سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

رگلاژ شیشه سکوریت

استفاده از شیشه، مخصوصآ شیشه های سکوریت نشکن، به امری فراگیر و متداول در سراسر دنیا تبدیل شده است. به کار گیری شیشه در نمای داخلی و نمای خارجی ساختمان ها، زیبایی بی نظیر و ویژه‌ای به ارمغان می‌آورد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد. این شیشه‌ها مصارف گوناگونی در صنعت ساختمان سازی دارند؛ مانند: انواع درب ها، انواع پنجره ها، بالکن های شیشه ای، پارتیشن بندی ها و… نگهداری بعد از نصب این شیشه ها در طول عمر آنها بسیار مهم است. یکی از این موارد نگهداری و سرویس ، رگلاژ شیشه سکوریت می باشد که در ادامه درباره نحوه این کار به شما توضیح می دهیم.

همه چیز درباره ایمنی شیشه سکوریت - پیروزان شاپ


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


رگلاژ شیشه سکوریت

 

بعد از نصب شیشه سکوریت در هر موقعیتی و با گذشت زمان، امکان دارد که درب شیشه ای  یا پنجره بالکن یا کرکره شیشه‌ای، ایراداتی پیدا کنند؛ مثلاً صدا بدهند یا خوب  باز و بسته نشوند و یا تنظیم آنها به هم بخورد. در این صورت است که پای عملی به نام رگلاژ کردن به میان می‌آید.

 

چرا رگلاژ شیشه ی سکوریت مهم است؟

 

جواب آن ساده است، اگر می خواهید که شیشه ی سکوریت شما عمر مفید بیشتری داشته باشد، باید برای حفظ کارکرد آن، هر چند وقت یکبار عمل رگلاژ را انجام دهید. در رگلاژ کردن سرعت باز و بسته شدن درب کنترل می شود، ایراداتی مربوط به صدا دادن درب رفع می‌گردد و در به طور کلی درب تنظیم می‌شود؛ انجام این امور، دلیلی بر افزایش عمر درب شیشه ایی خواهد شد. شیشه های سکوریت مانند سایر بخش‌ های ساختمان، به مراقبت و مواظبت احتیاج دارند و همه این نکته را می‌دانیم که مراقبت از قسمت های شیشه ایی نیز باید دو چندان باشد.

اهمیت رگلاژ شیشه سکوریت | رگلاژ درب شیشه ای

آیا خودمان میتوانیم رگلاژ درب شیشه ای را انجام دهیم؟

 

قطعاً خیر. در تنظیم و رگلاژ درب های شیشه ای شاید لازم باشد که درب کیس مورد نظر باز شود تا از طریق برد تنظیم گردد، یا لازم باشد ایراد درب پیدا شود و یا موارد این چنینی…
اگر مشکلی برای درب های شیشه ای پیش بیاید و نیاز به رگلاژ باشد، باید توسط متخصص انجام گیرد، زیرا این کارها نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالایی دارد؛ بنابراین توصیه ی ما به شما این این است که به هیچ عنوان خودتان رگلاژ را انجام ندهید. به علاوه درب های شیشه ای و اتوماتیک از جنس سکوریت هستند، که مدل های گوناگونی دارند و ممکن است تنظیم و رگلاژ آنها با یکدیگر فرق داشته باشد.

 

چه قطعاتی نیاز به رگلاژ دارند؟

درب هایی که از جنس شیشه سکوریت هستند، دارای قطعات و یراق آلات مختلفی می باشند که عمدتاً بعد از گذشت مدتی کار کردن، درب ها و قطعات آنان دچار مشکل می‌شود. قطعاتی مانند: استپ درب شیشه  سکوریت، لولا، فریم، دستگیره، قفل و… معمولاً نیاز به رگلاژ دارند. هر کدام از این قطعات که به درستی نتواند کار خود را انجام دهد، کارکرد کلی درب را دچار اختلال می کند.

 

آموزش رگلاژ درب شیشه ایی سکوریت

 

رگلاژ به چند صورت انجام میگیرد؛ مثلاً روغن زدن به محل اتصالات درب، مخصوصاً محل نصب استپ درب شیشه سکوریتی، انجام این کار باعث می شود که درب به خوبی کار کند. مورد دیگر شستشوی درب است که باید با مهارت بالا صورت بگیرد، تا آب به یراق آلات و قسمت های برقی نفوذ نکند.

 

آیا رگلاژ کردن درب های سکوریتی مهم است؟

 

درب ها ممکن است در طول سال، هزاران بار باز و بسته شوند و مورد استفاده قرار بگیرند؛ همین امر باعث می شود که بعد از مدتی نیاز به بازبینی و تعمیر داشته باشند. رگلاژ کردن سبب درست کار کردن درب شیشه ای سکوریت می شود و در هزینه ها به طور کلی صرفه جویی می کند.


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


سخن پایانی

 

درب های شیشه ای معمولاً در قسمت یراق آلات نیاز به رگلاژ دارند؛ زیرا بدنه ی آن ها که از جنس شیشه ی سکوریت نشکن می باشد و کمتر دچار خرابی می شوند و عمدتآ بست ها و یراق آلات هستند که دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر و بازبینی دارند.

منبع: kamadoors

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 2 = دوازده