سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

سفارش درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

درب اتوماتیک:یکی از پرکاربردترین درب هایی که در بیشتر کشورها از آن استفاده می شود درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ می باشد. بیشترین استفاده ای که از این مدل درب های اتوماتیک می شود برای ورودی ساختمان های بانکی، پاساژها و فروشگاه ها می باشد. بسیاری از افراد دنیا درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ را برای مغازه ها و فروشگاه های خود نصب می کنند تا مشتریانشان با سهولت بیشتری رفت و آمد نمایند. بر این اساس می توان بیان کرد که درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از درب های اتوماتیکی می باشد که در سراسر دنیا کاربرد زیادی دارد و در بیشتر ساختمان ها هم نصب می شود.
در سال های گذشته استفاده و نصب کردن درب های اتوماتیک روی ورودی ساختمان ها چندان رواج نداشته است و بیشتر ساختمان ها برای قسمت ورودی از درب های ساده و قدیمی استفاده می کردند. اما امروزه از آنجایی که تکنولوژی در هر زمینه ای رشد کرده است، بعد از اینکه این نوع از درب های اتوماتیک تولید شد بسیاری از افراد این درب ها را برای ورودی ساختمان های خود انتخاب کردند و نصب نمودند.

درب اتوماتیک اسلایدینگ - کرکره برقی در مشهد-درب اتوماتیک جنرال در-قیمت  کرکره برقی

مشخصات درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ

برای نصب درب اتوماتیک باید به خوبی ویژگی های آنها را بشناسید زیرا هر یک از انواع از درب های اتوماتیک ویژگی ها و مشخصات مختلفی دارند که درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ هم دارای ویژگی های خاصی هستند که برخی از مهمترین آنها عبارت است از :
1. شما قادر خواهید بود که این نوع درب ها را به نسبت ابعاد و فضایی که در دسترس دارید انتخاب کنید. برخی از افراد شاید فضای زیادی در قسمت ورودی ساختمان نداشته باشند و ابعاد کوچک درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ را سفارش دهند. اما به صورت استانداردهای مشخص شده اگر بخواهیم درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ را در قسمت ورودی ساختمان ها نصب کنیم، باید بدانید که این درب ها از 4 لت تشکیل می شوند. 2 لت این درب ها متحرک هستند و به راحتی باز رو بسته می شوند، همچنین دو لت دیگر آن ثابت می باشند که درب های متحرک روی آنها قرار می گیرند.

2. شیشه ای که روی درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به کار می رود، سکوریت و یا همان نشکن است. قطر شیشه ها 10 میلی تری است و به همین دلیل به راحتی شکسته نمی شوند. رنگ بندی که این نوع شیشه ها دارند گوناگون می باشد و بر همین اساس شما قادر خواهید بود که رنگ شیشه های درب را با ساختمانی که می خواهید درب روی آن نصب شود هماهنگ نمایید تا جلوه زیباتری به ساختمان خود ببخشید.
3. درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از بهترین نمونه درهای توماتیک به شمار می رود که در این چندین سال به عنوان پیشرفته ترین درب کلاسیک اتوماتیک معرفی شده است. برای تولید این مدل از درب ها بهترین مواد مورد استفاده قرار می گیرد و تولید کنندگان ، طبق تجربیاتی که در این چند سال به دست آورده اند بهترین مدل ها را طراحی می کنند. در صورتی که فریم و رنگ شیشه مناسبی را برای درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ انتخاب کنید فضای ورودی ساختمان خود را بسیار زیباتر می سازید.
4. استفاده از درب اتوماتیک به دلیل آسانی در کار کردن با آن، در بسیاری از ورودی ساختمان هایی که شلوغ هستند به کار می رود تا رفت و آمد به راحتی انجام شود.
5. سیستم باز و بسته شدن درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به صورت کشویی می باشد و به دو طرف باز می گردد. بر همین اساس باید این درب ها 4 لنگه باشند تا به راحتی باز و بسته شوند. دو لنگه از درب که در طرفین قرار دارد ثابت هستند که دو لنگه میانی هم بر اساس حسگر بسیار دقیق سیستم درب، به طرفین حرکت می کنند. حسگر درب های اتوماتیک به ورود افراد بسیار حساس می باشد و به محض اینکه هر فردی بخواهد وارد ساختمان شود باز می گردد.

سیستم باز کننده درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

درب اتوماتیک:سیستم هر یک از درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ دارای اجزای مشخص شده ای می باشد که باید برای کار کردن روی هر یک از آنها تعبیه شود. سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ هم دارای اجزای خاصی می باشد که این اجزا به کار رفته شده روی درب موجب متفاوت بودن سیستم این درب ها با درب های دیگر ساختمانی می شوند.
1. یکی از مهمترین بخش های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ، تسمه آنها می باشد که وجود و نصب آن روی درب موجب باز و بسته شدن آسان درب ها خواهد شد.
2. یکی از دیگر قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ فولی هرزگرد است.
3. موتور گیربکس برای بسیاری از درب های اتوماتیک به کار برده می شود ولی در این نوع درب باید با قدرت و توانایی بیشتری نصب شود.

4. کنترل باکس
5. چشم الکترونیکی از جمله مهمترین قسمت تشکیل دهنده این درب ها می باشد. اگر چشم الکترونیک روی درب وجود نداشته باشد درب ها با نزدیک شدن افراد باز و بسته نمی شوند.
6. ریل و هنگرها هم از دیگر بخش های تشکیل دهنده درب های اتوماتیک هستند که در دو لنگه متحرک به کار برده می شود.
اجزای دیگری هم روی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به کار برده می شود که برای باز و بسته شدن این درب ها بسیار ضروری هستند. تسمه ای که روی درب مورد استفاده قرار می گیرد سیستم کارکرد رفت و برگشتی دارد که یک لنگه از درب را به خط پایینی تسمه می برد و لنگه دیگر را به خط بالایی تسمه متصل می کند. زمانی که تسمه درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ از این طریق به لنگه های درب متصل شوند موتوری که در سیستم درب وجود دارد به یک جهت چرخش خواهد داشت و از این طریق درب از یکدیگر فاصله می گیرند. زمانی که موتور به جهت دیگری بچرخد دو لنگه درب های اتوماتیک به سمت هم می آیند و درب هم به این صورت بسته می شود.

شما عزیزان می توانید برای سفارش انواع درب اتوماتیک شیشه ای به سایت شرکت ایمن جام پیروزان مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه + 8 =