صفحه رومیزی مناسب برای تمام لوازم آرایش و لوازم جانبی شما همراه می شوند.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه حمام

آینه های روشویی حمام که روی سینک متمرکز شده اند، در طرح های متنوع و خلاقانه موجود هستند. در واقع انواع و سبک‌های مختلف آینه حمام، اندازه‌های مناسب برای روشویی و لگن، و اشکال عملکردی که هنگام خرید آینه حمام باید در نظر گرفته شود، وجود دارد. امروزه می‌توانید آینه‌های روشنایی حمام، آینه‌های هوشمند، کابینت‌های ذخیره‌سازی، آینه‌های بدون مس که به‌طور خاص برای مناطق مرطوب طراحی شده‌اند، و همچنین آینه‌هایی با پدهای دمیستر برای اینکه شیشه‌ها مه نشود، داشته باشید. به عنوان بخش اساسی حمام، آینه(هایی) که انتخاب می کنید، به طور پیش فرض، جذابیت بصری و فضایی را به اتاق می بخشد. بنابراین، خوب است که آن را با انتخاب یکی که ساده و در عین حال درجه یک است، حساب کنید.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه سرسرا

مهمانان از همان اولین نگاهشان به بیرون از درب ورودی اولین تصور از خانه شما را ایجاد می کنند. این فضا ورودی/سرسرا شماست که آینه ها به طور خاص برای تزئین آن طراحی شده اند. همراه با جذابیت بصری یک آینه بالای میز کنسول در ورودی شما، همچنین حس خوشامدگویی خوبی به خانه شما می بخشد و هنگام خروج مکان مناسبی برای آن «بررسی سریع» است که برای شروع روز خود به بیرون می روید.

 

رنگ very peri در دکوراسیون با آینه مناسب

image min 2

اکنون که می‌دانید معمولاً چگونه از آینه کاری در هر اتاق خانه استفاده می‌شود، وقت آن است که در مورد انواع آینه‌هایی صحبت کنید که می‌توانید با طراحی و دکوراسیون خانه موجود خود و همچنین اندازه مناسب برای فضا مطابقت دهید. برای یک خانه مدرن با خطوط تمیز، دکوراسیون مینیمالیستی و عناصر تزئینی کمی، با انتخاب یک آینه گرد ساده یا یک آینه بزرگ بدون قاب، موضوع را حفظ کنید تا اطمینان حاصل کنید که این قطعه با محیط اطراف خود ترکیب می شود. برای دکورهای معاصر کاملاً معمول است که “حس کمتری بیشتر است” داشته باشند، بنابراین قاب های نازک یا گزینه های بدون قاب نور سبز را دریافت می کنند!

 

با استفاده از آینه لبه‌های مورب عمق را اضافه کنید

در اتاقی که آینه به چیزی اضافه نیاز دارد تا در میان عناصر تزئینی موجود برجسته شود، آینه های لبه های اریب بهترین گزینه برای شما هستند. آنها به اتاق عمق و شخصیت می افزایند و انتخاب ایده آلی برای طراحی های داخلی مدرن مدرن هستند. اغلب “درخشش” چشم نواز یک اریب باعث ایجاد حس کلاس و ظرافت می شود.

 

یک بیانیه برای یک نقطه کانونی

تقریباً در هر طرح، سبک، شکل و اندازه ای موجود است، آینه های معمولی یا آینه های برجسته را می توان به صورت تزئینی در انواع دکوراسیون داخلی خانه و سبک های دکور گنجاند. در اینجا شما با تنوع بی‌پایانی از قاب‌های آینه آشنا می‌شوید که شامل قاب‌های آراسته، قاب‌های عتیقه، آینه‌های لبه‌دار روی قاب آینه‌ها و قاب‌هایی با طراحی واضح است. یک قاب و پایان دلخواه را انتخاب کنید که با مبلمان شما مطابقت داشته باشد و مهمانان را با طراحی خود شگفت زده کنید تا نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد کنید!

 

اگر فضا دارید آینه بزرگ استفاده کنید

آینه های بزرگ به گونه ای تجمل و ظرافت را تراوش می کنند که سایر قطعات با آن مطابقت ندارند. متأسفانه، همه طرح‌های خانه فضایی را برای یک آینه بزرگ باقی نمی‌گذارند تا جذابیت خود را به همراه داشته باشد، زیرا عناصر دیگر این قطعه را شلوغ می‌کنند. با این حال، اگر فضایی برای آن دارید، به اضافه کردن یک آینه بزرگ برای متمرکز کردن اتاق و زیباتر کردن فضای داخلی خود فکر کنید.

 

خانه را با آینه های متعدد تزئین کنید

چرا وقتی می توانید یک گروه آینه برای ایجاد یک الگوی هنری روی دیوار خود داشته باشید، یکی را انتخاب کنید؟ در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود است، تزئین دیوار با آینه‌های متعدد روشی منحصربه‌فرد برای افزودن فاکتور “وای” به اتاق است. بهتر از همه، شما می توانید الگوی دیوار آینه ای را تقریباً در هر نوع سبک دکوراسیون داخلی بگنجانید.

 

آینه های کوچک برای فضاهای کوچک

اگرچه استثنائاتی وجود دارد، اما به طور کلی، آینه های کوچک برای اتاق های کوچکتر مناسب تر هستند. با این حال، با انتخاب طراحی مناسب و قرارگیری استراتژیک قطعه، حتی آینه های کوچک نیز می توانند تأثیرات بزرگی در فضاهای کوچک ایجاد کنند. به عنوان مثال، می توانید با یک آینه کوچک بیضی شکل، رنگ و تزیینی را به یک دیوار خالی و باریک اضافه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + 9 =