سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

شیشه ثابت چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور کلی از شیشه ثابت که به اسم های شیشه سکوریت 4 -10 میل، شیشه لمینیت در بازار شناخته شده است. می توان در درب اتوماتیک شیشه ای، شیشه بالکن، پارتیشن، و یا شیشه درب و پنجره ساختمان ها و …. استفاده کرد. دلیل اصلی کاربرد فراوان از شیشه ثابت بالا بودن ایمنی آن و مقاومت مکانیکی بالا و تنوع در طرح و رنگ های موجود در بازار است که دارد.

خرید شیشه سکوریت ثابت فروشگاه دکورسازی با شیشه ها و آینه های دکوراتیو |  دکورسازان

اما چرا شیشه ثابت در فروشگاه؟
صاحبان فروشگاه ها همواره به دنبال این بودند که به گونه ای اجناس خود را به نمایش بگذراند تا مردم با دیدن اجناس در خرید آنها وسوسه شده و جذب کالا شوند و در نتیجه فروش افزایش پیدا کند. با گذشت زمان دریافتند که استفاده از نمای کاملا شیشه در فروشگاه ها موجب می شود که داخل فروشگاه به طور کامل قابل رویت باشد، شیشه ثابت فروشگاه سبب می‌شود تا مشتری شما بیشترین دید را به ویترین داشته باشد و بتواند به خوبی داخل فروشگاه را ببیند. شیشه سکوریت به خوبی و به راحتی تمیز شده و نظافت آن بسیار ساده می‌باشد و به راحتی نور را به داخل هدایت می کند که باعث می شود فضای داخلی فروشگاه به وضوح دیده شود و موجب جذب افراد به داخل فروشگاه برای خرید بیشتر شود.


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


 

سیستم شیشه ثابت

سیستم شیشه ثابت فروشگاه با ایجاد دید وسیع در برابر دیدگان مشتریان آرایه‌ای به مراتب بهتر از آرایه‌های سنتی و قدیمی آفریده و واحد تجاری را بسیار شکیل و دلنواز می‌کند.
درواقع به ‌کارگیری شیشه ثابت سکوریت یک صرفه‌جویی بزرگ در هزینه‌های تبلیغاتی شما می‌باشد. شما با انتخاب شیشه فروشگاه برای مشتری این حق را قائل شده‌اید تا تمامی واحد شما را دیده و در انتخاب خود اختیار کافی داشته باشد. با توجه به ایجاد یک زاویه دید مناسب برای افراد خارج فروشگاه باعث نمایش بیشتر اجناس  می‌گردد. علاوه بر دیده شدن اجناس کامل داخل فروشگاه ها، زاویه دیدی که شیشه ایجاد می کند موجب می شود تا مکانی که از شیشه ثابت استفاده کرده به صورت یک ادراک متفاوت در ذهن افراد نقش ببند به طوری که حتی با تصور ذهنی و بدون حضور در فضا آن مغازه و اجناس داخلی آن را به وضوح بیاد آورند.

 

قیمت شیشه ثابت

مسئله مهم و حائز اهمیتی که وجود دارد، بررسی قیمت شیشه ثابت مورد استفاده در کاربردهای مختلف است. درواقع می‌توان بیان کرد که برای تعیین قیمت شیشه ثابت به‌ جز ابعاد شیشه باید به فریم‌های مورد استفاده که از جنس آلومینیوم است توجه شود که از نوع روکش استیل، یا سفید و نقره‌ای تأثیر زیادی بر قیمت نهایی شیشه دارد. برای آگاهی کامل از قیمت شیشه ثابت بنر قیمت در متن گنجانده‌ شده است.

شیشه ثابت در پارتیشن شیشه ای

پارتیشن برای جداسازی یک مکان با فضای اطراف می‌باشد. به‌طوری‌که نیازی به ایجاد تهویه و سیستم گرمایش و نور پردازی جدید نیست. شیشه‌های استفاده‌ شده در پارتیشن از نوع شیشه‌های ثابت سکورت 10 میل می‌باشد که از نظر ایمنی در درجه بالاتری از شیشه معمولی می‌باشد.
استفاده از شیشه ثابت سکوریت در دیوارک‌ها می‌تواند در حالت‌ها و اندازه مختلف باشد که تمامی تغییرات انجام‌شده بر روی شیشه باید قبل از فرایند سکوریت شدن شیشه روی آن رخ دهد. که این امر برای جلوگیری از شکستن شیشه ثابت انجام می‌شود.
شیشه ثابت استفاده‌شده در پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند به‌صورت ساده، رنگی و یا سند بلاست در طرح‌های مختلف باشد. استفاده از شیشه ثابت و نصب پارتیش در محیط‌های کاری، منازل و ادارات و … می‌تواند انجام شود که زیبایی و کار آیی محیط را با جداسازی فضاها افزایش داد به صورتی که موجب ایجاد انعطاف‌پذیری در فضا می‌شود.

شیشه سکوریت مغازه | قیمت روز شیشه سکوریت مغازه - سازوکار

سیستم شیشه ثابت برای بالکن

شیشه استفاده‌شده در بالکن شیشه‌ای از نوع شیشه ثابت و متحرک است که این شیشه از نوع سکوریت، موجب ایمنی بالا بالکن است، و مانع ورود اصوات نابهنجار به داخل ساختمان است و عایق مناسبی برای ورود هوا و هدر رفت انرژی گرمایشی فضای داخلی بالکن به بیرون می‌شود.
شیشه ثابت مزایای مختلفی دارد به همین دلیل موجب استفاده این نوع شیشه در بالکن ساختمان‌ها شده که به دلیل ایجاد دید وسیع موجب زیبایی و تنوع چشم‌انداز نمای ساختمان از بیرون و دل‌انگیز بودن فضای بیرون از داخل بالکن می‌شود. شیشه ثابت بالکن با نصب آن در بالکن، فضایی کارآمد به خانه اضافه شود به طوری که می توان استفاده ای متفاوتی از این فضای بالکن داشت. زیرا با پوشیده شدن بالکن در فصول سرد از نفوذ سرما و بارندگی به داخل جلوگیری می کند و می توان از بالکن استفاده کرد بدون این که تغییرات آب و هوایی خارج ساختمان مانع حضور افراد در بالکن شود.

 

سیستم شیشه ثابت برای حمام

برای ایجاد فضای زیبا و دکوراسیونی مدرن برای فضای حمام می‌توان از سیستم شیشه ثابت استفاده کرد که یک روش بسیار کاربردی برای جداسازی فضای حمام از سایر نقاط منازل می باشد که به دلیل مدرن بودن و تنوع در معماری طرفداران بسیاری بدست آورده.
سیستم شیشه ثابت به کار برده شده در حمام از نوع سکوریت 10 میل می باشد که می تواند به صورت ساده یا طرح دار استفاده شود بدون این که نیازی باشد یا سیستم تهویه یا برقی جدیدی ایجاد شود. شیشه ثابت به دلیل خاصیت عبور دهندگی نور که دارد حتی در صورتی که به صورت مات شده و طرح دار نیز باشد نور را از خود عبور می دهد و همین موضوع باعث شده تا با نصب شیشه ثابت در حمام به عنوان دور دوشی دیگری که نیازی به ایجاد سیستم برقی نور جدید نباشد.
شیشه ثابت در حمام علاوه بر زیبایی که در محیط ایجاد می کند، بسیار کاربردی است، به طوری که هم در حمام های کوچک و هم در حمام مسترها می توان از آن استفاده نمود به طوری که موجب زیبایی بیشتر فضای حمام ها می شود.

منبع: ramadoor


شرکت ایمن جام پیروزان ارائه دهنده انواع شیشه های مختلف و متنوع از جمله برفی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد و در صورت نیاز  هم نصب شیشه را بر عهده خواهد گرفت. شما مشتریان عزیز می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت شرکت ایمن جام پیروزان به نشانی piroozanshop.com سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.


 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − = 2