سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی ؛ سفارش شیشه تزئینی

شیشه تزئینی در دکوراسیون داخلی ؛ سفارش شیشه تزئینی

شیشه تزئینی در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل باعث افزایش روشنایی، انعکاس نور و بزرگتر به نظر رسیدن فضای خانه می شود.

این شیشه کاربردهای بی شماری در دکوراسیون خانه دارد و استفاده از رویه های شیشه ای طرح دار روی میز غذاخوری، میز بوفه، کابینت آشپزخانه و دستشویی سبب انعکاس نور و زیبایی دکوراسیون منزل می شود.

قرار دادن صفحه های مات شیشه ای که در زیر آن ها چراغ نصب شده، نور را به طور غیر مستقیم در فضای منزل پراکنده می کنند و خانه را به مکانی چشم نواز و زیبا تبدیل می کنند.

از این محصول برای تزیین درب ورودی نیز استفاده می شود. هنگامی که نور آفتاب به این شیشه ها برخورد می کند بازتاب زیبایی از نور در کف محیط منزل دیده می شود؛ به خصوص اگر کف زمین از سنگ مرمر پوشیده شده باشد.

به دلیل متنوع بودن نوع شیشه‌ها و اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای شما می ‌توانید با کارشناسان فروش شرکت ایمن جام پیروزان تماس بگیرید.

شیشه تزئینی

قیمت شیشه تزئینی

قیمت شیشه تزئینی بسته به کشور سازنده، برند، نوع و مقدار سفارش متفاوت است. برای استعلام نهایی لیست قیمت شیشه تزئینی می توانید با کارشناسان فروش در دماوند گلس تماس بگیرید.

قیمت این محصول تحت تاثیر عواملی مانند نوع کاربری آن نیز قرار می گیرد، مثلا شیشه تزئینی بین کابینتی، انواع دیوارپوش یا انواع نورگیر و حتی سقف کاذب و انواع پنجره های نورگیر که هرکدام در فضای خاص دارای زیبایی و جذابیت هستند.

قیمت شیشه تزئینی و اجرای آن به مساحت پروژه شما و نوع شیشه مصرفی بستگی دارد و می‌ تواند شامل تخفیف نیز بشود برای کسب  اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان دماوند گلس تماس بگیرید یا از طریق واتس اپ در ارتباط باشید.

شیشه تزئینی دیوار

شیشه تزئینی دیوار یکی از المان های دکوراتیو است که بین مالکان و طراحان بسیار پرطرفدار است. پوشاندن دیوار با شیشه برای بازسازی و تزئین دیوار شیوه مقرون به صرفه و بدون تخریب نیز محسوب می شود.

شیشه تزئینی دیوار در عین زیبایی از لحاظ طرح و رنگ تنوع بیشتری داشته و انتخاب مناسب ‌تری برای یک دکوراسیون شیک و مدرن محسوب می شود.

یکی از تغییرات مناسب و اساسی در دکوراسیون خانه استفاده ازانواع شیشه تزیینی دیوار در رنگ های مختلف است که قابلیت استفاده در سالن پذیرایی، اتاق نشیمن یا خواب را برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا دارند.

برای ثبت سفارش انواع مختلف شیشه، یراق آلات و درب شیشه ای و کسب هرگونه اطلاعات به سایت  شرکت ایمن جام پیروزان  مراجعه نمایید.

شیشه تزئینی دیوار

شیشه تزئینی آشپزخانه

شیشه تزئینی آشپزخانه چهره خانه شما را کاملا تغییر داده و با استفاده از شیشه ‌های لاکوبل در فضای آشپزخانه با انعکاس نور، فضا را بزرگتر کنید.

تنوع رنگ در این شیشه آشپزخانه دست شما را برای تغیییر دکوراسیون و ایجاد فضای دلخواهتان باز می گذارد، شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌ های شاد یا ملایم فضای آشپزخانه را جذاب تر کنید.

ممکن است این محصول به شکل ساده یا دارای نقش و نگار باشد که براساس سلیقه و نوع دکوراسیون سایر بخش ها یا مبلمان خانه انتخاب و اجرا می شود.

برای تغییر یا بازسازی خانه یا محل کار خود می توانید از انواع شیشه تزئینی یا دکوری استفاده کنید و نصب و اجرا را به عهده متخصصان و کارشناسان حرفه ای دماوند گلس بگذارید.

شیشه تزئینی دکوری

شیشه تزئینی دکوری در فضاهای داخلی و خارجی و همچنین روی دیوار یا سقف کاذب برای ایجاد نور بیشتر کاربرد دارد که می توان از طرح ها و رنگ های مختلف آنها استفاده کرد.

این محصول برای خلق دکوراسیون جذاب و آرامش بخش نیز کاربرد دارد و می تواند فضای خانه یا محل کار شما را منحصر به فرد و جذاب کند.

این شیشه دارای دسته بندی مختلفی ازجمله شیشه رنگی براق (لاکوبل)، شیشه رنگی مات (متلوکس) و شیشه رنگی متالیک (متلاک) است که تاثیر خاصی روی دکوراسیون داخلی ساختمان دارد.

شیشه تزئینی دکوری رنگی بسیار متنوع بوده و دارای طرح، ضخامت و … مختلف است که با توجه به کاربرد آن موارد استفاده گوناگونی  هم دارد.

برای اطلاع از قیمت انواع دیوارپوش شیشه ای و مشاهده نمونه کارها تنها کافی است به سایت   شرکت ایمن جام پیروزان  به آدرس    www.piroozanshop.com مراجعه نمایید

شیشه تزئینی دکوری

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = شانزده